Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

henk.

U leest om dit moment het verhaal henk gepost door henk. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: henk
Gepost op: 2007-9-17

Verhaal:

henk
laatst weer weesten stappen met mijn nicht. Ik moest haar ophalen toen ik binnen kwam had ze jarretels kousen,string en bh klaar liggen deze moest ik aan doen onder mijn kleding. In de kroeg waren er mensen die zagen dat ik dit onder mijn kleding droeg. er was een vrouw die vroeg of het lekker zat en stak haar hand achter in mijn broek en zei dat het wel gedurft was om het setje kompleet te dragen. mijn nicht luisterde mee en zei tegen haar dat ze me kon laten doen wat ze wou. ze vroeg aan de vrouw of ze het goed wou zien en zei tegen me dat ik naar de wc moest gaan en mijn kleren moest uitdoen. toen ik ze uithad kwam ze met de vrouw binnen om me te bekijken ze. ze deed nijn string opzij en trok me af en ging weer. toen we bij haar thuis kwamen moest ik weer alles doen wat ze wou.

Aantal keer bekeken: 15334
Waardering: 120.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online