Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gebroken hard en vergissing.

U leest om dit moment het verhaal gebroken hard en vergissing gepost door ellen Van Broeken . Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: ellen Van Broeken
Gepost op: 2008-8-4

Verhaal:

gebroken hard en vergissing
Ejlaah iedereen ,
ik kom mijn verhaal doen! ik wil iedereen duidelijk maken met dit verhaal dat je ook al ben je verliefd en lijkt het zon leuke jongens je nooit dingens moet doen waar je niet 100% achter staat!

Ik ging naar een nieuwe school,
en vrienden van de lageren school hielpen mij an ook met alles de eerste dagen! ze lieten mij alles zien,
Maar ik had alleen oog voor 1 jongen
ik moest direkt alles van hem weten,
en ik was natuurlijk van de eerste moment verliefd op hem , mijn vriendinnen zeiden dat het een player en tot de populaire groep hoord enzuu ... ik hoorden daar natuurlijk niet bij ik was maar gewoon een meisje ik dacht de hele tijd aan hem en droomden altijd over hem kon alleen praten oever hem hy was zoo mooii de mooiste jongen van de school maar niet de mijne ! er waren natuurlijk ook jongens die intressen in mij hadden mar niet hij ik wou niemand buiten hem
een half jaar ging vorbij en ik was nog altijd verliefd op die ene jongen ik was zo jarloers toen ik hoorden dat hy weer een vriendin had ! maar wat kon ik eraan doen ? ..niks ik was te bang om naar hem toe te gaan en hem aan te spreken laat staan te zeggen wat ik voor hem voel ,
ik kreeg vlug vrienden omdat ik sociaal deed tegen over iedereen ik zei tegen iedereen een goeiedag en lachte met iedereen toen ik en een jongen sahca ons verveelden besloten we een liedje te maken het was een grappig lieke en we konden er uren mee lachen hij wist natuurlijk niet dat ik iets voor die jongen voelden de volgende dag was sacha ons lieke tegen die jongen gaan zeggen hij kenden hem natuurlijk en waren vrienden op dat moment wist ik niet wat ik zag de jongen waar ik zo lang op wachten droomden en aan dacht kwam eindelijk naar me toe ! hy zong het liedje vrolijk naast mij en lachte het was de gelukigste moment van myn leven en we lachten nog even toen de bel ging kwam ik hem nog even tegen in de ganng we lachten eens en hy deed wat zot van kom hier babii enzuu je kent dat wel !
de dag ernaa we lachte wel nog is en toen in de middag kwam hij naar mij en vroeg of ik hem wou kussen er was veel bewaking en cameras en kussen mocht zeker niet op die sgool en het ergste als mijn ouders het zouden weten zou ik weer ruzie krijgen voor hun moesten alle jongens perfect zen maar geen van mijn vriendjes was dat voor hun!
ik was met myn vriendin aan het praten daar over en zei haar dat ik hem nog amper ken en zei zij dit is je kans doe het gewoon ! dus ik zei tegen de jongen dat het beter buite school hij kwam naar mij en kuste me er waren kinderen die dat gezien hadden en er gingen over rodellen en dingen bij te verzinnen die er egt over zijn ! dus ik kreeg in myn klas en ook buiten school rap een naam van slet en hoer en je kent dat wel ! ik was er kappot van en de jongens kwam nar me toe op het einde van de dag en veronschuldigde zich en zei dat hy er wel voor zou zorgen dat het goe komt! ik was nog altijd zot op hem ! en die dag moest ik met myn vriendin die hem ook zon scgatje vond maar niet op verliefd was 2 uur nablijven omdat we elke dag te laat kwamen en ook voor ons gedrag tegen leerkrachten we zaten ons werk half te maken en we praaten over die leuken jongen! ik zei tegen haar wat i kvoor hem voelden! dat ik hem wel hele dag kan kussen maar bang ben voor terug naar het school te gaan het 2de uur waren we nog altijd over hem aan het praten wat voor sgat hij was en dat hy perfect is enz..toen plots mijn vriendin begon te lachen ik vroeg wat er was mar ze zei niks ineens voelden ik 2 handen voor mijn ogen komen en verschootzo hard dat ik me vlug omdraaiden daar stond hy dan de pefecte jongen in de studie na school waar ik altijd op heb gewacht !
we waren wat aan het praten maar het duurden niet lang voor hy me terug kusten ik vond het eg leuk ik voelden me zo gelukkig mar tegelijkertijd voelde het alzof ik iets verkeerd deed
toen de studie eindigden nalen we afscheid en ging hij naar zijn fiets en ik naar de bushalte samen met mij vriendin ! we waren nog even over hem bezig en ze had gezworen wat er was gebeurd tegen niemand te zeggen zeker niet na alles wat ze over mij zeiden,
Ik voelden mezo gelukkig tot ik de volgende dag op school was ! ik zag iedereen vies kijken en ik dacht dat het nog altijd door dat een was maar nee ..., mijn vriendin nina die er bij was had ons geheim over de studie tegen de 2 grootste rodelaars en ook mijn 2 grootste vijanden gezegd ze zeiden het dan ook tegen iedereen van de school en het ergste was dat ze r nog dingens bij verzonnen! die dag was egt een rotdag ! niks ging goe ! ik kom te weten dat mijn aller beste vriendin die er nog niks van wist omdat ik het haar zelf wou vertellen zij was toen heel boos op mij ! en rodelden ook over mij heem mijn klas was aan het zeggen hoer enzuu ze zeiden het zelfs tegen de leerkrachten! ik wist niet wrm mijn beste vriendin emelie zo boos op mij was ik kwam dus te weten dat zy ook verliefd op die ene jongens was mar ik had een eigelijk moeten zien aan komen want zij wordt op iedereen verliefd, dat vind ik wel spijtig omdat het nooit echte liefde is het is gwn omdat hy er wat leuk uit zien ofzo maar het spijtige is dat ze da ze nooit egt het goede gevoel van liefde zal kennen !
mar terug naar mijn verhaal de volgenden dah had ik totaal geen zin om naar school te gaan eigelijk was ik bang om naar school te gaan ik wsit dat ze verder zoudn rodellen en nu zeker omdat ik ni kwam mar het kon me niks schelen!ik zei dan ook tegen mijn moeder dat ik me niet goed voelden en ze geloofden me en ik mocht thuis blijven ik was alleen en dat vond ik goed , dan kon ik goed nadenken! ik had honger dus kleeden ik me aan deed men haar ging naar buiten naar de winkel ging iets halen kwam terug en toen ik net gegeten had belde er iemand aan ik wist niet wie dat kon zijn deed de deur open en wie daar stons kunnen jullie mischien raden de leuke jongen!ik wist niet wat zeggen en hij zei dat hij kwam kijken hoe het met mij ging ik liet hem binnen maar vroeg me af hoe hij me wist wonen maar ging er niet verder over piekeren ik was te blij omdat hij er was we waren aan het praten lachen en wrm ik thuis zag ik kon goed met hem praten! en ineens kwam hij dichter hij wou me weer kussen ik wist niet wat ik moest doen ik was egt verliefd op hem mar kon ik dat mijn vriendin wel aan doen ? ik zei het van emelie mar hij had geen intresse in haar en beloofden me dat het goed komt en dat zij hier niks vn zal weten hij kusten me als hij me kust is het net alzof mijn probelen allemaal weg zijn!we waren nog even door ant gaan en we praten nog een lange tijd toen we zagen hoe laat het was hij was in de middag gekomen en hij veel te laat op school hij had nog maar een uur en dan was de school al uit dus we namen afscheid en hij vertrok niet lang darnaa zag ik dat hij zijn mp3 vergten was en belden hem op hij kwam hem na school halen en jh na school stond hij voor mijn deur!
het was normaal alleen voor zijn mp3 te gaan halen maar natuurlijk bleef hij nog ! rond 4 ur moest hij terug weg voor zijn zusje we namen afscheid maar hij was maar pas tegen kwart na 5 buiten jullie weten wel wat er is gebeurd de dag ernaa moest in wel naar school en had iedereen weer een ander verhaal over dat ik en de leuke jongen niet op school was! ik trok het me weinig aan want na heel lang had iik toch wat ik wou ! ik begon egt meer voor hem te voelen en hy betekende nu egt veel voor mij! ik ga niet verder over de andere dagen praten want diezijn zo wat alllemaal het zelfde we spreken nog veel af haddn plezier blabla nu het stuk waar mijn verhaal juist om draaid we waren aan het praten op msn en ik wou vertellen wat hij voor mij voelden ik wist niet zeker of hij het zelfde voelden maar zou hij mij met een reden gekust hebben ? ik zei het hem en hij zei sorry maar ik voel niet het zelfde voor jou! , mijn leven storten op dat moment in maar hij zei dat ik zen sgatenboleke was en of we terug wouwen afspreken i kzei okjj ma ik ging direkt ofline er na hoorden ik de bel en ik ging open doen daar stond hij dan de leuke jongen! die nooit de mijne zal zijn ! we waren aan het praten hij wist nu wat ik vor hem voelden mar deed normaal,op een moment kusten hij me terug en wou mijn brsten zien en aanraken dat is nog niks of toch ? wij waren niet samen hij voelden niks voor mij dus het voelden wel een beetje verkeerd aan!, toen vroeg hij of ik hem wou pijpen ik heb eerlijk gezegd dat ik er nog niet klaar voor was om het bij hem te doen terwijl hij niks voor mij voelt ik vind dat je dat moet doen als je allebij verliefd bent, hij dacht er anders over en begon zen brok open te doen mijn hoofd te pakken en ik ga niet verdr in details mar hij dwong me en ik kon niks doen hij was sterker als ik ! ik voelden me de hele dag slecht weenden voordurend! jullie denken mischien dat het niks voorsteld mar de meisjes die dit ook hebben mee gemaakt begrijpn mij maar al te goe de leuke jongen die niet meer zo leuk bleef en waar ik en mijn vriendin het nog over hadden als de perfecte jongen ineens niet meer perfect was vertelden dood leuk dat het niets voor steld dat hij het elke dag doet meteen meisje en dat ik een bange kip was mar ik was er gwn nog niet klaar voor !, ik wil hier me boedelen en ik heb mijn verhaal met tranen in mijn ogen omdat ik er liever niet aan terug denk , mijn boodschap aan de meisjes zijn : doe nooit iets waar je nog niet klaar voor bent of 100% achter staat want je maakt het dan alleen erger , w8 toen je klaar bent en dan wordt het alleemaal veel leuker dan als je iets doet waar je nog niet klaar voor bnt ,
mijn boodschap aan de jongens is :
jongens dwing een meisje nooit !
respecteer haar ! en w8 tot zij er ook laar voor is , dn wordt het allemaal veel leuker.als een meisje verliefd op je is laat haar niet vellen als een baksteen voor jullie is het niet maar voor meisjes beteknd dat veel en doe je hun een groot verdriet !
nu wtn jullie mijn verhaal ciaokes x




Aantal keer bekeken: 2080
Waardering: 6.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online