Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

foe wat een gedoe.

U leest om dit moment het verhaal foe wat een gedoe gepost door lg. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: lg
Gepost op: 2011-4-15

Verhaal:

foe wat een gedoe
ik werd wakker van een vervelend piep piep piep geluid en smeet het kussen tegen mijn muur grrr... ik gooide ook de wekker tegen de muur maar dat hielp niet veel hij bleef piepen grrr... wie haalt het nu in zijn hoofd om in de vakantie MIJN wekker aan te zetten riep ik kwaad.ik stapte m'n bed uit en kleede me aan jeans broek en lichtblauw Tshirt ik grrr... ochtendhumeur ? vroeg pap als ik mijn cornflakes opat . ik zweeg Dat zie je toch ! wou ik zeggen maar ik bleef stil.
waar is mam ? vroeg ik. mam is naar de winkel. waarom stond de wekker aan ? vroeg ik kwaad. pap keek me raar aan : je weet toch nog dat we naar spanje vertrekken vandaag? ooh godverdome ! roep ik helemaal vergeten ! maar mn dag was al wat beter ik vond het fijn dat we naar spanje vertrokken. hoelang blijven we nu weer ? vroeg ik lief. 5 weken ! roept pap. wat en de chiro dan en m'n vrienden ? roep ik boos 2 weken is leuk maar 5 weken de chiro en m'n vrienden missen ? ecgt niet ! maar ik moest van mam de vakantie zal je deugt doen ! riep ze de hele tijd. m'n broertje lucas was ook niet blij want hij mocht z'n gameboy niet meenemen ! is dat nu een reden om niet naar spanje te willen ? dacht ik .
lucas liep naar boven .
ik praate wat met pap en vroeg waar we precies gingen verblijven en hoever het rijden was enzo.pap ging naar buiten;
lucas komt de trap af carolien ? vroeg hij verward.
wat ? vroeg ik.
wat is dit hij hield een plastiek zakje vast met daarin ..... 4 tampons. ik verstijfde . hij probeerde er een in zijn neus te stoppen . LUCAS ! riep ik wat heb ik gezegt van in MIJN kamer rond te hangen ! ik zocht de tenisracketen om mee te nemen naar spanje .ik zach pap terug richting ons komen. snel pakte ik het plastiek zakje terug en liep ik naar boven . lucas liep mee. wat is dit nu ? vroeg hij . en hij wees naar het zakje .
ik zuchte foe hoe moet ik dat uitleggen ? vraag maar aan mam ! zei ik verward. lucas knikt sorry zei hij nog . ik knik ook . en nu weg riep ik ! lucas schrok maar ging gewoon weg . foe wat een gedoe !
kom liefje riep mam we vertrekken ! ik pakte mn zak en liep naar beneden. ik ben er ! lucas mam en pap zaten al in de auto ik ging naast lucas zitten .
de hele weg was doodsaai mam pap en lucas speelde dome spelletjes en ik mocht niet eens m'n gsm meenemen! al die gsms en gameboy dingen zijn niet goed voor je bleef mam zegen. ik las maar een boek al kon ik niet echt volgen door het lawaai.
lucas deed al de hele dag lief voor me raar ! na heel heel lang rijden kwamen we aan ons hotel hier zouden we de volgende 5 weken moeten blijven ! 5 weken! dat is langer dan een maand ! ff als ik dat maar vol houd denk ik .

Aantal keer bekeken: 2906
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online