Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Geil.

U leest om dit moment het verhaal Geil gepost door Rachelle. Dit verhaal is gepost in de categorie Kies categorie. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar Kies categorie?
Categorie: Kies categorie
Gepost door: Rachelle
Gepost op: 2007-4-17

Verhaal:

Geil
Ik kwam thuis.
Ik hoorde een gekreun uit de slaapkamer komen. Snel ging ik kijken wat er aan de hand was. Ik zag dat mijn vriendin een dildo in haar geile kutje had gestoken. Ze kreunde van genot. Mijn lul werd meteen harder.
Toen zag ik dat de tv aan stond.
Er stond een porno-dvd op. Een meisje was daarop bezig op een man te pijpen.
Ik lette even niet op mijn vriendin.
Maar toen ik haar opmerkte stond ze voor me. "Heey geil schatje, ik heb me speciaal opgegeild voor jou." Ze trok me mee naar het bed waar ze me op duwde. Intussen was mijn pik op klappen gaan staan, zo hard was hij geworden. Ik zei tegen haar: "Ja, ik wil je hard neuken!" Ik keek even naar de tv, waar het meisje en de man hard anaal aan het neuken waren. Mijn vriendin trok mijn broek en boxershort uit. Ze duwde me naar beneden zodat ik helemaal op het bed lag. Wow, volgend mij ben ik nog nooit zo geil geweest. Ik riep: "Pijp me schatje!" Ze deed het. Ze stopte mijn eikel in haar mond. Toen ik haar tong voelde, kwam er een heerlijke warme gloed in me op. Ik kreunde van genot. "Nu ben ik aan de beurt." Zei ze na een tijdje. Ze ging in hondjesstyle zitten. Ik likte haar kutje. Ik hoorde haar kreunen. Toen ik mijn tong in haar kut stopte, voelde ik dat ze heel nat was vanbinnen. Ik gleed met mijn handen naar haar buik en verder omhoog. Tot ik bij haar grote cub-c borsten kwam. Ik kneede er voorzichtig in. Toen riep ze ineens: "Neuk me! Neuk me hard!" Dat deed ik. Ik nam mijn lul in mijn hand en liet hem voorzichtig langs haar kutje glijden.

Aantal keer bekeken: 5864
Waardering: 5.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online