Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gevaarlijke zakkenroller.

U leest om dit moment het verhaal gevaarlijke zakkenroller gepost door slappeling@live.nl. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: slappeling@live.nl
Gepost op: 2008-10-17

Verhaal:

gevaarlijke zakkenroller
bob was een lange vriendelijke veertiger die in de stad liep op weg naar zijn afspraak. sinds een paar weken had hij na jaren zijn best doen een date met shirly. ze hadden afgesproken in een restaurantje in de stad. bob had zijn pak aan en had echt zijn best gedaan om er zo goed mogenlijk uit te zien. hij was in de wolken dat hij het eindelijk gedurft had shirly te vragen en dat ze entousiast gereageerd had. dromerig liep hij richting het restaurant toen er iemand tegen hem opliep. bob schrok en een klein mager vies kereltje keek brutaal op en zonder wat te zeggen stapte hij opzij en liep door. bob keek hem na en terwijl hij in zichzelf aan het schelden was dat het steeds erger werd in dit land met zulke asielzoekers, ontdekte hij dat zijn knip verdwenen was. wel verdomme, riep hij woest, en begon achter dat kereltje aan te rennen. hij keek om en zag dat bob achter hem aankwam en zette het op een lopen. dankzij bobs lange benen kwam hij snel dichterbij en na een paar straatjes rende bob de hoek om en daar stond de zakkeroller tegen een doodlopende muur te kijken. bob kon zijn geluk niet op en grijnzend liep hij dreigend op hem af. hier met me knip, vuile dief, beet hij hem toe. ik niet begrijp, lachte de zakkeroller onschuldig terug. me knip vuillak, snauwde bob ongeduldig. maar de zakkeroller stond alleen maar te lachen en zijn schouder op te halen, ik niet begrijp. bob probeerde het op zijn engels, maar kreeg zelfde antwoord. hij keek op zijn horloge en zag dat hij al 5 minuten te laat was. hij stond nu vlak voor hem en pakte hem vast. maar de zakkeroller sloeg zijn handen weg en brabbelde wat in een voor bob onbekende taal. bob was er helemaal klaar mee en verloor voor het eerst sinds zijn jeugd zijn beheersing en haalde uit. maar de hufter dook weg en stompte bob hard in zijn buik. bob nam geschrokken een paar stappen achteruit. bob hapte naar lucht terwijl de zakkeroller lachend voor hem stond en weer in zijn eigen taal tegen bob sprak. toen draaide hij zich om en met een achterwaarse trap raakte hij bob net boven zijn maag,entrapte daarmee alle lucht uit bob. bob boog dubbel en hij zag sterretjes toen hij een knie hard in zijn gezicht kreeg. wild sloeg hij om zich heen maar raakte niks. wel kreeg hij regelmatig een harde stomp in zijn gezicht. woest was bob, hij kon het niet geloven, die kleine hufter had zijn knip gepakt en nu was hij hem aan het aftuigen. bob probeerde hem te raken maar de zakkeroller danste lachend om hem heen en sloeg wel raak. steeds makkelijker omdat bob erg moe werd van de klappen die hij veelvuldig kreeg. en dat terwijl bob veel groter en zwaarder was. hij was alleen geen vechter en dat was dit kleine iele mannetje wel. steeds zelfverzekerder was de kleine man bezig bob af te tuigen. hij genoot ervan macht te hebben over zijn slachtoffers. vaker deed hij dit, iemand opzichtig rollen dan meelokken naar steeg en daar achter de pincode komen, en om de rest af te pakken. er was veel vraag naar mobieltjes en ook horlogje. hij genoot van de angst in hun ogen als hij sterker bleek te zijn. bob was ook bang geworden en zei dat ie genoeg had en dat hij de knipniet meer wilde. jij heb niks te willen, snauwde de zakkeroller, en met een rake klap sloeg hij bob languit in de modder in de steeg. bob had genoeg en bleef liggen ondanks dat hij voelde dat hij nat werd. grijnzend liep de zakkeroller naar hem toe en langzaam stapte hij met 1 been over hem heen en keek lachend naar zijn angstige slachtoffer die nu smeekte om weg te mogen. zonder wat te zeggen begon de zakkeroller bob's handen met zijn voeten te verschuiven tot ze naar zijn zin lagen. toen liet hij zich zakken en wijdbeens op bob's hals zitten met zijn knieen op zijn armen. bob durfde niet te bewegen, maar ondanks dat de zakkeroller een licht mannetje was, kreeg bob het erg benauwd met al het gewicht op zijn hals. bob smeekte of hij alsjeblieft meer lucht kon krijgen, maar er werd niet op gereageerd. toen moest bob toezien hoe zijn rover zijn knip opende en de pasjes eruit haalde. numbers, snauwde de rover en hij haalde een stift uit zijn broekzak, give me the numbers, snauwde hij. bob was te bang om wat dan ook te doen en hulpeloos keek hij naar de dominante rover die steeds meer druk op zijn strot uitoefende en hijgend begon bob de nummers van de pas op te noemen die voor zijn gezicht gehouden werden. met stift schreef hij de nummers op. voldaan stopte hij de pasjes terug en doorzocht de rest van bobs knip. daar zaten zijn rijbewijs en idkaart. toen stopte hij ze weg en met zijn stift begon hij op zijn gezicht te tekenen. ondertussen bedreigde hij bob in gebroken engels, dat hij spijt zou krijgen als hij de foute nummers gegeven had. maar dat was niet eens in hem opgekomen en hij hijgde dat hij de goeie had gegeven. voldaan ging de rover verder met de stift en hij had rond bobs ogen zwart gemaakt. toen stopte hij de stift weg en pakte bobs horloge af, die hij van zijn vader geerft had. nice lachte de rover toen hij het horloge om zijn eigen pols deed. smeken van bob hielp niks, hij werd alleen maar uitgelachen. daarna waren zijn mobieltje en autosleutels aan de beurt. ondertussen draaide hij een sjaggie en stak hem aan en terwijl bob het steeds benauwder kreeg vroeg de rover waar bobs auto stond. bob was nu al zover dat hij dacht dat hij zou stikken als de rover nog lang op zijn strot zou blijven zitten. en van onderaf keek hij in het dunne vette baardje van het mannetje wat hem alles an het afnemen was. ook het adres moest bob geven. huilend vertelde bob hem alles wat hij wilde weten. de rover genoot steeds meer van zijn macht over bob en verbaasde zich erover dat iemand zichzelf zo vernederde door zich totaal over te geven i.pv. te vechten tot het eind. normaal had hij al weggeweest, maar hij kreeg steeds meer de behoefte om zijn slachtoffer verder te vernederen. en grijnzend kwam hij op een leuk idee. hij stond op en beval bob zijn kleren uit te trekken. bob twijfelde maar was zo bang dat de rover weer op hem zou gaan zitten en hem mischien wel zou vermoorden dat hij zich begon uit te kleden. even later stond hij naakt terwijl de rover bobs schoenen aan het passen was. lachend hield hij ze aan. toen duwde hij bob weer op de grond en ging weer op hem zitten, hij twijfelde wat te doen en ging wat terug zitten zodat zijn handen bij bobs hals konden en hij begon bobs keel dicht te knijpen. net als een paar jaar daarvoor wondt het hem erg op om de angst in iemands ogen te zien terwijl hij met zijn blote handen alle leven eruit perst. daardoor moest hij zijn thuisland ontvluchten. heerlijk om zo de macht over iemand te hebben. bob probeerde terug te vechten maar hij was veel te zwak en steeds verder zakte hij weg. tot hij als laatste blik de grijns van de man zag die hem alles af genomen had, tot zijn zelfrespect aan toe. toen bob stopte met bewegen liet de rover hem los en bleef nog even trots op zijn naakte slachtoffer zitten. toen hoorde hij stemmen en stond hij op en ging ervandoor. de stemmen waren van shirly en een kerel die ze aan bar tegengekomen was, omdat bob niet op was komen dagen had ze hem versiert en was ze met hem op weg naar haar huis toen ze bob zagen liggen. ze belde een ambulance en bob werd opgehaalt en bleek nog te leven.

Aantal keer bekeken: 2897
Waardering: 7.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online