Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

geile verrasing.

U leest om dit moment het verhaal geile verrasing gepost door slagroomsnoesje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: slagroomsnoesje
Gepost op: 2011-6-28

Verhaal:

geile verrasing
Ik ben een leuke vrouw van 25 met blond haar. Ik heb een volle cup C.
Mijn vriend en ik hadden al een tijd geen sex meer gehad dus ik wou hem weer eens fijn verrasen. Ik belde hem op en vroeg hem zo snel mogelijk thusi te komen. Ik kleede me uit met alleen nog een string aan. Ik pakte een schaaltje aardbeien en een fles champagne. Ik ging op de keukentafel liggen en spoot slagroom op mijn tepels en in mijn navel. Toen was het wachten... Mijn vriend kwam thuis en zag aan de geile blik in mijn ogen gelijk wat ik van plan was. Zonder iets te zeggen liep hij naar me toe en begon de slagroom van mijn tepels te likken. Met draaiende bewegingen van zijn tong dwaalde hij af richting mijn navel. Nadat die ook schoon was dwaalde hij af naar mijn string. Met zijn tanden trok hij aan mijn slip. Voordat hij uit was trok ik mijn vriend omhoog. Ik trok ook zijn kleren uit. Daarna gaf ik hem de slagroom. Hij spoot het op zijn tepels en sixpack. Gretig likte ik alles eraf. We gaven elkaar een vurige tongzoen en mijn vriend masseerde mijn borsten. Hij tilde me op en zette me tegen het aanrecht. Hij trok mijn slip uit en deed ook zijn eigen boxer uit. Voordat ik het doorhad duwde hij zijn stijfe lul in mijn kletsnatte kutje. Ik gilde het uit van genot. Met een gelijkmatig ritme stootte mijn vriend zijn lul erin. Het duurde niet lang voordat ik klaar kwam en hij ook. Hij spoot zijn warme zaad in mijn kutje. Ik pakte zijn lul en pijpte hem lekker. Ondertussen masseerde ik zijn balzak. Mijn vriend duwde mijn hoofd hard om zijn lul en ik kreunde. Daarna befte hij mijn kutje. Met zijn tong draaide hij rondjes om mijn clitoris en weer kwam ik klaar. We hebben elkaar die dag nog twee keer genomen. Op het bed en achter in de tuin. Hopelijk komt er snel weer eens zo'n geil dagje!

Aantal keer bekeken: 20834
Waardering: 5.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online