Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

griezelrit!.

U leest om dit moment het verhaal griezelrit! gepost door renee eisma. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: renee eisma
Gepost op: 2009-7-4

Verhaal:

griezelrit!
griezelrit!
ik zat lekker alleen door de bossen te rijden!tot er een wolf kwam! ik galoppeerde weg! ik zag een andere ruiter en zei dat hij moest vluchten!, maar hij was al half opgegeten! het was echt een griezelrit! de konijnen hadden hoorns,de fietsers waren mummies, de wandelaar was een zombie en de spoken vlogen over mij hoofd! de wolf was weg!maar ik was zo bang dat ik in een griezelbos was gereden! daar hadden de bomen ogen en er zaten veel drakulakonijnen! er hingen allemaal borden waarop stond: je komt hier niet levend vandaan! er lagen ook slapende skeletten, en er lagen botten. ik viel flauw van de angst, maar ik werd door iets op mijn paard gehouden. het was vreemd en eng en ik hoorde een boze stem en die zei: je bent de uitverkorene! alleen jij kwam hier levend vandaan...grrrrr. drakuladieren en spoken pak haar! ik was ondertussen weer bijgekomen en ik galoppeerde zo hard ik kon, maar mijn paard was opeens op de manege,en ik niet! ik zette het op het lopen entoen veranderde ik in een paard! ik galoppeerde naar de manege, want daar was ik veilig, maar ik kon niet meer terug veranderen! nu deden ze bij mij een hoofdstel om en een zadel op. toen bereden ze me, en het was echt akelig! nu was ik voor altijd een paard, dus ga nooit een griezelbos in!


EINDE!hihihihihihihi!prrrrrr!


Aantal keer bekeken: 2846
Waardering: 3.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online