Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

griezelverhaal4.

U leest om dit moment het verhaal griezelverhaal4 gepost door naamloos. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: naamloos
Gepost op: 2011-8-18

Verhaal:

griezelverhaal4
Der was is en meisje melinda12 ze was heel erg aardig ze had een zusje lotte10 een broetje tom8 en een zus mikkie16 melinda was niet erg close met. Lotte en tom ze waren tenslotte ook 8 en 10 hun ouders waren gescheiden lotte.en tom Woonden bij haar moeder en melinda en mikkie bij der vader. Okeej het verhaal gaat beginnen....etes tijd! Riep de vader van melinda kom al! Riep melinda ze aten kabeljou het was geen groot gezin dat melinda bij der vader had het was gewoon zij mikkie en hun vader. Na het eten ging. Melinda naar boven haar vader moest naar een vergadering en mikkie ging muziek luisteren melinda zat in haar kamer en zong mee met de liedjes melinda las een boek ineens hoorde ze mikkie gillen aaaaah!!! Help! help! Aaaah! Ga weg lelijk monster ! Oprotten! Help! help! Eerst dacht melinda dat ze een grapje maakte maar daarna begon ze te twijfelen en ging ze tog maar even een kijkje nemen ze liep door de gang naar mikkies kamer ze zag glas scherven van de raam op de grond liggen en de gordijnen waperden ze zag een bloed en slijmspoor op de grond liggen en mikkie was nergens te bekennen oneej dacht melinda als ze maar niet d de de dood is... Word vervolt lees ook mijn andere verhalen griezelverhaal, griezelverhaal2, griezelverhaal3 ps die word ook nog vervolgt maar dan moet je wel stemmen he? Ik hoop dat jullie het leuk vonden en en beetje griezelig het word nog vervolgt zal mikkie dood zijn? En zal melinda op speurtocht gaan lees het allermaal in het vervolg!




Aantal keer bekeken: 3198
Waardering: 5.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online