Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

halloween verhalen voor het slapen gaan (als je durft.

U leest om dit moment het verhaal halloween verhalen voor het slapen gaan (als je durft gepost door fatima. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: fatima
Gepost op: 2011-9-23

Verhaal:

halloween verhalen voor het slapen gaan (als je durft

Hier wat enge verhalen om in de stemming te komen...
Maar zijn ze waar of niet?
Dat blijft de vraag...

De legende zegt dat wanneer je op 31 oktober een spin ziet dit een geest is van een overleden persoon waar je heel veel van houdt.

Alleen in het donker
Jane en Melissa deelden samen een studentenflat op de campus van een Amerikaanse universiteit. Rond 9 uur 's avonds herinnerde Jane zich dat ze haar bibliotheekboek nog terug moest brengen. Ze vertelde haar huisgenote dat ze naar de bibliotheek ging en waarschijnlijk nog even de kroeg in zou duiken. Ze vroeg Melissa of ze meeging, maar die vertelde dat ze vroeg ging slapen. Ze vroeg Jane of die de lichten uit wilde doen als ze naar buiten ging.

Jane deed dit en ging op weg naar de bibliotheek. Onderweg kwam ze een vriendin tegen, met wie ze even bleef praten. Opeens realiseerde ze zich dat ze het boek was vergeten. Ze ging terug naar huis om het op te halen. Om haar huisgenote niet wakker te maken, zocht Jane in het donker naar het boek. Met het boek onder haar arm ging ze vervolgens opnieuw naar de bibliotheek, waarna ze met een paar vrienden de kroeg inging.

Toen Jane midden in de nacht terugging naar huis, stonden voor haar deur een ambulance en een politie-auto. Een agent nam haar mee naar haar studentenflat. Daar zag Jane twee dingen die ze haar hele leven niet meer zou vergeten: de matras van haar huisgenote zat onder het bloed, en iemand had met lipstick op de muur geschreven:

"Ben je niet blij dat je het licht niet hebt aangedaan?"

Waar of niet waar?


De bloeddorstige zakenman
Een oude vrouw keert terug naar haar auto en ziet daar een goedgeklede man staan. Hij legt haar uit dat er een aantal opgeschoten jongeren in de buurt van haar auto aan het klieren waren en hij zolang de wacht heeft gehouden. Daardoor is hij nu echter wel te laat voor zijn zakelijke afspraak. Of de vrouw hem alsjeblieft even een lift wil geven.
De vrouw stemt in, maar is toch een beetje argwanend. Ze vraagt de man om even uit te stappen zodat hij haar uit de parkeerplaats kan dirigeren. Als de man uitstapt, maakt de vrouw dat ze wegkomt. Thuisgekomen merkt ze dat het koffertje van de man nog in haar auto staat. Als ze het openmaakt vindt ze een grote bijl.

Waar of niet waar?

Dode man
De man van een vrouw was pas overleden . Ze wou naar bed en voelde opeens koude handen op haar schouders . Ze keek om, maar er stond niemand . Toen oen ging ze maar naar bed . Midden in de nacht werd ze wakker . Ze moest naar het toilet . Beneden stonden de lichten ook aan . Het vreemde was dat haar kinderen sliepen . Opeens hoorde ze dat er werd doorgetrokken . Ze was nieuwsgierig wie er op het toilet zat . Ze pakte een stoel uit de keuken en ging er op staan . Ze keek door het raampje boven de deur van de w.c maar er zat niemand op . Of het nou haar verbeelding was of een spook … niemand zal het ooit te weten komen .

Waar of niet waar?


De donkere kraamkamer
Een hoogzwangere vrouw wordt aangereden door een auto en overlijdt aan een hersenbloeding. Ze wordt door een begrafenisondernemer gekist en in afwachting van de begrafenis opgebaard in de aula.

Een personeelslid van de begrafenisondernemer meent geluiden in de kist te horen en meldt dat aan de eigenaar. Die stelt zijn werknemer gerust en verbiedt de man erover te praten, omdat dat de zaak zou kunnen schaden.

Na de begrafenis vertelt de werknemer het verhaal een beetje lacherig aan de weduwnaar. Die laat onmiddellijk de kist opgraven en openen. In de kist ligt de vrouw met een van pijn vertrokken gezicht en bebloedde handen. Naast haar ligt een pasgeboren, dode baby.

Waar of niet waar?


The lady vanishes
Op weg van India terug naar Engeland, besloten een meisje en haar moeder in Parijs over te blijven omdat de moder zich niet goed voelde. Zodra ze hun intrek hadden ingenomen in een hotel, liet het meisje de hoteldokter ontbieden.
Na de moeder te hebben onderzocht, schreef deze een recept uit dat alleen verkrijgbaar was bij een apotheker aan het andere eind van de stad.

Toen het meisje na een paar uur terug kwam met het medicijn, trof ze in haar kamer een onbekend echtpaar aan dat hogelijk verbaasd stond van haar verhaal. Denkend dat ze zich vergist had probeerde ze het een verdieping hoger en daarna een etage lager. Zonder resultaat.

Bij de hotelreceptie werd haar beleefd maar beslist gezegd dat er een misverstand in het spel moest zijn. Men beweerde zelfs haar nooit eerder te hebben gezien.

Hoewel het meisje het hotel duidelijk herkende, kon zij niets bewijzen. Ze moest tenslotte verder reizen naar Engeland. Haar moeder heeft ze nooit teruggezien.

Waar of niet waar?

hopenlijk liet ik jullie klink schrikken he


Aantal keer bekeken: 18204
Waardering: 5.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online