Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

heb jij het ook zoo koud?.

U leest om dit moment het verhaal heb jij het ook zoo koud? gepost door lady cool. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: lady cool
Gepost op: 2011-2-8

Verhaal:

heb jij het ook zoo koud?
HET IS ZOO VER,HET IS ZOO VER roepen de twee vriendinnen lachend en joelend naar elkaar.Ze hebben die film van NOOIT GEDACHT zo erg in hun hoofd.Nog lachend van de zinnen rennen ze elkaar achter na naar het bos.Het was een mooie dag om er naar toe te gaan.Ze hadden hun hond eng verkleed met een gothic jasje aan.Echt erg voor die hond.Joelend rennen de meiden met de hond naar de ingang van het bos.Ze laten de hond rennend achter een tak aan gaan, en zo maar door.Eenmaal in het bos worden ze toch een beetje stil,maar lachen nog wel.Ze horen gekraak van de takken achter zich.Het is erg stil,maar dan schrikt de ene vriendin van de ander.Ze moet plassen,dus gaat ze plassen.De andere vriendin blijft samen met haar hond alleen achter in het bos.Ze gooit zo nu en dan de stok nog even weg voor de hond.Maar dan ziet ze opeens een briefje op de grond liggen.Er staat een vreemde tekst op.Ze wil het briefje graag lezen,dus opent ze hem.'elke keer komt de geest een ander halen?,, leest ze voor.Iemand had hem vast laten slingeren,dus liet hem vallen.Maar het zou toch niet waar zijn?Als ze de stok naar de hond gooide kwam ze erachter dat het wel lang duurde voordat haar vriendin terug kwam.Het was inmiddels al een half uur later.Ze wachtte op haar vriendin,maar ze kwam nog steeds niet.Toen hoorde ze een vreemd geluid achter zich.Een kwade stem sprak haar iets toe.'heb jij het ook zoo koud hier?,, hoorde ze de stem zeggen.Ze schrok en draaide zich.Daar stond haar vriendin met rode ogen achter haar.Ze had een mes in haar hand.Ze bleef kijken naar het enge mens voor zich,en barstte toen in lachen uit.'HAHA, je hoeft me heus niet bang te maken hoor met dat stomme mes en die ogen.Je bent mijn vriendin.,, roept ze lachend.De vriendin keek haar verbaasd aan en zei:'ik ben je vriendin niet en het is ook geen grapje.Ik heb het koud!Dus ik heb jouw vel nodig.,, riep het monster haar toe.Nu werd ze wel een beetje bang.Maar voor dat ze besefte dat het echt was,sloeg het monster met zijn mes naar haar toe.Er droop bloed uit haar been,en een stuk vel viel op de grond.Even was ze Knock-out,maar ze werd later weer wakker.Toen ze wakker werd was het al donker,en haar vriendin boog zich over haar heen.'hé gaat het?Je was zomaar Knock-out,, zei ze zacht tegen haar.Het meisje vertrouwde haar vriendin niet,dus wou zo snel mogelijk weg met haar hond.Het bloed was helemaal weg en er lag ook geen vel meer.Het meisje keek verbaasd om haar heen.Ze kon haar hond niet meer vinden.Zij en haar vriendin zochten overal,en daar zagen ze de hond staan.Op zijn rug zat bloed en hij had rode ogen.Al snel klonk er een stem uit de enge hond.'heb jij het ook zoo koud?,, zei hij.Het meisje rende gillend weg,terwijl haar vriendin met een grijns naar haar keek....

Aantal keer bekeken: 2170
Waardering: 4.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online