Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

heerlijke donkere sexgodin.

U leest om dit moment het verhaal heerlijke donkere sexgodin gepost door Chris Berx. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Chris Berx
Gepost op: 2011-3-11

Verhaal:

heerlijke donkere sexgodin
Verlegen meisje is een geile panter….

Eerst en vooral wil ik vertellen dat dit een waar gebeurd verhaal is.

Een drietal jaar geleden, nadat ik met mijn vriendin gebroken had en waar ik een serieuze kater aan overgehouden had, heb ik mij volop in mijn nieuwe job gestort. Ik ben als internationaal VIP Bodyguard gaan werken.
Ik was mijn koffers aan het pakken voor mijn vakantie trip en besloot om deze drie weken volledig op jacht te gaan naar geile Spaanse vrouwen….
Ik sloot alles en start mijn wagen en wil mijn oprit afrijden, als de telefoon in de wagen gaat. Het is mijn baas :
“Hoi Chris, sorry dat ik je bel, maar ik zit met een noodgeval. Een dochter van een vriend, Anita, is doodsbenauwd terug bij haar vader thuis gekomen en wordt bedreigd door haar vriend, hij is betrokken bij duistere zaakjes, ze wist dit niet voordien en nu is de familie doodsbenauwd voor haar. Kan je even langskomen op het adres dat ik je stuur.” Ik ga akkoord en geef het in op de gsm. Daar aangekomen zie ik dadelijk wat er aan de hand is en stel voor om haar van haar kamer, waar ze zicht heeft opgesloten uit angst, te halen en besluit haar mee te nemen naar Spanje, bij mij is veilig en niemand weet waar ze is, tot de politie zijn werk gedaan heeft. Mijn baas vindt het idee goed en haar vader, die er blijkbaar goed in zit ook.

Een schuchter donker meisje met verward haar, betraande ogen, rode gezwollen kaak,( duidelijk een mep gehad) kwam de kamer uit. Ik legde haar uit wat de bedoeling was en ze keek me even heel diep in de ogen aan, ze glimlachte vaag en zei : “ ik vertrouw je en ga mee”. We vertrokken onmiddellijk met Audi S8 naar Spanje. We rijden de straat uit, ik stop om even te tanken en geef haar een oosters zalfje voor haar oogkas : “ doe dit er maar op, het gaat wat heet worden en maar je oog gaat niet zwellen en blauw worden.”
“Dank je,” zegt ze verlegen met een kleine glimlach,”hoe heet je?”
“Chris”, vertel ik haar, “maak je maar geen zorgen, je moet niet meer bang zijn. Ik breng alles wel in orde.”
“Ik ben ook niet meer bang”, reageert ze fier, haar Afrikaanse fierheid komt boven en even denk ik dat ze best een knappe meid kan zijn onder andere omstandigheden.
Ik wil net terug in de auto stappen als ik merk dat een wagen ons reeds van bij haar thuis gevolgd is en nu half in de struiken staat te wachten.
Ze ziet het ook :” dat is zijn wagen zegt ze verschrikt, hij is ons gevolgd” Ik vind dit helemaal niet erg, kan ik dadelijk alles oplossen, ik haat mannen die vrouwen slaan. Ik zie haar ex-vriend uitstappen en hij is dadelijk zeer agressief, ik besluit om hier geen woorden aan vuil te maken en geef hem een trap, neem hem in een klem en bel ondertussen mijn baas die de zaken verder afhandelt met de politie. Hem maak ik vast aan zijn autobumper en laat hem daar achter.
Om zeker te zijn, dat ik hem tijdens mijn verlof niet meer zal zien, geef ik in Frankrijk goed gas en zeg tegen Anita om wat te slapen in de wagen. Rond de morgen zijn we in Spanje bij een winkelcentrum en ik stop even om een uurtje te maffen.
Twee uur later word ik wakker wanneer er op het raam getikt wordt, het is Anita, ze heeft zich opgefrist en nieuwe kleren aangedaan. Ik kijk verbaasd, ze lijkt helemaal niet meer op dat schuchtere meisje, haar lange haren mooi opgestoken, beetje make-up, een mooi sexy topje waarin een paar grote lekkere borsten ( het lijkt me een D-cup) heerlijk afgetekend zijn en kort jenas shortje met daarin haar lekker smal stevig rond kontje dat alleen Afrikaanse vrouwen hebben. Ik voel mijn lul wakker worden en kijk met geile ogen naar haar. Ze draait rond haar as : “ vind je me mooi zo?” ik bevestig dat ze er lekker uit ziet, verdomme wat is die meid mooi. In de wagen kan ik mijn ogen niet van haar af houden. Ze is zeker 10 jonger dan mij, ze ziet er gewoon geil uit in dat korte rokje….
“Ze kijkt naar en lacht”, ik weet waar je aan denkt, “ je wil mij neuken en misschien gebeurt dat ook wel tijdens deze drie weken, maar nu ben ik er nog niet klaar voor. Misschien weldra.”
Die woorden doen mijn lul nog meer wakker worden, ik begrijp haar en rij verder naar de villa. Daar aangekomen rij ik wagen de oprit op en parkeer. Mijn baas heeft niet overdreven, schitterende locatie en alle luxe : groot privé zwembad, jacuzzi, mooie zwembadmeubelen, alles was er.
“Ik ga mijn baggage binnen zetten en kijken hoe we ons kunnen installeren en welke kamers ik jouw geef,” zei ik tegen die lekkere geil uitziende meid. “doe maar”, zei ze lachend,” ik hoor het wel van je later, ik ga in het zwembad springen, ik moet afkoelen en ontstressen.”
Ik ging naar binnen en dropte mijn koffers is de master bedroom en ging terug naar buiten, het was pas 15hr en prachtig weer. Ik besloot mijn zwembroek aan te doen en ook te zwemmen. Toen ik bijna terug buiten was, dacht ik eraan, Anita had geen reserve kleren bij en zeker geen badkleding…. Zou ze naakt aan het zwemmen zijn, in gedachte zag ik haar lekkere tieten bloot in het water met die strakke lekkere kont, mijn lul werd al wakker en ik stapte het terras op….
Lachend vanuit het water riep ze mij. Ik treuzelde even, want ik zag al haar kleren buiten haar slipje op een strandstoel liggen. Ik wou zo vlug mogelijk het water in, want ze moest nu duidelijk mijn lul zien groeien. Ik ben goed voorzien en half stijf werd mijn broek al te klein.
Ik was bijna aan het water als haar ogen op mijn de grote bobbel vielen die zich in mijn broek vormde.
“ Ik wist niet dat je me zo knap vond,” grapte ze, “ ga zitten op de rand en laat me eens lief zijn voor je, tenslotte heb je mij al veel geholpen…”
Ik ging op de trap van het zwembad zitten en ze kwam langzaam naar me toe gelopen. Nu kon ik haar echt goed bekijken, waauw wat een lichaam, zeker een D-cup die stevig en rond naar voor stonden en een kontje om in te bijten, het was te laat, mijn lul stond helemaal stijf en mijn zwembroek scheurde bijna. Ze ging op haar knieën in het water zitten en trok mijn zwembroek uit, ze keek naar mijn grote stijve lul.
“Dit is de mooiste lul die ik tot nu toe gezien heb. Ik denk dat je wel 23cm groot bent en zeker 6cm dik, ik ga je verwennen, voor neuken ben ik nog niet klaar na wat er is gebeurd, “ zegt ze me diep in de ogen kijkend en ik verlies mezelf in haar prachtige donkere ogen.
Ze neemt mijn lul in haar kleine handen en begint zachtjes mij af te trekken. Na een minuutje begin ik te kreunen, het is lang geleden dat ik nog seks gehad heb. Ze stopt en stapt uit het zwembad, trekt haar slip uit en buigt met haar lekkere kont naar mij gedraaid voorover om de zonneolie te nemen, ik kijk vol tegen haar lekker kutje aan en zie het een klein beetje openstaan, ik merk dat ze geil is, maar besluit haar te gevoel dat ze nog niet klaar is om all the way te gaan te respecteren. Heupwiegend komt ze teug naar me en haar borsten dansen heerlijk in de zon, haar grote donkere tepels staan stijf…
Ze spuit de olie op mijn grote stijve pik en lacht dat zij al spuit, nu is mijn beurt zegt ze en begint me heerlijk af te trekken, na enkele minuten voel ik mijn ballen beginnen jeuken en ik voel de druk in mijn grote lul toenemen, dan steekt ze mijn lul tussen haar lekkere tieten en kijkt me diep in mijn ogen aan, wanneer ik mijn lul naar boven duw tussen haar borsten, komt mijn eikel bijna tegen haar kin, ze merkt het en likt nu elke keer met haar tong over mijn eikel, het gevoel van die lekkere tieten rond mijn lul en haar tong op mijn eikel, wordt me teveel.
“pas op schatje,” zeg ik geil” ik ga klaarkomen!!” Lief kijkt ze in mijn ogen en zegt dan heel geil “ laat je maar gaan, spuit alles er maar uit, over mijn dikke lekkere tieten…” ik hou het niet meer en 5, 6 dikke stralen sperma spuiten uit mijn schokkende lul en spatten tegen haar lekkere tieten en tegen haar kin…. Ze lacht genietend” het lijkt raar, maar ik heb er van genoten “zegt ze geil en rustig” straks nog eens?” kijkt ze vragend aan, ik zeg natuurlijk ja, al wil ik meer, ik wil haar volledig, haar lekker tieten kneden, zuigen en haar poesje en kontje likken, ik wil mijn pik diep in haar mond en geile kutje steken, maar ik besluit haar wat tijd te geven.
We rusten een uurtje of twee naakt naast elkaar aan het zwembad en ik doe nog even een dutje, heb met vannacht te rijden bijna drie dagen niet geslapen.
Ik steek de BBQ aan en besluit een lekker dikke steak te grillen met wat rauwkost, dat hadden we nog in de supermarkt onderweg gehaald. Anita besluit een lekkere Sangria te maken en kijkt me voortdurend zwoel aan, ze kleed zich niet aan en loopt dus voortdurend met enkel een string aan rond. Het is goed dat ik zo ben klaargekomen, dan is de druk er wat af, maar ik kan mijn lul niet beletten dat hij weer half srijf wordt. Ze kijkt me lief aan en vind het heel lief dat ik zo attent blijf. Ik weet echter niet hoe lang ik dat nog kan…..
We eten gezellig tegenover mekaar en drinken lekkere Sangria. Plots voel ik haar tenen langs mijn benen omhoog kruipen tot in mijn kruis, ze begint met haar tenen mijn pik te masseren en die staat binnen een paar tellen klaar. Ze kijkt geil en begint met haar handen haar heerlijke borsten een beetje in te smeren met olie, ik kijk geil toe en voel mijn lul nog groter worden, zo dik en groot heb ik mijn lul nog nooit gevoeld. Deze donkere meid heeft een effect op mij, dat ik nog nooit mee gemaakt heb.
Ze staat recht en komt naar me toe, ze neemt plaats op mijn schoot, opent mijn broek een beetje, zodat mijn lul plaats heeft en duwt haar kut en borsten tegen me aan. Ze vraag op ik heel rustig wil zijn en indien het niet gaat wil stoppen na wat ze meegemaakt heeft. Ik zeg dat het geen probleem is en kus haar teder terug. Onze tongen vinden elkaar en beginnen een geile dans, dan in haar mond, dan in de mijne. Mijn lul staat bijna op scheuren. Ze staat op om haar broekje uit doen en trekt ook mijn broek uit. Ze komt weer met haar lekker kort geschoren kutje tegen mijn lul en buik zitten, ik kneed voorzichtig haar borsten en zuig zachtjes op haar grote tepels, ze kreunt en haar poesje wordt nog natter, het schijft zalig over tegen mijn pik, zo nat is haar kutje. Ik kus, lik en zuig haar ik haar nek ondertussen haar tieten knedend, haar kontje begint nog meer te draaien. Voorzichtig sta ik op en neem haar in mijn armen, ze is licht en ik leg haar goddelijk lichaam op een ligbed, ik kniel naast haar en smeer haar hele lichaam in mijn olie en begin haar rug en billen te masseren, haar benen en af en toe gaan mijn vingers over haar kutje, ik zie haar kontje draaien en hoor haal ademhaling versnellen. Ik draai haar voorzichtig om en zie haar geil naar me kijken, ik buig voorover en begin zacht haar kutje te kussen en te likken, ze begint met haar kontje te draaien en te zuchten, haar kutje wordt zo geil als boter, ik steek voorzichtig één vinger naar binnen terwijl ik haar lik. Ze kreunt nu luid en roept dat ze meer wil, ik steek een tweede vinger erbij zodat ze voorbereid wordt op mijn lul. Ze gilt het uit van genot en ik zuig mij vast op haar klit, het geil stroomt nu uit kutje, heerlijk lik en zuig ik alles op, voorzichtig steek een vinger in haar sterretje, dat lekkere stevige kontje, het is teveel genot voor haar en plotseling ontploft ze in een luid orgasme dat zeker een minuut haar lichaam doet schokken. Ze neemt mijn hoofd vast zegt” neuk me schat, ik wil het, ik heb het nodig, ik wil je dikke grote lul in mijn kut voelen.”
Ik hou mijn eikel voor haar poesje en ga een beetje door haar kletsnatte kut op en neer, wanneer het geil op mijn lul hangt duw ik voorzichtig mijn groot wapen in haar kutje. Mijn duwt haar kutje open en na enkele centimeters wacht ik even, ze duwt haar kut naar lul en ik weet dat ze er klaar voor is, ik duw door en mijn lul gaat tot halfweg in haar kut, ik pomp mijn lul op deze manier in haar kutje en ze komt opnieuw kermend klaar” neuk me, ik wil je helemaal voelen, duw je dikke geile paal erin”, mijn lul zit nu tot aan mijn ballen in haar kut en ik begin harder te stoten. Ze wordt helemaal wild, ze knijpt in haar tepels en wrijft met haar andere hand over haar klitje, na enkele minuten gilt ze het uit en duwt me achteruit, ze komt opnieuw klaar en ik straaltjes geil uit haar kutje spuiten “ waaauw hmmmm ik kooommmm geil !!!! ik heb nog nooit uit mijn kut gespoten, doe alles met me,” gilt ze geil en ik trek haar benen op, haar voeten langs mijn hoofd, ik lik haar sterretje en duw dan lul zachtjes in haar kontje, een paar keer beweeg ik zacht op en neer, dan grijpt ze mijn billen en duwt hard, ik neem haar nu stevig in haar kont, ze opnieuw een minuut of twee kan ze niet meer en weer komt ze wildschokkend klaar, ik ben ook bijna zover, mijn ballen staan op ontploffen….” Ik ga spuiten waarschuw ik haar…” ze duwt mijn lul uit haar kontje en knijpt er hard in, mjin orgasme ebt weg, ze duwt me achterover en komt met haar kut over mijn lul zitten, ze begint me wild te berijden, na eventjes tilt ze haar kontje op, ze houd mijn grote dikke pik opnieuw tegen haar kontje en laat haar zakken, wild neukt ze op deze manier haar eigen aars ondertussen twee vingers in haar kut stekend. Dit schouwspel hou ik ook niet meer vol en ik voel mijn ballen opnieuw onderdruk komen, ze merkt het ook en klimt van mij af, ze neemt mijn keiharde paal zo diep ze kan in haar mond en begint me nu zacht en zalig te pijpen, het warme natte gevoel van haar mond en tong doen me nog geiler worden, god wat kan die meid pijpen en neuken. “ik kan niet meer, “ zeg ik haar” ik ga dadelijk spuiten, “ doe maar liefste schat “ fluistert ze, “ ik wil alles proeven, ik wil alles met je doen….”
Mijn orgasme komt en ik spuit alles diep in haar mond, ze probeert alles door te slikken , maar ik wist zelf niet dat ik zoveel kon spuiten, 6 à 7 stralen heet dik sperma spuit ik in haar mond…..” Hmmm lekker liefste” zegt ze, “ zo lekker heb ik nog nooit seks gehad”.
Ik kus haar verliefd en hartstochtelijk en proef de laatste druppels van mijn sperma in haar mond, ze blijft zacht aan mijn lul trekken en fluisterd dat ze verliefd aan het worden is. “ik voel hetzelfde liefje” zeg ik zacht….
“Ok dan gaan we ervoor” zegt Anita” je bent zo lief, ik wil je lief zijn, je seksgodin…” kust ze me lief, “ dat zit wel goed zeg ik, ik laat je niet meer gaan liefste, je bent heerlijk” kus ik terug en ze kust mijn lul die alweer reageert en stijf wordt “ ik wil je dit keer diep in kutje voelen spuiten” kreunt ze heerlijk in mijn oor bijtend…
We zijn nu vijf jaar later nog steeds samen en gelukkig getrouwd en de seks is nog even goed als toen…..



Aantal keer bekeken: 21546
Waardering: 7.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online