Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

handwerk.

U leest om dit moment het verhaal handwerk gepost door moat. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: moat
Gepost op: 2007-5-14

Verhaal:

handwerk
Ik was op een dag te logeren bij mijn tante. Ik was twintig en op mijn achste gingen mijn oom en tante uit elkaar. Mijn tante had het altijd druk. Maar nu in de zomer hadden we beide vakantie en zat ik samen met haar aan de ontbijt tafel. Ze droeg een sportbroek met een shirtje en ik kon haar behoorlijke gevel zien hangen. Toch richte mijn aandacht zich op haar opgetrokken been en haar duidelijk zichtbare kruis. Haar dikke schaamlippen drukte zich door de stof heen en ik kon duidelijk haar kameltoo zien. Op een gegeven moment had ze het in de gaten en keek ze me aan. Vind je het geil om zo naar mijn kut te kijken, lachte ze me toe en gelijk genereerde dat een rode boei. Ze lachte hard en legde haar hand op mijn inmidels al ontstane bobbel. Zo te zien vind je het wel geil, wierp ze me toe terwijl ik haar hand nu voelde wrijven. Hij is al lekker gezwollen he, ging ze onverstoorbaar verder met het masseren van mijn erectie, zal ik je even van die paal afhelpen. Als versteend liet ik me de behandeling ondergaan en trok ze mijn bokser over mijn lul. Jezus, keurde ze mijn pik, die ziet er lekker uit voor zo een jonge knaap, en vervolgens voelde ik hoe ze haar hand er helemaal om heen legde. Langzam doch stevig trok ze me af en keek ze me aan. Je vind het toch niet vervelend he. Nee, kreunde ik toch wat van de wijs gebracht door deze onverwachte behandeling van mijn eigen tante. Mooi, antwoordde ze, want ik wil niet dat iemand dit weet. Nee lachte ik wat gemaakt en voelde haar hand stevig rond mijn vlees op en neer gaan. Na een tijdje was er niet veel voor nodig om me te laten komen en terwijl ik hard begon te hijgen, wierp mijn tante me toe gerust mijn gang te gaan. Als je wilt spuiten mag je van mij je gang gaan hoor, het was alles wat ik nog hoorde. Met een harde kreun begon ik mijn sperma door de lucht te spuiten en voelde ik hoe ze in een verhoogd tempo aan mijn lul bleef trekken. Terwijl ik mijn ogen weer open deed zag ik haar machtige hand nog steeds langs mijn pik gaan. Kijkend naar mijn eigen tante zag ik mijn sperma tegen haar kleren aan zitten en met en klodder op haar wang keek ze me glimlachend aan. Zo, lieverd, wat kan jij lekker spuiten zeg, je hebt je lekker op je tante laten gaan. Zachtjes masserde ze mijn lul in met de resten van mijn sperma en kneedde ze nu mijn ballen, alvorens me te gebieden met haar mee te gaan naar haar slaapkamer voor nog meer handwerk.


Aantal keer bekeken: 8686
Waardering: 8.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online