Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

erg verbaast 2.

U leest om dit moment het verhaal erg verbaast 2 gepost door duitsevrouw. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: duitsevrouw
Gepost op: 2012-10-25

Verhaal:

erg verbaast 2
Duitse vrouw, deel twee
Ik ben Monica een Duits vrouw 178 lang 55 jaar 87 kilo bh maat E.190.
Remco zij dat hij naar bed wou om te slapen hij trok zijn broek uit gaf mij nog een lange tongzoen en voelde even aan mijn kut (er trok een rilling door mij heen) nog nat schat zij hij, ja zij ik. Als ik er niet zo vroeg uit moet morgen zij hij, zou ik je zo gaan neuken maar helaas en hij haalde een vinger door mijn geile kut. Ja erg jammer zij ik tegen hem had best zin in je gehad nog maar een vluggertje kan toch nog wel even? Sorry zij hij maar ik ben moe en mijn zak helemaal leeg dus nu maar even niet nu. je kan altijd nog even naar buiten gaan zij hij lachend de jongens drinken nog een biertje zie ik. Ja zij ik, kan ook maar weet het niet zo zonder jou. Ga nou maar zij Remco wand jij bent nog niet erg moe geloof ik. Nee zij ik dat is ook zo maar toch. Remco wipte op de bovenste bed van de vrachtauto en ik maar op de onderste zo als gewoonlijk. Toen ik goed lag besefte ik dat ik nog moest plassen dus maar weer van bed af moest even naar buiten om te plassen de jongens zaten er nog wat te praten en te drinken toch maar even naar buiten zij Remco en hij lacht naar mij. Ja zij ik moet nog even plassen en dan maar lekker slapen zij ik. Ja kan zij hij maar als je nog even wat in je moedertaal wil praten hou ik je niet tegen hoor ik kijk wel naar je en hij knipoogde naar mij, ja zij ik het is goed hoor. Geef jij mij mijn lange shirt even aan zij ik waarom zij hij je kunt toch zo gaan ze hebben je al naakt gezien toch? Ja zij ik maar dan ga ik zeker niet bij ze zitten dan alleen maar plassen en weer naar binnenzij ik tegen hem. Oké zij hij en gaf mij een T-shirt aan heb liever die andere zij ik. Weet niet waar die is zo snel zij Remco maar ik moest nu erg nodig plassen dus trok ik die maar aan hij zat net over mijn kont heen. Ik naar buiten de jongens keken naar mij en begroeten mij vriendelijk kom je bij ons zitten? Nee zij ik moet even plassen. Hulp nodig hoorde ik iemand zeggen. Nee zij ik lukt nog wel zonder ik de bosjes in de jongens keken mij na, toen ik terug kwam zij wolfgang dus jij komt ook uit Duitsland? Ja zij ik, jullie ook? ja zijden ze. Een biertje vroeg wolfgang? Ach waarom niet dacht ik kan toch niet slapen. Kom maar tussen ons in zitten zij hij, wolgang zat met arno aan een kant en ze schoven al op. Oké zij ik tilde mijn mijn been op om over het bankje te stappen toen hij wolfgang mooi uitzicht geen slip aan. nee zij ik moest zo nodig plassen ben ik vergeten zij ik lachend. Ja kan gebeuren toch? Carl gaf mij een biertje. We praten wat ik zij dat ik monica hete hun namen was al bekend bij mij. Opeens kwam remco naar buiten moet ook even wateren zij hij en liep naar de bosjes. Toen hij terug kwam liep hij naar mij en kwam achter mij staan. Wild u erbij zitten vroeg arno? Nee zij remco wil monica welterusten wensen moet morgen weer werken helaas zij hij, hij stond achter mij en legde zijn handen op mijn borsten en kuste mij in mijn hals. Mijn tepels sprongen uit en hij kneep er even in. De jongens keken maar zijden niks. Hij liet mijn borsten los gaf mij een lange tongzoen en voelde tussen mijn benen, ik spreidde ze een beetje Mmmmmmm zij hij lekker nat ja. Ja zij ik erg?(ik dacht dat hij verder zou gaan nu) nee hoor zij hij maar helaas moet ik nu gaan slapen. Hij pakte arno zijn hand en legde die in mijn kruis. Die voelde meteen aan mijn kut. Welterusten allemaal zij hij en liep weg.
Wolfgang keek mij aan en zij gaat hij echt slapen? Ik denk het wel zij ik en ik drenk mij biertje maar op en ga dan ook maar slapen denk ik zij ik. De jongens keken mij vragend. Arno vreef nu over mijn natte kut en zij toen je bent echt nat monica? Mag ik ook eens voelen zij wolfgang en meteen lelde hij zijn hand in mijn lies. Ik zij niks arno trok zijn hand terug en meteen voelde ik wolfgang zijn vingers over mijn kut. mmmmmm zij hij erg nat al en drukte toen een vinger in mijn kut. Arno gaf mij een kus op mijn wang ik keek hem aan en hij kuste nu mijn mond en drukte zijn tong naar binnen we begonnen te tongen en hij voelde nu ook aan mijn borst. Groot zij hij en voelde nu onder mijn T-shirt dat voelt lekker zij hij. Ik wist nu niet wat ik moest doen. Ik wou net zeggen stop maar jongens toen ik remco zag zitten kijken hij had het gordijn open gedaan en keek naar mij. Arno begon weer met mij te tongen, ik wist het niet meer wolfgang was mij nu aan het vingeren en carl stond nu achter mij trok mijn T-shirt omhoog en knede mijn tieten. Ik had het niet meer en keek nog eens naar de wagen remco keek nog en stak zijn duim omhoog. Oké dacht ik toen jij wild wat zien nou dan krijg je ook wat te zien. Stop zij ik tegen de jongens. Ze keken mij aan maar deden het meteen. Ik trok mijn T-shirt uit en zij jullie ook alles uit, ze stonden op en kleden zich uit ik draaide mij om en zij kom pijp ik jullie omster buurten ze stonden voor mij ik pakte carl zijn lul en begon er aan te likken toen arno zijn lul en daarna wolfgang de jongen wilden mijn borsten pakken, nee zij ik ga jullie eerst geil pijpen daarna doe ik alles wat jullie willen. Nu pijpte ik ze echt heerlijk en lang ze zaten ook niet aan mij ik genoot van die jonge lullen ze proefden erg geil en arno riep dat hij zo klaar kwam. Ik stopte en zij mag wel maar straks. Nu ben ik van jullie zij ik zeg het maar zou ik op de tafel gaan liggen? Ja zijden ze. Mag ik je likken zij arno? Je moet niks vragen zij ik doe wat je wil maakt niet uit wat als het maar geil is. En meteen likte hij mijn kut stopte zijn tong erin ik genoot. Wolfgang en carl pakten elk een borst en likten mijn tepels arno likte heerlijk mijn kut ik voelde het komen en even later kwam ik gillend klaar, arno likte door ik genoot. Nu wilde carl mijn kut likken ze wisselden van plek mijn kut was al erg nat en carl stopte zijn tong er diep ik kreunde hard en arno zij pijp mij nu. Ik deed wat hij zij en pijpte zijn lul. Na een tijdje zo genieten zij wolfgang pijp mij nu maar ik deed wat er gezegd werd keek even naar de auto en zag remco nog steeds kijken. (ik dacht dus dit vind jij geil nou ik ook wel) ik genoot en liet mij weer gaan. Carl drukte nu zijn lul tegen mijn kut aan en drukte die er hard in ik gaf een gil en hij neukte mij meteen erg hard. Ik genoot van dit alles ik pijpte arno weer wolfgang vreef over mijn kut terwijl carl mijn kut neukte. Hij drukte zijn vingers er bij in geil voelde dat. Carl zij ik kom nu en spoot meteen in mijn mond. Geil riep carl en spoot mijn kut vol en ik kwam ook weer gillend klaar.
Carl neukte nog even door trok zijn lul er uit ik voelde een straaltje geil mijn kut uitlopen en voelde er aan mmmmmmmm heerlijk zij ik. Wolfgang zij nu ik en meteen kwam hij tussen mijn benen drukte zijn lul in mijn kut en zij ik ga je neuken geile hoer, toe maar zij ik neuk mijn geile hoeren kut maar spuit je maar lekker leeg in mij. Ik likte arno zijn lul heerlijk schoon, dat was geweldig zij de jongen de eerste keer dat ik klaar gepijpt word zij hij geweldig. Ik genoot werd heerlijk geneukt door wolfgang mijn kut sopte erover ik genoot en de jongens ook zo te horen. Kom zij ik spuit mijn kut vol. Nee zij wolfgang doe ik niet wil anders klaar komen schat jij zij toch alles doen? Ja zij ik moet ik je leeg zuigen? Nee zij hij kom van die tafel af. Ik deed het. En nu met je handen op de tafel met je kont naar achteren. Ook dat deed ik, wolfgang vreef met zijn lul over mijn kont vreef zijn lul weer tegen mijn natte kut en drukte toen zijn lul tegen mijn kont aan en drukte die naar binnen en begon mijn kont te neuken. Das geil gilde carl ja zij arno dat ga ik straks ook doen. Het voelde fijn en lekker toen ik zacht begon te kreunen drukte hij zijn lul er helemaal in. Ja toe maar schat zij ik neuk mijn kont maar en meteen ramde hij zijn lul er hard in. Erg geil de anderen keken toe en ik kwam weer klaar en meteen ook wolfgang hij spoot mijn kont vol. Nu jij zij hij tegen arno neuk jij haar kont nu? Zeker zij hij kwam er aan en drukte zijn lul tegen mijn gaatje aan. toe neuk haar riepen de anderen geil hoor een kont te neuken. Arno drukte hem er in en neukte stevig mijn geile kont toe maar hoorde ik de anderen roepen en even later spoot hij zij zak leeg in mij. Toen hij zijn lul uit mij trok liep er geil uit mijn geneukte kont erg geil dit alles. We dronken daarna nog een biertje en zijden dat we heerlijk genoten hadden. Toen zij ik dat ik moest plassen. De jongens begonnen te lachen en wolfgang zij ja zou wel zeker opzoek naar nog een geile lul? Hoezo zij ik kunnen jullie niet meer dan? Zulke jonge jongens dat valt me tegen. Ja zijden ze helaas wij gaan er weer vandoor maar was erg geil zij arno heb er echt van genoten. Ja zij ik, ik ook de jongens stonden op namen hun kleren meen en liepen naar hun busje. Na het plassen ging ik de vrachtwagen in en tot mijn verbazing zag ik dat remco al lag te slapen. Ik ben toen ook maar gaan slapen de volgende morgen maakte hij mij wakker en zij dat was erg geil om te zien schat jij met die jongens alleen. Ja zij ik was ook erg geil maar jij bent gaan slapen schat? Ja zij hij lachend moet nu weer werken en gaf mij een kus.
Heb erg van genoten,
Kus groetjes monica

Sex Shop İstanbul, cinsel yaşamlarını veya sex hayatını renklendirmek farklı haz ve heyecanlar katmak isteyen insanlara yönelik fantezi ürünleri ve sex oyuncaklarının satıldığı online sex shop mağazasıdır. ​



Bir başka değişle yetişkinler için sex oyuncakları mağazasıdır.



istanbul sex shop

Cinsel tercihiniz ne olursa olsun sevgili veya çiftler arasında en özel ve gizli anlarımızdan biri cinsel sex hayatlarıdır.

Cinsel yaşamlarının kalitesi ne kadar kaliteli ise aralarındaki uyumda o kadar çok artar.



Çift veya sevgilerin arasındaki uyum ve olumlu sonuçlar birliktelikleri ve evliliklerinde de olduğu gibi sosyal yaşamlarınıda etkilemektedir. 

Sex Shop İstanbul online web mağazamızda penis boyutu ve çapından memnun olmayan kişilere yönelik penis geliştirici, penis büyütücü pompa, lezbiyen, bisex ve gay'ler için belden bağlamalı penis (protez penis), yalnız yaşayan veya çok yoğun seyehat edenler için seyehat vajina mastürbatör ve realistik şişme bebek gibi daha binlerce sayısız ürün çeşitleri Nokta Sex Shop online mağazamızda satılmaktadır.



Nokta Shop kaliteli lisanlı ve orjinal marka erotik ürünler ile cinsel sağlığınıza zarar vermeyecek ürünleri satışa sunmaktadır.



Nokta Sex Shop online mağazamızdan sipariş verdiğinizde satın aldığınız ürünlerin ödemesini ister kredi kartıyla online, havale yada kargoda kapıda ödeme seçeneği ile istediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.

sex shop istanbulİstanbul  Sex Shop'tan sipariş verdiğiniz ürünler istenildiğinde hediye paketi olarak kişisel kargo veya istanbul sınırları içine kurye yetkilisine teslim edilir. Teslimatı yapacak olan kişi hiçbir şekilde kargo paketinizin içeriği hakkında bilgisi olmaz. Size gönderilen kargo paketi gönderici firma kısmında Sex Shop ürünü veya sektör hakkında hiçbir bilgi bulunmaz. Pakette gönderici kısmında hediyelik eşya elektronik ürün olarak gönderilir.

Ayrıca sipariş oluşturduğunuzda paylaştığınız gsm numarası veya eposta adresinize gizlilik politikamız gereği hiçbir şekilde reklam, sipariş durumu vb. mesajlar sizlere asla gönderilmez.​



Nokta Sex Shop 'ta satılan ürünün kalitesi, ödeme seçenekleri, gizlilik politikası ve satış sonrası verilen destek Sex Shop mağazasının nekadar güvenilir olduğunu ortaya çıkarır. Satışını yaptığımız tüm ürünler Avrupa'dan ithal lisanslı ve orjinal ürün ve markalardır. Satın almak istediğiniz ürünü kapıda ödeme kolaylığı ile satın alabilirsiniz.

Nokta Sex Shop verdiğiniz siparişlerinizi gizli paketler şeklince kargo veya kurye'ye verilir. Kargo Paketi içeriği hakkında sizin ve firmamız dışında kimsenin bilgisi yoktur.



İstanbul şehrinde bulunuyorsanız hiç sorun yok, kargonuz aynı gün içinde kurye teslimatı ile elinizde.



Erotik ürün ihtiyaçlarınızı sitemizden satın alabilirsiniz.

İstanbul merkezli güvenli seks shop mağazası Nokta Shop adresinden siparişlerinizi hemen aynı gün gönderiyoruz bulunduğunuz şehire göre en geç 3 günde siparişiniz kapınızda.

seks shop istanbul mağazası

İstanbul iline ve tüm ilçelerine seks shop, sex shop, erotik shop sex oyuncakları ve cinsel sağlık ürünü ve ayrıca erotik ürün satışı yapmaktayız.



Erotik ürün siparişlerinizi isterseniz size yakın bir kargo şubesinden teslim alabilirsiniz ödemesini de kargo şubesine yapabilirsiniz.

Ayrıca beğendiğiniz veya satın aldığınız erotik ürünleri bulunduğunuz adrese isteyebilirsiniz. Yurt içi kargo, sürat kargo ve isteğe göre ptt kargo ile kurumsal kargo hizmeti ile sex oyuncaklarınızı hemen gönderiyoruz.



İstanbul sex shop





İstanbul erotik shop, İstanbul erotik market, İstanbul erotik mağaza, İstanbul seks shop, İstanbul erotik ürünler, İstanbul cinsel ürünler bu alanda her tür sex oyuncakları ihtiyaçlarınızı web sitemizden gerçekleştirebilirsiniz.

Seks shop mağazamızda ki tüm erotik ürünler orjinal ve kaliteli ürünlerdir. Sizler web sitemizden satın aldığınız ve beğendiğiniz ve seçtiğiniz ürünün aynısı gönderilir. Tüm erotik ürünler faturası ile gönderilir. Erotik ürün ihtiyaçlarınızı güven içinde nokta seks shop mağazasından gerçekleştirebilir, seks shop alışverişinizi yapabilirsiniz.

Siparişlerinizi isterseniz web sitemiz üzerinden canlı destek hizmetimizden, veya sistem üzerinden online sipariş yada telefon ile verebilirsiniz.



Nokta Shop sizlere kaliteli ve güvenilir seks shop hizmeti sunan sektörde ender güvenilir erotik shop online mağazalarından bir tanesidir.



Web sitemizde bulunan tüm ürünler kaliteli ve lisanslı orjinal marka ürünlerden oluşmaktadır.

150 tl üzeri alışverişlerinizden kargo ücreti alınmamaktadır. Sürat Kargo ile kapıda ödeme yöntemi ile % 100 güvenlik sağlanır.



Tüm Türkiye ye erotik shop ve seks shop hizmeti sunuyoruz.



İstanbul ili ve tüm türkiyeye erotik shop, seks shop ve erotik ürün sex oyuncakları hizmetini sunuyoruz.

Şehriniz istanbul ise ve erotik ürün sex oyuncağı ihtiyacınız var ise hemen bizimle irtibata geçerek ürün siparişinizi verebilirsiniz.



Nokta Sex Shop yanlızca İstanbul'a değil İstanbul’dan, Ankara’ya, Erzincan’dan, Kayseri’ye, Antalya’dan Malatya’ya, Konya’dan, Çanakkale’ye kadar her yere tüm Türkiye'ye seks shop ve erotik shop sex oyuncakları hizmeti veriyoruz.



İstanbul iline; İstanbul sex shop, İstanbul erotik market, İstanbul seks shop, İstanbul erotik mağaza, İstanbul erotik ürün, İstanbul cinsel ürünler marketi hizmeti veriyoruz.



Kimsenin ulaşamayacağı yerde saklamanız gereken oyuncaklar !


Seks hayatınıza renk ve farklı heyecanlar katmak istiyorsanız, seks oyuncaklarının cinsel yaşamınıza katacağı heyecanı hafife almayın.

En masumundan en yaramazına seks oyuncakları; sizi belki bilmediğiniz zevklerle tanıştıracak, belki heyecanınıza heyecan katacak, belki de seks hayatınızın ihtiyaç duyduğu doping olacak. izmir sex shop  

antalya sex shop  - ankara sex shop  - sex shop  - vibratör  - vibratör  - izmir sex shop  - izmir sex shop  - vibratör  - iç giyim  - sex shop  - sex shop  - seks shop  - saç bakım  - seks shop  - seks shop   sex shop   sex shop   sex shop   sex shop   sex shop   sex shop   sex shop   vibratör   vibratör   izmir sex shop   sex shop izmir   izmir sex shop   izmir sex shop   istanbul sex shop   istanbul sex shop   sex shop ankara   ankara sex shop   sex shop ankara   istanbul sex shop   antalya sex shop   antalya sex shop   antalya sex shop   bursa sex shop   sex shop bursa   bursa sex shop   avcılar sex shop   avcılar sex shop   esenyurt sex shop   esenyurt sex shop   beylikdüzü sex shop   beylikdüzü sex shop   kadıköy sex shop   kadıköy sex shop   bakırköy sex shop   bakırköy sex shop  

   



Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop



İstanbul Sex Shop






Aantal keer bekeken: 36240
Waardering: 5.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online