Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

griezelverhaal.

U leest om dit moment het verhaal griezelverhaal gepost door naamloos. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: naamloos
Gepost op: 2011-8-16

Verhaal:

griezelverhaal
der waren 3 meisjes gabe13 rikkie13 en nina12 de meien gingen naar het huis van van gabe gabe riep haar moeder geen andwoord ze riep nog en keer weer geen andwoord gabe moest ineens naar de wc dus ging ze naar de wc ze zag haar moeder dood liggen op naast de wc pot op de wc spiegel stond met bloed chukkie was hier wie dit leest gaat dood!!! ze gilde en rende de wc uit ze vertelde haar vriendinnen wat er gebeurt was nina zij dat ze hier zo snel mogelijk weg moesten ze gingen en paar straten verderop op en bankje zitten gabe barste in huilen uit rikkie zij tegen gabe het komt allemaal wel goed met je moeder rikkie zij gabe ja zij rikkie ze is dood oh eh sorry zij rikkie beschaamd de drie meiden gingen naar het huis van rikkie ze gingen naar de kamer van rikkie rikkie deed het licht aan en nina de radio nina zong meej met de radio ineens begon het licht te knipperen en stopte de radio nina probeerde de radio te maken maar de radio zweeg in alle talen gabe zij dat ze dorst kreeg pak beneden maar wat cola zij rikkie oke zij gabe en ze liep naar beneden de twee meiden gingen ondertussen wat kletsen na en kwatier was gabe nog niet trug dus gingen de twee meiden zoeken nina beneden rikkie boven rikkie had bijna alle kamers doorzocht toenging ze naar de badkamer ze zag gabe dood liggen op de badkamer spiegel stond chukkie was hier voor twaalfe ben je dood!!! rikkie rende naar beneden en vertelde nina hastig wat er was gebeurt de twee meiden rende het huis uit en rende en paar straten verder ze gingen naar het parkje en shommelde op de schommels ik ben zoo bang zij rikkie rustig maar zij nina weet je wat ik haal en ijsje voor je dan vrolijk je wat op okee zij rikkie en bedroeft rikkie schommelde verder en nina ging ijsjes halen bij de ijsjes zaak toen ze trug kwam met de ijsjes was rikkie nergens te bekennen maar de schommel waar ze op zat schommelde wel en er stond geen wind....

Aantal keer bekeken: 6361
Waardering: 5.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online