Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

fantasieen.

U leest om dit moment het verhaal fantasieen gepost door marie van dam. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: marie van dam
Gepost op: 2011-8-22

Verhaal:

fantasieen
goede morgen marie ...erg lief van je dat je aan me dacht ..ik moet jou iets bekennen ..ik dacht vanochtend ook aan je
eigenlijk aan ons ..ik werd vroeg wakker ..en ik dacht aan je ..aan dat lekkere standje dat we deden heel spontaan eens
ik had je geneukt in je lekkere natte kutje toen .. ik gleed van je af met nog en harde pik ..en jij draaide je toevallig wat om
en ik zag je kutje in een andere positie ..jij lag toevallig wat op je zij ..ik zag je kale spleetje en ik dacht ik wil er in ..en ik deed me geile gewillige lul er in er we gingen heerlijk samen neuken .en je vroeg aan me is het lekker mark .en we keken elkaar aan .en ik zegde ..ja is heerlijk zo ...daar dacht ik aan marie ..eigenlijk ..denk ik daar meer aan... aan dat standje ..als wij weer eens samen zijn ..zullen we dat weer eens doen ..ik weet dat jij dat ook heerlijk vond ...toen ik er aan dacht vanochtend ...spoot ik me geile zaad op een handdoek vanochtend om 7uur ..in me gedachten dat standje ..dat ik me warme geile sperma in je spoot ....ik zegde toen ..ik spuit ..marie ik spuit je vol mag het mag het ...jij zegde in me gedachten ...kom maar mark spoot me maar vol ....mmm oo ...o lieve marie ..ik denk ook vaak overdag aan ons ..hoe we samen elkaar het ultieme genot konden geven en vaak ook deden ..is toch wel speciaal hoor ..dat we die band hebben met elkaar ..we kunnen ons zelf aan elkaar geven heel lieflijk en ook geil ..en met gevoelens erbij .hele diepe van houden van gevoelens ...gaat allemaal vanzelf lieve marie .de geilheid zit in ons ..samen wekken we dat op ..dat was al zo vanaf het gegin hoor ..dat weet je best ...
en van vanochtend mmm .... heel veel lieve kusjes geef ik jou nu ..waar jij maar wilt ....vanochtend befte ik je ook en gaf ik er kusjes op
alles in me gedachten .ik glijd dat in je ook ..om je glimlach te zien onder het neuken ..mmmm...doe ik vaak hoor ,,ik ruik je en ik proef jou ...


Aantal keer bekeken: 30959
Waardering: 5.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online