Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

erotisch massage.

U leest om dit moment het verhaal erotisch massage gepost door henk. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: henk
Gepost op: 2011-5-25

Verhaal:

erotisch massage
ik had een advertentie gelezen van een man die erotische / kinky massages gaf aan vrouwen, koppels en die zelf evt. zou mee doen aan sex als het stel dat zou willen, het leek mij wel spannend en stelde dit aan mijn vrouw stella voor.
ze vond het wel een beetje vreemd idee, maar stemde toch in. we maakte een afspraak, stella trok een stringetje aan een kort strak zwart rokje en op mijn verzoek laarzen tot over de knieen en een uitgesneden t-shirt zonder BH eronder, ze zag er heerlijk opwindend uit. Bij de man, jan was zijn naam,aangekomen dronken we eerst een kopje koffie en stella kreeg complimentjes over haar kleding, vooral haar laarzen vond hij opwindend.We gingen naar boven naar de kamer waar de massagetafel stond, het was een tafel die je aan de voor en achterzijde kon splitsen, zo ontstond er een soort kruis idee, hij was nu nog dicht en jan zei tegen stela ga maar op je buik liggen en jij, leg je kleren maar op de stoel, onderbroek aanlaten, ik kom zo terug, even later kwamjan binnen hij had een lange badjas aangetrokken en zei, we kunnen, hij begon de nek te masseren, pakte elke spier en stella zag je ontspannen worden, hij zakte af naar haar rug, hij trok haar shirt naar boven en bewerkte de rug, stella zei kan mijn shirt uit zit een beetje lastig, ja hoor zei jan doe maar, stella richtte zich op en trok haar shirt uit, haar borsten kwamen tevoorschijn en jan zei, zo, jij hebt niet achteraan gestaan, hij keek tegen haar volle cc-cup aan met een paar grote harde tepels erop, stella ging weer liggen, hij ging verder met de rug, stella genoot, hij zakte af naar de billen en trok haar strakke rokje omhoog en keek tegen haar volle billen aan met een stringetje ertussen, complimenten hoor, wat een kont en begon deze te masseren, vol de handen erop, billen uit elkaar trekken en ze werden flink gekneed, stella werd nu ook opgewonden, hij ging weer voor stella staan en knoopte zijn badjas los, hij had er niets onder aan, stella keek nu recht tegen zijn pik aan, een enorme pik, halfstijf, hij zei, het hoeft niet maar als je wil mag je er mee spelen, ze keek mioj aan en ik knikte, ze pakte hem beet een hand bij zijn ballen en de andere om de schagt, ze begon hem te masseren, jan wenkte mij na een poosje en zei, masseer jij de nek even, dan neem ik de billen onder handen, jan liep naar achteren en trok de tafel uit elkaar haar benen spreidde zich nu en stella liet het toe, hij bond haar voeten vast aan de tafel en kwam naar voren, ditzelfde deed hij aan de voorkant, ze lag nu met haar armen en benen gespreid op de tafel, mijn pik was inmiddels keihard en ik ging voor stella staan en liet mijn pik in haar gewillige mondje glijden, met diepe lange halen pijpte ze me, jan stond achter stella en ik zag zijn vingers naar binnen glijden en begon haar te vingeren, je zag stella haar kont schokken en zuchtte diep en hapte naar adem tijdens het pijpen ze keek mij aan met een paar ogen die haar geiligheid verraade, ze genoot, jan pakte nu een zweepje en sloeg stella op haar kont, je zag haar billen rood worden en stelle riep ja, ja spank me, spank me, ze zoog nu zo hard aan mijn pik dat ik dacht ze vreet hem op, neuk me riep ze, alsjeblieft, neuk me, ik wil je voelen jan, kom op, jan zijn pik stond loeistijf, ik schatte hem op zo"n goeie 23 cm, hij plaatste hem tussen haar schaamlippen en stootte hem naar binnen, ja riep stella, dieper, dieper, haar schaamlippen spande zich om zijn lul, hij was aardig dik en stella riep, jezus ik wordt helemaal gevuld, toen hij helemaal binnen was trilde ze van genot, kom neuk me hard en diep, jan neukte haar met de volle lengte, zijn ballen sloegen tegen haar kont bij elke haal, stella kon nu niet meer pijpen ze gilde het uit terwijl jan als een bezetene tekeer ging, stella riep ja, ja, ik kom, gillend kwam ze klaar, kom hier ik wil je zaad proeven zei ze, jan stopte zijn pik in haar mond, pakte zijn ballen en pijpte hem diep, ik neukte haar nu van achteren en kwam snel klaar het zaad droop uit haar kut, jan riep ik kom klaar, stella haalde zijn pik uit haar mond en rukte hem klaar ze hield haar mond wijd open en ze liet haar mond en gezicht volspuiten, ze likte zijn eikel af en het zaad droop uit haar mond, jan trok zich terug en zei, ik heb veel meegemaakt, maar dit, wat een lekker ding ben jij, stella lag gesloopt op de tafel en zei, ik vond het geweldig, kunnen we een nieuwe afspraak maken ????
Eenmaal thuis bedankte ze me voor de ervaring en zei, hebben ze dat ook voor mannen ????
ik kreeg als dank nog een pijpbeurt en we sliepen tevreden in

Aantal keer bekeken: 19288
Waardering: 6.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online