Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

geile buurman.

U leest om dit moment het verhaal geile buurman gepost door abc. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: abc
Gepost op: 2009-8-16

Verhaal:

geile buurman
Ik zat lekker rustig op de bank een filmpje te kijken toen de buurman aanbelde. Het enige wat ik aan had was een strak stringetje en een topje. Ik deed gauw even een broekje aan en opende de deur. Omdat ik geen BH aanhad en het best wel fris was buiten, kreeg ik stijve tepels die door mijn witte topje erg goed te zien waren. Ik zag de buurman er verlekkerd naar kijken. Een beetje gegeneerd vroeg ik of hij even binnen kwam voor een kopje koffie.

Ik draaide mij om naar het aanrecht om de koffie te pakken en voelde dat hij naar mijn billen keek. Stiekem werd ik opgewonden van hem, omdat hij mij zo opvallend bestudeerde. Ik voelde hem naar mij toe komen lopen. ‘Je ziet er heel erg knap uit vanavond’ zei hij en begon over mij billen te aaien. Geschrokken draaide ik mij om. Ik keek in zijn diepbruine ogen en boog mij naar hem toe. Langzaam landde mijn lippen op de zijne. We begonnen te zoenen, onze tongen vonden elkaar. Eerst rustig, daarna heftiger en heftiger. Ik voelde dat mijn kutje nat begon te worden. Hijgend vroeg ik of hij meeging naar de slaapkamer. Kreunend stemde hij in.

Hij deed langzaam mijn broekje uit. Ik zag de geilheid in zijn ogen. Hij streelde over mijn string mijn natte kutje. Ik voelde een rilling over mijn rug lopen. Ik deed zijn overhemd en broek uit, hij had een enorme bobbel in zijn broek. Langzaam deed ik zijn boxershort uit. Ik zoende zijn benen en ging steeds verder naar boven. Ik streelde ondertussen zijn keiharde lul. Ik likte zijn ballen, zijn schacht en ook zijn eikel. Deze was helemaal nat van het voorvocht. Ik begon hem te pijpen met lange halen. Hij begon hard te hijgen en te kreunen. Hijgend zei hij dat ik harder moest gaan, wat ik ook deed. Toen ik voelde dat hij bijna kwam begon ik hem te trekken en deed mijn mond open zodat hij heerlijk in mijn mond kon spuiten. Kreunend kwam hij klaar en ik likte alle sperma van zijn lul.

Hij zei dat ik op mijn knieën moest gaan zitten, wat ik ook deed. Hij begon mijn onderrug en mijn bovenbenen te strelen. Ik voelde dat mijn kutje heel erg nat was en zei dat ook tegen hem. Hij likte mijn kutje van achter. Hij speelde met mijn klitje terwijl hij met zijn tong naar binnen ging. Hij stopte twee vingers in mijn kutje en begon mijn sterretje te likken. Ik dacht dat ik gek werd van geilheid. Hijgend zei ik dat hij bij mij naar binnen moest. Ik voelde zijn grote harde lul in mijn kutje. Hard nam hij me, zodat mijn borsten hard heen en weer gingen. Hij vroeg of ik anaal wilde en ik stemde in. Hij stopte zijn harde lul in me en ging langzaam heen en weer. Ik voelde dat ik bijna klaarkwam, maar ik wilde samen met hem komen. Hij begon harder te hijgen en te kreunen en zei dat hij klaar ging komen. Hard spoot hij mij helemaal vol, waardoor ik ook supergeil klaarkwam. Langzaam ging hij uit me en ik voelde zijn sperma en mijn geil langs mijn benen druipen.

Na een douche is hij weer terug gegaan naar huis en heb ik mijn filmpje afgekeken. Het was zeker weten de allergeilste avond van mijn leven…


Aantal keer bekeken: 24621
Waardering: 5.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online