Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

hartenlikkers.

U leest om dit moment het verhaal hartenlikkers gepost door bla. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: bla
Gepost op: 2011-6-11

Verhaal:

hartenlikkers
op een normale dag kwam ik op school. een van de meisjes uit mijn klas (Melissa) was steeds magerder en magerder geworden. ik ging vragen wat er aan de hand was. ze vertelde me wat er was gebeurt. ze zei: iedere avond komt er een meisje bij mijn bed soms heeft ze een mooie witte jurk aan en zijn haar ogen fel blauw, en anders komt ze bij mijn bed in een rode jurk en heeft ze fel rode ogen, dan weet ik dat het mis is. als ze zo bij mijn bed komt zitten verteld ze me wie ze gaat vermoorden. ze komt naast je bed zitten en zingt ze een mooi liedje. aan het einde van haar liedje maakt ze je wakker en kijkt ze je recht aan als je dan gilt steek ze een mes in je rug die draait ze rond. dan haalt ze je hart eruit, het bloed drinkt ze op en geeft de helft van het hart aan mij. ik keek misselijk op. ze ging door met haar verhaal. dan ben je ook een hartenlikker. en weet je. begon ze. vannacht word ik vermoord. ik vroeg: hoe bedoel je? vannacht word ik ook een hartenlikker. ze lachte. als ik straks dood ben kom ik 's nacht bij jouw en vertel ik je wie ik ga vermoorden, als ik iemand heb vermoord geef ik jouw ook de helft van het hart. ze lachte harder. ik liep snel weg. de volgende dag kwam ik weer op school, Melissa had gelijk ze was dood. na de herdenking in de klas ging ik naar huis. die avond kwam Melissa bij mijn bed, ze vertelde wie ze ging vermoorden. ik werd bang en ze ging weg. later kwam ze terug en gaf mij de helft van een hart. die ochtend gooide ik het hart in de prullenbak. die avonden daarna gingen precies het zelfde tot een avond. Melissa kwam weer bij mijn bed, ze vertelde me: morgen krijg jij een ongeluk daardoor word je blind en als je weer terug bent uit het ziekenhuis kom ik je die nacht vermoorden. ze verdween. die volgende dag vertelde ik tegen mijn moeder dat ik ziek was. gelukkig geloofde ze het. ik lag thuis in mijn bed toen ik opeens opstond zonder dat ik het wilde trok ik mijn schoenen en jas aan, ik liep naar buiten. midden op straat stond ik stil ik kon me niet bewegen. er kwam een vrachtwagen aan, een klap, alles werd zwart. ik was weer bij bewustzijn ik wist dat ik in het ziekenhuis lag, maar ik was blind. een paar dagen later mocht ik weer naar huis ik wilde niet, maar het moest. die avond lag ik weer in mijn bed. ik sliep, een tijdje later hoorde ik zacht gezang. toen het gezang op hield deed ik mijn ogen open Melissa keek me recht in de ogen, ik wilde niet gillen maar ik werd gedwongen. ik voelde een mes in mijn rug. het was voorbij. sindsdien ben ik ook een hartenlikker. eigenlijk is het best leuk rondzweven overdag en 's avond harten eten. het smaakt eigenlijk best lekker. en op een dag pak ik jouw!

Aantal keer bekeken: 2549
Waardering: 5.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online