Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

geil op het strand.

U leest om dit moment het verhaal geil op het strand gepost door miss-misterious. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: miss-misterious
Gepost op: 2007-6-14

Verhaal:

geil op het strand
het was een rustige zomerse dag en we waren samen op het strand. Er waren daar geen mensen, alleen wij tweetjes. helemaal alleen en niemand om ons heen. we lagen te zonnen en toen wou jij fftjes gaan zwemmen dus je ging het water in en ik ging met je mee. het water was zo heerlijk en vooral met z'n tweeen. we keken elkaar aan en toen kuste je mij. jou warme lippen tegen mijn lippen en jou tong die tegen de mijne aankomt...het was gewelig en we waren zo intens met elkaar. na lang gezoend te hebben begon je me te strelen op elke plek...je werd helemaal geil en je trok me bikinitopje eruit,,toen tilde je me op en we kwamen het water uit en je legde me op het zand. daarna kwam ik op je liggen en gaf je een lekkere zoen,, toen trok ik je zwembroek uit en jij trok me bikinibroekje eruit. we waren helemaal geil en streelden en zoenden elkaar de hele tijd,,,daarna kwam jij op mij liggen en ik trok je naar me toe. toen ging je met je lul in me kutje...we waren zo geil dat we er helemaal weg van waren,, we genoten ervan en toen het afgelopen was gingen we rustig wandelen langs het strand,, daarna gingen we zitten op een rots en keken samen naar de zonsondergang...toen de zon onderging keken we elkaar diep in de ogen aan en toen kwamen jou lippen weer tegen de mijne aan en we kuste elkaar...


>>EINDE<<

Aantal keer bekeken: 11741
Waardering: 2.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online