Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gezellig op stap?.

U leest om dit moment het verhaal gezellig op stap? gepost door gezellig op stap?. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: gezellig op stap?
Gepost op: 2009-2-26

Verhaal:

gezellig op stap?
Sanne en Hans gingen naar de bioscoop. Ze reden er met de auto heen. Toen de benzine op was halverwege en er een eindje verder op een benzinepomp was. Zei Hans: 'Ik haal wel de benzine blijf jij maar in de auto.' Sanne bleef in de auto ze wachtte en wachtte maar Hans kwam niet. Na een tijdje hoorde ze gekras op de deur. 'Hans?' vroeg ze ze kreeg geen antwoord. Ze werd bang. Na een tijdje werd het gekras getik en geklop. 'Wie is daar?' vroeg Sanne bang. Ze kreeg geen antword plots kwamen er bloedspetters op het raam. Een geheimzinnige stem zei: 'Kom uit de auto en ren weg kijk vooral niet achterom.' Sanne kwam uit de auto en rende weg. Ze was nieuwschierig wat was er achter haar? Ze keek toch achterom daar zag ze Hans opgehangen aan een boom. Huilend en boos rende ze weg, weg van deze nare plek.

Aantal keer bekeken: 3419
Waardering: 3.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online