Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

extra dimensie van vakantie.

U leest om dit moment het verhaal extra dimensie van vakantie gepost door lekkerevent. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: lekkerevent
Gepost op: 2010-12-8

Verhaal:

extra dimensie van vakantie
Eindelijke was het weer zover. lekker op vakantie naar frankrijk. wij, man, vrouw met 2 kinderen van rond de 15 jaar,camperen elk jaar en dit jaar hebben we gekozen voor een grote camping met alles erop en eraan.

De eerste dagen gaan zoals altijd erg snel met de bekende dingen als boodschapje, winkeltje, omgeving verklennen etc.

Op de camping was een enerm groot zwemparadijs. omdat het dit jaar erg warm was waren we veel daar te vinden. heerlijk in de scahduw naar andee mensen kijken. De kids waren natuurlijk constant aan het zwemmen en mijn vrouw had een hele lading leesboeken meegenomen dus ik had alle tijd voor mijzelf.

Met de zonnebril op kan je heerljk rondkijken zonder dat dit nu echt opvalt. Vlak bij on was een frans gezinnetje neergestreken. een wat magere vrouw en een slanke ietswat kleine fransman. de kinderen waren rond de 12 jaar en gingen snel het zwembad in.

De vrouw verdween uit het zicht ) achteraf bleek dat ze in hunhuisje gimng slapen',

De man lag schuin tegenover mij te zonnen, stiekun bewonderde ik zijn lichaam. heerlijk strak en mooi bruin. hij had wel een raar klein sikje wat ik niet echt mooi vond.

Hij begon zich een beetje in te smeren met zonnerbrand. Toen hij hier mee klaar was bleef zijn hand rusten op zijn kruis en streelde bij onzichtbaar over zijn zwembroek. ergens bleek dit bij mij iets te raken want mijn penis groeide een beetje en ik legde mijn penis even wat beter in mijn zwembroek.
blijkbaar had hij dit in de gaten en ging steeds duidelijke zichzelf strelen enm als gevolg daarvan was er een duidelijke bobbel in zijn zwembroe te zien.

Plots keken we elkaar aan en bijna onzichtbaar knikten we tegen elkaar. ik pakte mij handdoek en gaf mijn vrouw een lekkere kus en gaf aan dat ik even naar de tent ging. bij het weglopen gaf ik de fransman nog een knipoog en hij regaarde door gelijk ook op te staan. in het frans riep hij wat naar zijn kinderen.

vlak buiten het zwembad troffen wij elkaar weer. Binnen een paar tellen bleek dat hij allen de franse taal machtig was. deze taal spreek ik echter niet dus met non verbale communicatie liepen wij richting de centrale douche ruimte.

daar aangekomen liepen we in een douce cabine. binnen no time handen wij ons ontdaan van onze zwembroeken.

en daar stond dan rechttegenover mij een fransman met een heerlijke erektie. dit had ik nooit van mijzelf verwacht om ooit dit mee te maken. het voelde ook beetje onwerkelijke.

voorzichtig begonnen wij elkaar te zoenen. wauw. deze taal is in ieder geval universeel. heerlijk geil.

op een gegeven moment zakte de fransman door zijn knieen en pakje mijn gezollen penis in zijn mond en begon heerlijk te pijpen.

het was heerlijk maar ik was zo benieuwd hoe het nou zou zijn om zelf te pijpen. enigzinds ruw trok ik hem omhoog en zakte door mijn knieen zodat ik recht voor zijn pik kwam te zitten.

Langzaam aan, likje voorr likje begon ik voorzichtig te pijpen. wat heelrlijk geil was dit. mijn handen gingen over zijn harde billen terwijl ik zijn pik zo diep mogelijk in mij nam.

rustig aan begon hij mee te bewegen en begin licht te kreunen. na een paar minuten trok hij zich terug en spoot een wanzinnige straal sperma door de douche.

als dank voor zijn orgasme gaf hij mij een zoen waarna hij zijn zwembroek aantrok en vetrok.

Je snapt dat ik nog enorm geil was. ik heb mijzelf nog een tijdje voor de spiegel heerlijk lopen aftrekken waarna ik oko lekker klaar kwam.

Dit beloofde een geile camping te worden.



Aantal keer bekeken: 12566
Waardering: 6.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online