Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

geile vrienden.

U leest om dit moment het verhaal geile vrienden gepost door erostory. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: erostory
Gepost op: 2008-5-25

Verhaal:

geile vrienden
"hoi, ik ben tania en ik ben 16 jaar, wil je me zien mastruberen voor de cam, stuur me een berichtje!" ik was net bezig om
mijn space te uploaden toen ik een berichtje kreeg van ene tania. hm. op de foto zag ze er wel lekker geil uit. halflang bruin haar, mooi koppie, schat mooie tieten en een strak lijfje. dus ik stuurde haar maar berichtje trug. " hoi tania, k heb je berichje ontvangen, klinkt goed, ik doe alles voor je uit. anne, 17 jr. ps, heb je nu tijd?" ik bekeek het berichje en stuurde het. bijna meteen kreeg ik een antwoord. " zet je cam maar aan!" ik deed mun cam aan en pakte alvast mijn nieuwe vibrator, knalroze met een geweldige vibratie. ik zag tania terwijl ze haar tieten masseerde wreef ze over haar klitje. terwijl ze dat deed zette ik mn vibrator aan liet hem langzaam in en uit mn kutje glijden. ik zag tania ondeugend lachen en ik zag hoe ze ook een vibrator pakte, lichtblauw en met ribbeltjes erin en ze wreef hem over haar klitje. zo hebben we nog een tijdje gecamd en na een paar dagen spraken we af.

die dag hadden we afgesproken bij het huis van haar vriend. ik belde aan. omdat het een warme dag was droeg ik niet meer dan een klein topje waar de tepels van mijn cup c mooi in vooruit priemden, een minirokje waar ik overigens niets onder droeg en lange leren laarzen. de deur werd geopend en tania stond voor me met een geil zwart met rood sm-pakje. ze glimlachte naar me en liet me binnen. ze schonk me een glas whisky in ' om in de smaak te komen' en ging tegenover me zitten. we praatten even over koetjes en kalfjes en ondertussen werd ik zo geil dat ik voelde dat er een klein plasje geil op de leren stoel was en hoopte dat tania het niet zou merken, we pratten door totdat tania zei ' ik heb een cadeautje voor je' ze gaf me een pakje ik maakte het open en het bleek een dubbele dildo te zijn. 'dat had je nou niet hoeven doen' zei ik. 'zullen we hem is proberen?' vroeg tania. ik tilde mijn rokje wat op en wreef er wat mee over mn klitje. tania schoof haar stoel wat dichterbij en pakte de andere kant en schoof hem langzaam haar kutje in. ik volgde haar voorbeeld en duwde de mijn kant mijn kutje wat vrijwel vanzelf ging, zo geil was ik. we speelden wat met de dildo terwijl tania mijn topje omhoog deed en met mijn tieten begon te spelen en te likken ging ik de dildo harden heen en weer bewegen. na een tijdje haalden we de dildo weg en begon tania mijn mijn kutje te likken en ik begon hard te kreunen en te hijgen toen er een groep jongens binnen kwam ik schrok me dood! tania zei met een ondeugende glimlach: 'je vind het vast niet erg dat er een paar vrieden meedoen.' ik kon niks anders doen dan ja knikken. waarna een van de jongens, bas, riep' zo mag ik het horen, sletje' hij liep naar me toe duwde tania opzij die opgepakte werd en door ene rik werd gedwongen hem te pijpen waarbij hij zijn pik ruw in haar keel stootte. ondertussen bekeek bas mijn kutje en begon me ruw te vingeren. ik probeerde me in te houden maar ik kon het niet laten hard te kreunen en af en toe eens te schreeuwen. 'wat een geil teefje,zeg' riepen een paar jongens 'die willen wij ook wel es proberen. terwijl ene joeri zijn lul in mijn mond propte en hard in mijn keel stootte werd ik door bas en ene melvin met mijn kontje omhoog in hun richting gezet. ik schreeuwde keihard toen ik de enorme negerlul van melvin mijn kutje inramde en later voelde ik de pik van bas ik mijn kont rammen. het deed allemaal ontzettend pijn maar het was ook ongelovelijk geil. ik keek naar tania en zag hoe haar mond werd volgespoten door rik en hard in haar kutje werd geneukt door de paal van jan. opeens voelde ik hoe de eikel van melvin enorm opzwol en melvin nog een keer keiharde en diep zn lul in me ramde en al zijn ik me spoot. tegelijk met hem kwam ook bas klaar in mijn kont even later kwam ook joeri in mijn mond klaar kwam 'slik alles door gore slet!' zei hij. ik probeerde al het zaad door te slikken maar er leek geen einde aan de spermalozing te komen waardoor mijn hele gezicht eronder kwam te zitten. toen joeri klaar was moest ik zijn pik helemaal schoonlikken en ook die van bas maar melvin moest ik pijpen wat heel moeilijk ging zo groot was zijn staaf. toen hij bijna klaarkwam spoot hij zijn sperma over mijn tieten, mijn kont en mijn lere laarzen. hetzelfde deet jan ook bij tania. toen gingen ze op de bank liggen en zeiden dat tania mij helemaal moest schoonlikken 'ook in haar kutje en kontje he!' riepen ze. tania kwam naar me toe gekropen en fluisterde in mijn oor 'was het lekker?' ik kreund maar wat en zei dat mn kutje zon pijn deed. toen gaf tania me een tongzoen en likte al het sperma van men gezicht toen begon ze het van mn tieten te likken en daarna likte ze men kontje schoon ik schrok wel effe toen ik voelde dat ze met haar tong ook in me kont was gegaan. daarna likte ze heerlijk mijn hele kutje leeg en ik kreeg een heerlijk orgasme waarbij ik luid begon te schreeuwen. ik piste haar helemaal onder en daarna likte ze me laarzen ook nog zorgvulding schoon. toen moest ik haar schoon likken en ik likte haar helemaal schoon daarna moesten we van de jongens nog wat met elkaar en de dildo spelen. toen ik men 2e orgasme had gehad moesten we allebei in een stoel gaan zitten en blindoekten ze ons. opeens voelde ik gelik aan men kutje. ze deden men blindoek af en ik schrok me wild toen ik zag dat ik werd gelikt door een labrador. ik zag dat tania de hond was gaan pijpen. even later moest tania gelikt worden en moest ik de hond neuken. ik spartelde tegen maar ik gaf me eraan over en neukte de hond en zag dat een jongen de hele tijd, ook bij het neuken van de jongens, had staan filmen. na de hond moesten we mee naar de stallen. daar stond een grote vorse hengst. 'neuk em maar.' zei bas. tania en ik spartelden tegen maar de jongens waren veel sterker. we likten de paardenlul en duwden toen de enorme lul in mijn kutje. daarna was tania aan de beurt en ik duwde de lul heen en weer in haar kut. toen het paard begon te spuiten moesten we het allemaal doorslikken.

na dit alles hebben we alles wat de jongen had gefilmd nog gezien en werden tania en ik nog eens ruw uitgewoond.
daarna spraken we af voor een volgende keer. ik wou het eigelijk niet toegeven maar het was wel lekker.

Aantal keer bekeken: 11576
Waardering: 4.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online