Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

groene Jager.

U leest om dit moment het verhaal groene Jager gepost door groenejager. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: groenejager
Gepost op: 2009-1-8

Verhaal:

groene Jager
Er is feest bij de Groene Jager in Barchem. Iedereen is uitgenodigd.
Je hebt me vertelt dat je er niet heen gaat. Jammer ik ga wel. Een paar oude bekenden zullen ook komen en ik verheug me erop.
We halen samen oude herinneringen op.
Alle sms jes in de kroeg en het schoolplein. Probeer je over te halen maar dat lukt niet.
Wens je een fijn weekend en ik zal je maandag alle sappige details vertellen.
Ik wordt weggebracht door een vriendin en zie wel hoe ik terugkom. Bestel anders wel een taxi.
Als ik aankom is het feest al in volle gang.
Zie veel bekenden en er wordt veel gezoend. Heb al snel mijn eerste wijntje in mijn handen.
We zitten al weer met een groepje oude bekenden bij elkaar.
Er wordt veel gelachen en herinneringen worden opgehaald.
Je wordt gemist en mensen vragen of iemand weet wat jij doet tegenwoordig.
Ik houdt me op de vlakte en laat niets los… Ja, je wordt gemist denk ik…je moest eens weten hoe…
De avond vordert en er komen steeds meer bekenden bij. Bier en wijn wordt er in overvloed gedronken en ik ben blij dat ik niet hoef te rijden.
Opeens wordt er geroepen en ik kijk om. Er komt iemand aan die door iedereen begroet wordt.
Ik lach maar geef er verder geen aandacht aan en ga verder met mijn gesprek.
Vergeet wat er gebeurde achter in de kroeg.
Na een paar minuten hoor ik ineens in mijn oor gefluistert:”Hoe kan ik nou wegblijven als jij hier bent?”
Ik schrik en kijk in je lachende gezicht. Moet me beheersen je niet op je mond te zoenen.
Iedereen komt erbij en je zoent me op mn wangen. Ik weet niet meer waar ik kijken moet.
De verhalen komen los en er wordt druk gespeculeert over jouw en mij. Iedereen heeft wel een mening.
De een weet zeker dat er nooit wat is gebeurt, een ander zegt dat we elkaar niet konden luchten of zien en sommigen zijn verbaast dat we elkaar uberhaupt uit het oog zijn verloren.
Ik krijg het even te kwaad en vlucht naar de wc.
Een van de meiden komt me achterna en vraagt of het gaat. Ja, sorry moest even op adem komen.
Niets aan de hand.
Na een paar minuten lopen we terug. Niemand heeft verder iets door gehad, alleen jij.
Onderweg spreken verschillende mensen mij aan en ik zie dat ook jij staat te praten.
Je kijkt me vragend aan en ik knipoog naar je, het is goed!
Krijg een sms van je dat we elkaar later alleen zullen zien. Fijn…
De band begint te spelen en ik sta met een hele groep te dansen.
Langzaamaan staat de hele groep weer bij elkaar en onopvallend beweeg ik me richting jouw.
Ik zie sommigen lachen en speel het spel mee. Ook jij hebt het door en samen maken we de twijfel voor iedereen nog groter.
Bij een langzaam nummer begin ik tegen je aan te dansen en jij laat je handen over mijn lichaam glijden.
Voor de rest doet de fantasie zijn werk. Als het nummer af is geef je me een zachte kus op m’n mond. We lachen als we doorhebben dat de rest er niets meer van snapt.
Beiden gaan we weer onze eigen weg.
Allebei worden we uitgehoord maar laten niets los.
Als de avond op zijn einde loopt komt er een ex van mij binnen. Ik zie iedereen kijken wat er gaat gebeuren. Ik zie hem aankomen maar geef er helemaal geen aandacht aan. Steek mn hand op naar hem en hij beantwoord mijn groet. Nee, ik neem hem niets meer kwalijk. Door hem heb ik ook jouw ontmoet. Nee het is goed zo. Hij is ook met een half uur alweer weg. Er viel hier niets voor hem te halen.
Zoek met mijn ogen jouw en zie je praten met een onbekend meisje.
Ik zie haar intresse in jouw… Kijk het even aan voel me er niet fijjn bij. Loop iets naar je toe maar je ziet me niet staan. Je kijkt me niet eens aan.
Loop verder richting jouw en vraag wat aan je. Zie het meisje kijken en merk aan je dat je meer tijd aan haar wilt besteden.
Prima, ik kijk je aan en draai me om. Dan niet!
Ik loop richting bar en zie niet dat je me nakijkt en lacht.
De avond loopt ten einde en ik zie dat je nog steeds met dat meisje staat te praten.
Stuur je een sms dat ik ga. Zie dat je de sms leest maar zonder te reageren stop je je telefoon weer in je broekzak.
Even vervloek ik je en weet niet wat ik voel. Ik zeg iedereen gedag en na een hoop gezoen trek ik mijn jas aan. Jij steekt alleen je hand op en ik loop naar buiten.
Had er stiekem op gehoopt dat jij me weer thuis zal brengen maar zie door de ramen dat je nog steeds in gesprek bent.
De sterren staan hoog aan de hemel en ik besluit eerst even een rondje te lopen.
Loop richting school maar sla de andere kant op. Na een stuk die kant op te zijn gelopen loop ik terug naar de Groene Jager. Kijk naar binnen en zie dat ij wegbent. Snap hier niets van.
Toch blijft het schoolplein trekken…
Besluit om toch maar die kant op te lopen… De sterren doen me denken aan vroeger dat we daar samen waren. Liggend op de grond en kijkend naar de sterren. It is de laatste keer dat ik hier ben dus loop door. Op het schoolplein brand een lantaarnpaal.
Ik zie tot mijn schrik iemand zitten op de rand van de zandbak. Wil me alweer omdraaien als ik in een keer mijn naam hoor.
Draai me met een ruk om en zie dat jij het bent…alleen.
Loop langzaam op je af en zie hoe je naar me lacht. Snap er niets meer van. Je staat op en neemt me in je armen. Je tilt mn hoofd op en kust me zacht en teder op mijn mond. Langzaam vind jouw tong de mijne. Ik laat me tegen je aandrukken en je begint te lachen.
Ineens begint er bij mij iets te dagen… Vraag je wie dat meisje was.
Het was de vriendin van een kameraad van je. Ik begin ook te lachen en realiseer me dat ik er de pest in had dat je daar met een ander stond. Jij had dit door en bent me uit gaan dagen.
Toen ik naar buiten ging hield je me allang in de gaten en toen ik ging lopen heb je me op een afstandje gevolgd.
Je pakt mijn hand en samen lopen we over het schoolplein.
Er is niet veel veranderd hier. We lopen naar een donker stukje.
Vol overgave begin je me te zoenen. Ik zoen je terug, heb je gemist.
Langzaam glijden mijn handen over je lichaam. Wil je blote lichaam voelen.
Je kreunt en je handen glijden over mijn borsten. Je drukt je onderlichaam tegen dat van mij.
Je kijkt me aan en je mond vind de mijne weer. Je zakt iets en neemt mijn tepels in je mond.
Mmm ik geniet. Gooi mijn hoofd in mijn nek en laat je je gang gaan. Ik geniet.
Langzaam maak je mijn broek los en duwt deze naar beneden.
Je tong verdwijnt tussen mijn benen. Ik kreun en m’n benen kunnen me nauwelijks dragen.
Je lacht en trekt me naar beneden.
Nu ben jij aan de beurt.
Ook jouw broek gaat uit en je heerlijke harde lul komt me tegemoet.
In een keer neem in hem in mn mond. Helemaal.
Je kreunt en ik begin je heerlijk te pijpen. Ook je ballen sla ik niet over.
Na een paar minuten voel ik dat je bijna klaar gaat komen.
Ik stop en begin je te zoenen.
Beiden liggen we nu naakt. Je houdt me stevig vast en kijkt me aan.
Ja dit wouden we jaren geleden al doen…
Langzaam voel ik dat je je harde lul tegen mijn kutje aanduwt.
Ik spreid mijn benen en laat je naar binnen komen.
Je ogen laten de mijne niet los terwijl onze vingers verstrengeld blijven.
We vrijen, er lijkt geen eind aan te komen.
Samen komen we klaar en blijven uitgeput in elkaar armen liggen.
We staan op en kleden ons weer aan.
Je geeft me nog een tongzoen en hand in hand lopen we terug naar de kroeg.
Als we hier aankomen zien we dat iedereen weg is behalve de vriendengroep.
We kijken elkaar aan en ik trek je mee de kroeg in.
Als we samen binnenkomen kijkt iedereen verbaast.
Sommigen beginnen te lachen. Vragen wat we gedaan hebben, ze hadden je auto namelijk zien staan maar jij was weg, vlak na mij.
Goh, net als voeger!
Je besteld twee biertjes en we lopen naar de rest.
De speculaties komen weer op gang en je zegt dat we oude herinneringen opgehaald hebben en kijkt me veelbetekenend aan.
Niemand snapt het. We drinken ons glas leeg en stappen samen in je auto.
In de auto kijken we elkaar aan en schieten in de lach. Na al die jaren weet nog steeds niemand hoe het precies zit.
In de auto verwen ik je nog lekker en je zet me af vlakbij mn huis. Ik geef je nog een tongzoen en beiden gaan we weer onze eigen weg en weten dat we elkaar maandag weer spreken…




Aantal keer bekeken: 5902
Waardering: 5.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online