Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

hemels genot in de duinen.

U leest om dit moment het verhaal hemels genot in de duinen gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2009-12-1

Verhaal:

hemels genot in de duinen
hemels genot in de duinen

Rexy was een stoere jongen; brede schouders, stoer kapsel, etc. Eens was hij op de camping in de duinen, en vastberaden om zijn liefde tegen te komen.
Toen hij 's avonds in zijn eentje door de duinen liep, zag hij haar....de engel der engelen. Hij verstopte zich achter een rots die in de duinen stond, en bekeek haar van top tot teen; ze was mooi, slank, goudgeel haar, schitterende huid en kleding waar je ogen pijn van doen. Rexy voelde de vlinders in zijn buik vliegen, en was vastbesloten om haar ter plekke te nemen. Hij pakte zijn hemd, en wou het als blinddoek voor haar gebruiken. Hij pakte het stevig aan beide kanten vast, sloop achter haar, en gooide de blinddoek voor haar ogen, en knoopte het goed vast. Ze schrok, maar toen hij zijn handen over haar strakgladde buik liet glijden, was ze ietsje gerustgesteld. "Welk schepsel heeft het recht om mij zo te blinddoeken en te betasten?" was haar vraag. "Een schepsel dat jouw lichaam voor vanavond eens lekker gaat verwennen, een schepsel dat jouw vruchtwateren doet stollen".
"Laat het dan een genot zijn voor beiden van ons," zei ze, en legde haar handen op de zijne. Rexy legde zijn kin op haar schouder, en rook de geur van rozen, en begon haar kusjes te geven in haar zachte hals. Ze pakte zijn handen vast, en legde ze op haar borstgedeelte. Hij kon het niet langer aan, en schoof zijn handen onder haar topje. Ze gaf een paar kreuntjes van genot. "Wat zijn uw handen lekker warm, en een genot voor mijn borsten," zei ze en legde haar hoofd op zijn borstkas. "Ik hou 't niet meer," zei ze op een gegeven moment, "neem me"
Ze deed haar slipje uit, en Rexy opende zijn riem, broeksknoop en gulp, en haalde Mr.Plaything tevoorschijn. Hij zette haar benen wijd uit elkaar, en liet haar voorover bukken bij een kleine rots. Hij pakte haar bij de heupen vast, en duwde langzaam en glibberig Mr.Plaything in haar vagina, en duwde hem zo diep dat ze al begon te gillen van genot. Hij haalde hem er weer half uit, en deed 'm weer langzaam erin. Hij deed dit keer op keer, maar wel steeds sneller. Op een gegeven moment leek 't wel alsof hij hem erin ramde, waarbij ze steeds heftiger kreunde. En toen kwam het, hij kwam klaar. En het was zo'n genot voor haar dat ze zelfs flauwviel ervan.
Rexy deed zijn broek weer dicht, en deed haar haar slipje weer aan. Hij legde zijn halsketting op haar schoot, haalde zijn hemd voor haar ogen weg, gaf een kus op d'r voorhoofd, en peerde 'm, voor ze erachter komt wie hij is.

Madelyne, zo heette ze, werd wakker, en keek om zich heen. Haar aanbidder was er niet meer, maar ze vond wel een halsketting op haar schoot. Ze nam het mee terug naar de camping, en liet het aan haar beste vriendin zien. "Zo, wat heb jij uitgespookt?" vroeg ze. Madelyne vertelde het hele verhaal. "Oh, dat is pas romantisch," zei ze, "zoiets heeft mijn vriendje nog nooit gedaan"
"Denk je dat ie morgenavond terug komt?" vroeg Madelyne hoopvol, en haar beste vriendin antwoordde: "Ga er naartoe, en ontdek het zelf," zei ze met een knipoog.

En dus liep Madelyne de volgende avond weer alleen door de duinen. Ze ging wachten op de plek waar ze gisteren elkaar ontmoet hadden. Ze keek naar de hemel, en zag de sterren stralen. Ze wachtte lang, en had zoiets van dat ie niet zou komen. Maar plots werd alles weer donker voor haar ogen, en had ze de blinddoek weer om. "Wie.."
"Ik ben het weer," zei de romantische stem achter haar rug. "Hai," zei ze erg enthausiast, "ik had je ketting op mijn schoot gevonden," zei ze, en hield de ketting omhoog. Hij pakte het aan, en deed het weer om zijn eigen hals. Madelyne begon in het duister te tasten met haar handen. "Waar ben je?" vroeg ze.
"Ik ben hier," zei Rexy, en pakte haar bij d'r middel vast, en gaf kusjes in d'r nek. Ze draaide zich om, en gaf kusjes op zijn borstkas. Plots pakte hij haar bij de zijkanten van haar hoofd, en zoende haar op d'r mond. En zij wreef met haar handen over zijn gespierde rug. Plots hield ze op met zoenen. "Ik wil je zien," zei ze, maar ja, Rexy was erg verlegen, en een beetje onzeker....straks ziet ze hem, en is hij een afknapper, snappie.
"Nee, ik wil mijn gezicht nog niet aan je tonen, daar ben ik nog niet aan toe"
"Mag ik dan wel je naam weten?" vroeg ze.
"Dat mag denk ik wel, mijn naam is Rexy"
"Rexy? Dat klinkt als een naam voor een knappe stoere man," zei ze en zuchte.
"Ik moet weer gaan," zei Rexy plots, "Ik heb nog een afspraak met mijn beste vrienden, maar ik beloof dat ik je de volgende keer weer lekker zal verwennen"

En zo liep Rexy weer terug naar de camping, en liet haar achter.
Diezelfde avond nog, vertrok hij samen met een paar vrienden naar de plaatselijke kroeg. Ze namen een tafeltje achterin, en namen allen een vaasje.
Plots, na een uur, zag hij haar, met een ander meisje, de kroeg binnen lopen. Ze keek om zich heen, waarschijnlijk zoekend naar de jongen van haar dromen. Plots begon haar vriendin hun richting op te zwaaien. Rexy's beste vriend zwaaide terug. "Jongens, dit is mijn nichtje Xandra, en haar vriendin Madelyne," zei hij, en de twee meiden zeiden netjes ook gedag.
Rexy keek naar Madelyne, en zij keek terug. Ze keek hem vragend aan, maar toen...had ze zijn ketting in het oog. "Ik ken die ketting ergens van...," zei ze half dromerig, "wat is jouw naam?"
Maar Rexy kon geen woord uit zijn mond krijgen. Zijn vrienden keken hem verbaasd aan, en moesten een beetje lachen. "Deze verlegen jongen hier," zei zijn beste vriend voor de grap, "heet Rexy"
"Rexy?!" zei Madelyne heel opgewekt, zo opgewekt, dat sommigen ervan schrokken, "dus....jij bent die jongen uit de duinen?" Ze pakte zijn handen vast, en keek hem diep in de ogen aan. Hij keek haar ook aan, en glimlachte toen. "Ja, dat ben ik...."
Toen boog ze over de tafel heen, en zoende hem op de mond. Zijn vrienden, en haar beste vriendin, zaten allemaal te joelen. "Woehoe, Rexy heeft een vriendinnetje gevonden!" plaagden zijn vrienden hem.

En ze leefden nog lang en gelukkig (haha)

The end

Aantal keer bekeken: 17262
Waardering: 4.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online