Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

giezelverhaal2.

U leest om dit moment het verhaal giezelverhaal2 gepost door naamloos. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: naamloos
Gepost op: 2011-8-16

Verhaal:

giezelverhaal2
Der was is een meisje noa14 ze ging bij haar vriendin kim14 logeren want haar ouders gingen naar de opera oke zij kims moeder wij gaan naar de opera en komen om twee uur trug jaha mam zij kim en onthoud zij kims vader voor niemand open doen! Maar wat als jullie het huis in willen? Vroeg noa wij hebben de sleutels andwoorde de moeder van kim pas goed op jullie zelf en niet snoepen tot je der bij neer valt he? Lachte kims vader en zo namen ze afscheid en gingen de ouders van kim weg noa en kim gingen en griezelfilm van boven 16 kijken. Het ging over een moordenaar die meisjes ontvoerde en mishandelde de meisjes vonde het best wel. En spannende film. Toen de film afgelopen was gingen ze boven wat kletsen met chips choco en wat frisdrank. Ineens ging de deurbel kim wou open doen niet doen zij noa waarom straks zijn het me ouders die hebben tog de sleutels zij noa vastbesloten maar mischien zijn ze die kwijt zij kim alsnog ze zouden pas om 2uur trug komen zij noa de opers kan tog ook afgelast zijn zij kim okeej zij noa en beetje bang de meiden liepen naar beneden en kim deej de deur open voor hun zat en enge moordenaar met bloed op zen zwarte shirt. Ik ga jullie vermoorden! Riep hij kim wou snel de deur dicht doen maar het was al te laat de moordenaar was al binnen hij hield zen hak mes omhoog en..

Aantal keer bekeken: 3387
Waardering: 5.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online