Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

fantasie voor 2.

U leest om dit moment het verhaal fantasie voor 2 gepost door nara. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: nara
Gepost op: 2009-5-5

Verhaal:

fantasie voor 2
eindelijk weekend! Het leek wel een eeuwigheid.... Het is koud en guur buiten en na een half uur fietsen ben ik blij dat ik thuis ben. Ik kom binnen en de kinderen hebben een lekkere troep gemaakt. pfffft daar gaat mijn avond. Eerst maar lekker eten en daarna kindjes naar bed. Manlief zit als een zoutzak op de bank. De kindjes slapen en nu ben ik aan de beurt. ik neem de was mee naar boven en begin weer op te ruimen. Daarna spring ik onder de douche en werk alles weer netjes bij. Ik droog me af en doe een lekker stringetje aan en daarboven een strak wit shirt. Ik kom beneden en manlief heeft alles opgeruimd. Ik ga zitten op de bank en begin mijn teennagels te lakken. M mijn man komt naast me zitten en vraagt hoe mijn dag was geweest. Zonder hem aan te kijken vertel ik mijn verhaal van vandaag; eenmaal op mijn werk probeerde ik me op te warmen met een kopje thee. mijn eerste klant kwam binnen en vroeg gelijk om hulp. Een mooie man om te zien. Een blond koppie met mooie blauwe doordringende ogen, waarschijnlijk is hij flink gespierd want zelf door zijn jas was dit te zien. hij wide iets hebben wat ik achter had staan. ik liep naar achter en liet de deur op een kier. Hetgeen waar deze blonde man om vroeg stond hoog op een stelling. Ik pakte de trap en "vergat" dat ik een rokje droeg met daaronder een string en mijn kousen. De man kwam binnen met de vraag of ik hulp nodig had. Hij stond onder me en begluurde mijn billen. Ik pakte zijn bestelling en kwam van de trap af. ik ging zitten op een tree van de trap met 1 been omhoog en trok mijn rokje iets omhoog. De man liep op me af maar hield hem op een afstand. langzaam ging ik met mijn vingertop onder mijn rokje en liet mijn mooie string zien. De man werd erg opgewonden van dit schouwspel maar ik hield hem opnieuw op een afstand. Ondertussen was ik nog bezig mijn teennagels te lakken. M kwam steeds dichterbij zitten. "Is dit waargebeurd" vraag hij? "probeer je mij jaloers te krijgen?" Luister maar verder zeg ik tegen hem dan kom je er vanzelf wel achter. De blonde man kon zich blijkbaar niet meer inhouden en liep op me af en duwde mijn arm weg. Je maakt me gek meissie! Ik zag al dat je me in de maling nam want wat ik wilde hebben stond gewoon naast je bureau klaar. Ik lachte verleidelijk. Hij tilde me met gemak op en zette me op een pallet met spullen achter hem. Hij streelde mijn nek en scheurde in 1 moeite mijn zwarte blouse open. Mijn blote borsten kwamen te voorschijn. Hij streelde ze... O heerlijk zijn grote handen gleden over mijn blote lijf. WAt een heerlijk gevoel. Mijn kutje werd drijfnat. We kuste elkaar en ik liet mijn handen naar beneden glijden en wreef over zijn lekkere harde lul. Maakte zijn broek open en vroeg hem mij te neuken. Ik zette mijn voeten op de pallet zodat mijn lekkere natte kutje tevoorschijn kwam. Met 1 harde stoot kwam hij in me. M zat ondertussen ook met een harde lul naast me in zijn joggingbroek. "Hoe gaat dit verhaal verder?" vroeg hij mij. Misschien wil je het verhaal afmaken vroeg ik hem. Ik ben zeiknat en heb zin om je te pijpen. Ik ging voor hem zitten en bevrijdde zijn lekkere lul. Ik likte zijn eikel en en liet hem lekker naar binnen glijden. M stopte me en gooide me op de bank. Hij legde me op mijn buik. Hij zoende mijn nek, rug zo naar mijn billen. Zijn vingers zochten mijn kutje en gleden met gemak naar binnen. ik slaakte een kreet van opwinding. Neuk me en spuit me helemaal vol. Hij neukte me zo hard dat de bank verschoof. Ik kwam binnen no time klaar. M draaide me om en stopte zijn lul in mijn mond. "O, je wind me op met je stoute verhaaltjes" bromde hij. Hij neukte me hard in mijn mond. na een paar minuten trok hij zich terug en begon zichzelf af te trekken. Ik zag aan de blik in zijn ogen dat het niet lang meer zou duren. Met een harde kreun spoot hij zijn warme zaad over mijn gezicht.
We zoende hartstochtelijk en hij maakte mijn gezicht schoon. Lachend plofte we op de bank. "Mijn stoute meisje".

Aantal keer bekeken: 9529
Waardering: 6.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online