Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

erotische party.

U leest om dit moment het verhaal erotische party gepost door Kevin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kevin
Gepost op: 2009-11-3

Verhaal:

erotische party
Het is weer eens wat anders dan de tupperwareparty .
Mijn vrouw verzocht me vriendelijk om een avondje op stap te gaan want ze gaf een dildo party met wat vriendinnen en buurvrouwen .
het was een erotische party waar dildo s , glijmiddel e.d verkocht werden door een vertegenwoordigster .
Ik kwam tegen half 1 s nachts thuis toen alleen mijn vrouw Mieke er nog zat samen met de buurvrouw Els , een hoogblonde 40 er die er met haar figuurtje nog best mag zijn.Mijn vrouw mag er met haar 46 ook nog best wezen en ik ging er dan even bij zitten en nam nog een biertje , natuurlijk vroeg ik hoe het was die avond en of ze nog wat gekocht hadden . Nou dat hadden ze wel, glijmiddel , een paar lingeriesetjes en een paar vibrators had mijn vrouw gekocht , ook Els had ingeslagen , maar was niet zo veel kwijt als mijn Mieke .
Els liet mij ook het kadootje zien dat ze mocht uitkiezen omdat het in ons huis georganiseerd was , een vibratortje van en centimeter of 15 kwam te voorschijn , en lacherig voegde ze er aan toe , dat qua lengte , haar bekend voor kwam .
Ik legte het ding op mijn broek naast mijn lul en zei , nu wel ja , maar straks niet meer . en zette de vibrator aan en ging ermee over mijn pik .
Els keek wat ongemakkelijk en zei dat het tijd werd voor haar om te gaan , echter Mieke haalde haar over nog even te blijven. ze pakte de vibrator van me af en ging op de bank naast els zitten . ze deed het ding weer aan en haalde hem ging direct naar haar korte rokje toe en wreef ermee over haar kruis .
nu viel het me pas op dat ze geen slipje aan had en dat ik ook vrij zicht had op het kutje van Els .
Het bleek dat de dames al aan het spelen waren geweest voordat ik thuis kwam . Mieke liet de zacht trillende kunstpik nu langzaam in haar kutje glijden en keek me daarbij geil aan . Kom hier hengst, zei ze geil en stak haar andere hand naar mij uit. IK liet me tussen hun in trekken en direct begon Mieke aan mijn broek te trekken en bevrijde in een paar handelingen mijn inmiddels keiharde pik .
Ze begon me gelijk te pijpen en liet ondertussen de vibrator in haar kutje zitten .
Els liet zich nu ook niet onbetuigd en likte aan de schacht van mijn lul en ze wisselden om de beurt met het pijpen van mijn pik .
na enkele minuten kwam mijn vrouwtje bovennop me zitten en liet haar drijfnatte kutje over mijn pik zakken .
Els was voor me gaan staan en liet haar kale kutje door mij likken ,en ook zij liet zich met goedvinden van mijn Mieke heerlijk door mij neuken.
Ik hield het niet meer en na ongeveer 5 minuten spoot ik mijn zaad over de borsten van mijn vroutje heen .
Het leek wel afgesproken werk want dit alles heeft net 20 minuten geduurd vanaf het moment dat ik thuis kwam . de party had ze dus behoorlijk
opgewonden !
volgende keer bij de buurvrouw thuis ?



Aantal keer bekeken: 19114
Waardering: 3.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online