Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

for fingers,for girls,for murds.

U leest om dit moment het verhaal for fingers,for girls,for murds gepost door Axelle. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Axelle
Gepost op: 2007-9-21

Verhaal:

for fingers,for girls,for murds
dit griezelverhaaltje heb ik zelf uitgevonden!

er was eens ergens diep in het bos van amerika een naar stambeeld.aan het stambeeld lagen er een paar stenen erom gecirkelt.het stambeeld toonde 4 vingers.de mensen die voorbij het stambeeld liepen vroegen zicht of wat het kon zijn.die nacht dat het stambeeld er verscheen waren er een groepje jongeren gaan logeren in een hotel ergens in amerika.ze waren met 4 meisjes in 1 kamer:liesbeth,karen,lisa en marie.het was 12 uur 's Nachts.en opeens hoorde lisa een naar geluid onder bed.ze hoorde een huigend geluid en ze hoorde iemand kruipen...ze keek onder bed en ineens zag ze allemaal zwart voor haar ogen.de volgende dag vond haar éné zus,karen haar terug in het bos zonder neus...ze wou hulp gaan halen en bracht haar zussen mee naar het bos...maar het lijk was verdwenen!dus ze geloofde haar niet meer.ook al kwam ze die nacht niet opdagen,de zussen dachten om een flauwe grap.goed ze vonden het wel vreemd...dus ze sloten niets uit en besloten hun moeder te bellen.ze nam niet op en op hun vader moesten ze niet rekenen was die was al 4 jaar geleden gestorven.nu moesten ze het wel alleen oplossen.de volgende dag gingen de 3 meiden het bos in van het stambeeld,die nu nog maar 3 vingers had en ze stenen waren gelijk verschoven als de dag ervoor,toen ze aangekomen waren in amerika en het stambeeld eens bekeken.goed,de meiden karen,liesbeth en marie kregen ruzie.het was 2 tegen 1.karen liep weg.ze wou naar huis en belde haar moeder nog eens op...maar geen antwoord.ze vond het wel vreemd want mama had beloofde te bellen die avond.het was nu immers al 1 uur en ze wou naar het hotel.ineens hoord ze voetstappen achter zich,als ze zich omdraaid ziet ze een tandenstoker voor haar ogen en dan...de volgende ochtend was het lijk zonder oog weer verdwenen.het stambeeld had nu weer een vinger minder.de andere 2 meiden die nog over blijvden,liebeth en marie vonden het naar dat er elke nacht een zus van hen verdween.en op hun moeder konden ze niet rekenen.de volgende dag besloten de meiden naar hun echte thuis te gaan.ze namen een bus naar het station.liesbeth ging even een drankje halen.marie zat daar nu even alleen.ze voelde een harde ruk aan haar haar.en opeen had het stambeeld nog maar één vinger over!toen liesbeth terugkwam was haar zus verdwenen!ze zocht ommiddelijk om hulp en lifte op de weg.toen een man voor haar stopte mocht ze meerijden maar ze viel in slaap.ze word wakker en de auto staat stil.de man is verdwenen.wat moest ze nu doen?wat was er aan de hand?ze voelde een gezaag over haar been heen.en toen ze keek...was haar been eraf!niemand had die week toen ze daar waren nog iets gehoord van hen.maar mensen vonden het steeds raar dat alle vingers eraf waren en de stenen op een andere plaats lagen...ze wouden weten wat er onder die stenen lagen.wel wat vonden ze daar?de 4 kinder-lijkjes.en nu zou je wel willen weten wie de moordenaar is...wel een pop zonder een oog,neus,haar en een been.en wat is dat stambeeld?de pop snijde telkens één vinger af als ze iemand had vermoord.later werd ook de moeder van de meisjes vermoord aangetroffen in een haar bad vol met bloed.nu weet je ik heb dit zelf verzonnen je hoeft dus geen schrik te hebben dat dit echt is gebeurd wees gerust!nou,wat vonden jullie ervan? CREEPY of SUCK?

Aantal keer bekeken: 4594
Waardering: 5.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online