Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

geile lekkere schoonmoeder.

U leest om dit moment het verhaal geile lekkere schoonmoeder gepost door Rob Kickert. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob Kickert
Gepost op: 2009-7-21

Verhaal:

geile lekkere schoonmoeder
Ik ging met mijn 50 jarige schoonmoeder Carin een dagje op pad. Ze moest een aantal boodschappen doen. Ik had een vrije dag en besloot me volledig in dienst van haar te stellen. We gingen naar IKEA en De Bijenkorf. Op weg naar huis kletsten we over koetjes en kalfjes. "Blijf je bij me eten", vraagt ze. Ik vind het prima zeg ik.
Bij haar thuis gekomen pak ik de spullen uit haar auto, terwijl Carin begint te koken. Ik ga op de bank zitten en bekijk m'n schoonmoeder. Ze ziet er nog heel goed uit voor haar leeftijd. Ze heft een lekker kontje en de tietjes zien er nog strak uit.
Ik bemerk dat ze regelmatig naar me kijkt. Ik besluit de stoute schoenen aan te trekken en het erop te wagen.
Met een kloppende lul loop ik naar haar toe. Ik ga achter haar staan en streel haar over haar borsten. Tot mijn verbazing verroert ze zich niet. Ik fluister haar in haar oor: "Carin, ik wil je eens lekker alle hoeken van deze kamer laten zien. Het eten mogen we wat mij betreft overslaan."
"Dit kunnen we toch niet maken Rob", zegt ze. Ik heb haar bloes al los geknoopt en Carins verzet is gebroken.
Ze zoent me vol op mijn mond en zegt:"Ok jongetje, als jij wil neuken dan gaan we nu neuken".
Ik doe haar kleren uit en hier staat een bloedmooie vrouw in een heel klein slipje voor me. Ze trekt mijn kleren uit en mijn lul springt uit mijn slipje.
"Wouw", roept ze, die ga ik pijpen. Ze schuift mijn lul in haar mond en pijpt me de zevende hemel in. Nog nooit was ik gepijpt, maar dit is voor herhaling vatbaar. Ik til haar op en leg haar op de tafel. Ik schuif haar benen uit elkaar en begin haar zeiknatte kutje met mijn tong te verwennen. Ik bef haar helemaal gaar. Ze schreeuwt het uit van genot. "Nu wil ik neuken," roept ze. Ik schuif mijn lul probleemloos diep in haar lekkere zeiknatte kutje. Ik neuk haar in een heel rustig tempo en even later komen we gelijktijdig klaar. De telefoon gaat en ze neemt op terwijl ik nog met mijn lul in haar zit. Het is mijn vrouw die vraagt of we geslaagd zijn.
"Volledig"zegt Carin. Rob komt er zo aan. We kleden ons aan en we geven elkaar nog eens een innige tongzoen. Carin zegt:"Als jij je mond houdt, kunnen wij nog veel plezier samen beleven." Dankbaar voor deze dag streel ik haar borsten nog eens en keer huiswaarts, een geweldige ervaring rijker.

Aantal keer bekeken: 37243
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online