Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

heerlijke massage.

U leest om dit moment het verhaal heerlijke massage gepost door anoniempje 26. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniempje 26
Gepost op: 2007-4-24

Verhaal:

heerlijke massage
Dit verhaal is waargebeurd en gebeurde op een donderdag middag vlag na het werk.
Ik ben zelf 18 jaar en werk in mijn vrije tijd bij een kinderopvang, bij een fitness centrum. Je kan daar niet alleen fitnesse maar ook zwemmen, naar de sauna, zonnebanken, en naar de masseur.
De masseur (laten we hem in dit verhaal Tim noemen) kende ik al voor dat ik daar kwam werken, maar nu ik daar eenmaal werkte zag ik hem veel vaker en we hadden afgesproken dat ik voor hij zou beginnen even langs kon komen voor een gratis massage.
Dit kwam mij heel goed uit want ik had de dag daarvoor een spiertje verrekt in mijn nek. Na ik klaar was met werken ging ik dus naar Tim, hij had alles al klaar gezet en vroeg me om mijn kleren uit te trekken, dus daar lag ik dan in mijn string met alleen nog een handoekje over me heen. Hij vertelde dat zijn eerste afspraak was afgezegt en dattie dus tijd had voor een complete massage.
Daar ging ik natuurlijk mee akkoord, en hij begon langzaam te masseren. Ik begon een beetje kriebels te krijgen in mij onderbuik zoals wel vaker als hij masseerde, en merkte dat zijn handen steeds meer richting mijn borsten gingen toen hij mijn rug masseerde.
Ik werd zenuwachtig maar opgewonden tegelijk en probeerde me een beetje op te richten zonder op te vallen. Natuurlijk merkte hij het wel en begon nog wat meer naar mijn borsten te masseren. Toen begon hij langzaam naar beneden te gaan met zijn handen en mijn handoek moest dus weggehaalt worden. Ik werd steeds meer opgewonden, en merkte dat dat ook voor Tim gold. Met zijn vingers trok hij steeds meer naar mijn schaamlippen en ging uiteindelijk met een vinger over mijn string heen. Ik spreide mijn benen en was nu echt helemaal nat!
Langzaam trok hij mijn string uit en ik ging overeindn zitten, en begon zijn shirt uit te trekken en broek los te knopen.
Ik zag dattie al een behoorlijke stijve had gekregen en begon um zachtjes af te trekken. Hij kuste me vol op mun mond en begon me te vingeren. Langzaam ging ik weer liggen op de tafel en Tim kwam voorzichtig boven op me liggen. Voorzichtig kwam hij in me en ik voelde dat ik al bijna ging komen. Hij begon langzaam te stoten en steeds sneller ik schreeuwde dat ik ging komen en hij begon nog harder en sneller te stoten tot we samen klaar kwamen. Er is die middag nog veel meer gebeurd en we hebben nog heerlijk genoten van elkaar.

Aantal keer bekeken: 16710
Waardering: 5.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online