Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

gwn als vrienden.

U leest om dit moment het verhaal gwn als vrienden gepost door blijf liever onbekent. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: blijf liever onbekent
Gepost op: 2009-7-15

Verhaal:

gwn als vrienden
het begon als een gewoone afspraak tussen vrienden we zouden wat gaan drinken maar dat liep toch anders af

toen ik aankwam gingen we naar haar kamer en zei ze ik heb een idee laten we een vragen ronden houden goed antwoord niet drinken fout antword wel drinken.. ok zei ik.

naar een uur hadden we al flink wat vragen gehad en waren al flink aangeschoten toen ze zei laten we strip pokeren.. ik werd al behoorlijk geil en had al een flinke paal en zei oke.
toen zei al naakt was en ik aleen een te strakke boxer aanhad en mij paal zag zei je zozo das een flike had ik niet van je verwacht..
ze kwam met een geile blik naar me toe en stak haar hand in mijn boxser en haalde mijn lul eruit en begon te trekken en dat was lekker ik begon langzaam naar heer kutje te gaan en die was al zeikens nat.

toen ik bijna klaar kwam stopte ze en ging op mijn lul zitten waardoor hij grlijk in haar natte kut verdween. na een sexuele dans op mijn immidels erg harde paal kwam ik klaar en viel uitgeput meer. toen zei ze ik wil ook komen en ik begon haar te likken. ze schreeude het uit van genot en toen ze klaar kwam zag ze dat mijn paal al weer stijf was geworden en begon er als een gek aan te zuigen.
toen ze stopte tilde ik haar op en zetten haar tegen de muur zodat ik haar goed kon nemen.. na een paar flinke stoote kwam ze weer gillend klaar en toen ik haar nog snellen ging neuken kwan ze keer op keer na een minut of 10 voelde ik dat ik ook kwam en zei ik kom zo..

ze haalde mijn lul uit haar kutje en legde die tussen haar borsten en begon me al borst neukent te pijpen en dat was zoo lekker dat ik al snel kwam..

na dat ik was gekomen zoog ze me pik leeg en likte hem schoon
we kleede ons aan gingen wat drinken en hebben er nooit meer over gehad.


Aantal keer bekeken: 7867
Waardering: 3.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online