Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gezellig avondje.

U leest om dit moment het verhaal gezellig avondje gepost door hil. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: hil
Gepost op: 2011-1-25

Verhaal:

gezellig avondje
dit verhaal is echt beleefd, ik ben 18 jaar toen dit gebeurden..

ik had een hele goeien vriend waar ik erg goed mee kan praten. alleen was ik nog nooit bij hem geweest. toen hij jarig was vroeg hij of ik naar hem toe kwam voor een gezellig avondje het was 2 uur reizen met de trein om bij hem te komen. daarom vroeg ik of ik bij hem kon slapen.

zijn ouders waren niet thuis (ja helaas woonden hij nog thuis) maar goed zijn ouders waren dus op vakantie.. toen ik eingelijk bij hem thuis was het was al rond eten tijd.
hij had heerlijk gekookt het licht was gedempt en er waren kaarsjes aan.
naar een paar wijntjes werd het wel heel gezellig. toch gingen we een film kijken het was een beetje warm ik trok mijn vestje uit ik zag dat hij het wel leuk vond. het was buiten helemaal donker en binnen stonden een paar kaarsjes aan. ik leunden zachtjes met mijn hoofd op zijn schouder. langzaam geeld ik naar beneden en lag met mijn hoofd op zijn schoot. langzaam ging hij met zijn hand over mijn heup heen ik keek hem aan want ik voelde wat hard worden onder mijn hoofd, hij blooste. ik kwam om hoog ik wist dat het fout was als ik hem nu zou zoenen we kenden elkaar al zo lang maar ik was zo geil dat ik het niet kon laten en voor dat ik het wist zat ik met hem te zoenen. het was zou heerlijk en vertrouwt. ik zat op hem met mijn benen naast zijn benen.. hij zoenden me in mijn nek het was zo heerlijk dat ik een klein kreuntje uit kwam. hij pakte me bij mij billen vast en tilde mij op. zo bracht hij me naar boven. hij fluisterde in mij oor:'je bent zo lekker hea ik wil je proeven je strelen alles' ik lachten.

eindenlijk boven liet hij me vallen op bed. hij vroeg hou je van een massage ik kreunden stemment toe. hij trok mij hempje omhoog en ik zag hem genoten van mij strakken buikje. hij gleed met zijn warme handen over mijn buik heen. ik genoot zo ik wou meer en maakte mijn bh los. ik zag het stijgen in zijn broek ik lachten maar zei niks. hij durfden niet verder te gaan ik pakte zijn handen en legt het op mijn borsten toen begon het. hij masserden ze. en gaf me overal kusjes. ik wou meer ik wou dat hij mijn broekje uit trok. ik wou zijn geile pik in mijn mondje hebben zijn warme sperma over mijn lichaam heen. hij kwam naast me liggen. ik ging bijna op hem liggen. ik trok zijn broek uit en ging tussen zijn benen zitten ik keek hem geil aan.. en trok met mijn tanden zijn boxer uit (wel met een beetje hulp van mijn handen)zijn ooh zo geile lul keek me aan hij was denk ik 18cm ik sloot mijn handen er om heen. naar een paar keer op en neer te zijn geweest. gleed langzaam zijn lul naar binnen ik zag hem genieten hij had zo'n lekker lichaam, overal gespiert. ik voelde dat hij bijna klaar zou komen. ik stopte en plofte naast hem neer.
hij trok eindenlijk mijn broekje uit. ook mijn string gleed uit. hij sprijden mijn benen,hij likte me. mijn kutje werd steeds natter ik kreunden zachtjes en genoot zo.. langzaam gleed hij met 2 vingers naar binnen. ik kreunden harder hij ging steeds sneller ik kreunden nog harder, hij stopte er nog een vinger bij ik gaf een klein gilletje toen ik klaar kwam ik hijgte harder. hij draaiden mij om ik ging op mijn knieen zitten ik zei:'voorzichtig hea is de eerste keer' hij stak langzaam zijn heerlijke pik in mijn natte kutje. een pijnlijke steek ging door mijn lichaam heen ik gilden zachtjes hij deed zo'n pijn. maar naar nog een paar heerlijke stoten genoot ik. ik en hij kreunden hij ging steeds sneller en hijgten harder. hij sloeg me plagerig op mij billen, ooh zo lekker. hij kwam in mijn klaar. hij ploften naast me neer op bed. hij liet mij nog 2 keer kreunend klaar komen. naakt en lekker warm tegen elkaar vielen we in slaap.

Aantal keer bekeken: 5051
Waardering: 5.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online