Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

haar forse handen.

U leest om dit moment het verhaal haar forse handen gepost door ikke. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ikke
Gepost op: 2007-4-16

Verhaal:

haar forse handen
Ik was laatst bij een familieverjaardag, en iedereen was er wel zo'n beetje. Het was er gezellig en ook de drank ging hard, ik moest rijden, dus ik had niet gedronken.
Op een gegeven moment komt een tante van me, Fenny, naast me zitten en ze had een paar wijntjes op, en was wat jolig. Ik geilde al een hele lange tijd op haar, ze heeft heerlijk grote en forse handen, waar ik echt een zwak voor heb. We raakten een beetje aan de babbel en het werd heel gezellig, zelfs zo gezellig, ik dacht, ik gooi het gewoon op tafel. Ik vroeg haar, haar hand met de mijne te vergelijken. Haar hand is net iets langer dan de mijne en lekker fors, met lange, stevige vingers. Ze zag me ervan genieten, haar grote zachte hand tegen de mijne, en ik fantaseerde mijn gewillige lul al in die handen. Een flinke bobbel vormde zich in mijn broek, dat zag ze en vroeg of ik haar niet vast naar huis wilde brengene glimlachte en vertelde me dat dit een geheimpje zou blijven. We moesten nog een best eind rijden, en ze wreef met haar enorm lekkere hand over mijn nog groter geworden bobbel. Ze zei:"Stel je voor, dat ik straks je harde pik in mijn grote hand neem, en dat ik je op alle manieren aftrek die ik ken, en dat zijn er heel wat, neefje." Dat maakte me zo geil, dat ik snel naar haar huis reed. Eenmaal daar nam ze me mee naar boven, en beval me eerst een douche te nemen. Na de douche droogde ik me snel af, en liep naar haar slaapkamer, en daar zat ze op het bed, met een hele geile chique avondjurk. "Kom voor het bed staan" commandeerde ze. ik deed wat ze zei en ging voor haar staan. Ze sloot haar grote forse hand om mijn lul, en begon rustig te trekken. Ik dacht dat ik gek werd, nog nooit ben ik zo lekker afgetrokken, als nu, zelfs al na dit heel eventjes. Al snel stopte ze, en beval me op handen en knieën te gaan zitten op bed. Ik hoorde een tube glijmiddel en evenlater voelde ik haar grote hand weer om mijn nog harder geworden lul. "Nu ben je helemaal van mij, lekker neefje." En terwijl ze dat zei, voelde ik een vinger tegen mijn anus drukken. Ze drukte 2 forse en lange vingers diep in mijn kont, en liet me heerlijk vingeren. ondertussen trok ze me nog steeds af, langzaam en beheersd. Ze haalde haar vingers uit me, en legde me op mijn rug. "Zo kun je zien, hoe je tante je in haar macht heeft met haar handen." Ik merkte dat ik al redelijk dicht bij een hoogtepunt in de buurt kwam. Ze legde haar ene handpalm op mijn eikel en draaide rondjes op mijn eikel. Ik werd helemaal gek, zo lekker was dat. Ze deed mijn benen omhoog en vingerde me weer maar dan met 3 vingers. Ik kwam hard spuitend klaar in haar heerlijk grote hand. "Spuit, spuit voor je tante! Spuiten, slaaf!" zei ze dominant. We hebben het nog een paar keer weer gedaan, afgelopen week.

Aantal keer bekeken: 10569
Waardering: 7.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online