Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het avontuurtje met mijn baazin en met 2 geile jongens.

U leest om dit moment het verhaal het avontuurtje met mijn baazin en met 2 geile jongens gepost door a callgirl. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: a callgirl
Gepost op: 2009-7-23

Verhaal:

het avontuurtje met mijn baazin en met 2 geile jongens
maandag en donderdag ben ik callgirl. soms vrijdag, als het erg druk is. het was op een maandag, toen het niet zo druk was. Anja, ook een callgirl, en ik verveeldens ons. wa besloten om even de vrijen met elkaar. dat vonden we zalig. ANja nam de grootste neppenissen die we hadden liggen uit de schuif. ze zei "ik zal de bazin en miranda roepen om ze erin te schuiven, dan is het nog zaliger!" ik knikte en likte verleidelijk over mijn lippen. ze lachte en gaf me een geile tongzoen. ze verliet de kamer en even later kwam ze met miranda en de bazin naar binnen.

"goed nieuws!" zei Anja. ze wees naar de bazin die twee mega grote penissen in haar handen had. "extra groot met extra veel bewegingen!" zei die. Anja kwam naast me liggen en we sprijden onze benen. "Anja?" hoorden we Rita van de balie roepen. "er is een telefoontje voor je! Ene Rik heeft gebelt voor je. Je bent al eens bij hem geweest zegt hij." Anja lacht en ze zegt : "deze probeer ik wel een andere keer uit. die vent waar ik heen moet heeft ook een lekkere hoor. en als hij klaar komt!" ze maakt zo een beweging met haar vingertopen tgen haar lippen. Miranda gaat ook weg en nu blijven de bazin en ik alleen over in de kamer. De bazin trekt haar kleren uit en geeft me een penis. ik sta op en zet hem aan. Mijn bazin zet haar op handen en voeten en ik steek hem in haar neukgaatje. ik zie dat die nat word. ik trek de penis eruit en ze spuit mijn gezicht vol. ik lik haar kut schoon en stop de penis er weer in. "nu is het jouw beurt!!" zegt ze en ze knipoogt. ik neem de zelfde houding aan als zij en langzamer dan bij mij schuift ze de pik erin. hij staat nog niet aan. pas nu zet ze hem aan. ze trekt er het plastiekje over. dat betekent dat ze nu wil kussen terwijl de pikken in ons lijf zitten. ze staat op en trekt het zijl van over de jaquzzi en gaat erin zitten. ze wenkt me en ik kom bij haar op schoot zitten. "heerlijk hé!" zegt ze "je hebt zeker een e cup?" ik knik. ze gaat verder : "jij hebt echt mooie tieten!" ze bgint ze te belikken en te kussen. ik kreun van de penis en van het likken en bekussen van mijn hard geworden E cup - tepels. "Ik kom klaar!" zeg ik en ik ga recht staan en ze trekt de pik eruit. ik spuit haar gezicht vol en ze likt me schoon. ze steekt haar vingers even in me. daarna haar hand. daarna weer de pik. "Je bent zalig!" zeg ik tegen haar. ik zet me terug neer en zij komt op mijn schoot zitten. we kussen. er klopt iemand op de deur. "ja!" zegt m'n bazin. Rita komt binnen en loopt naar de jaquzzi. "De jongens zijn er!" Mijn bazin fleurt op. "zeg maar dat ze binnen mogen komen. of nee, wijs hun eerst de kleedkamers dat ze hun daar kunnen omkleden." Rita knikt en ze verlaat de kamer. Mijn bazin draait zich weer tot mij en legt me alles uit. we kussen en we komen elk nog eens 2 keer klaar. dan komen de mannen. het zijn er twee. ze geven ons een handdoek aan. De bazin en ik kussen ze. we geven ze elk een geile tongzoen. de bazin geeft ook mij een geile tongzoen en de mannen doen het zelfde met elkaar. dat is zo wat de groet als je met mensen die je willen wilde sex beleeft. de mannen zijn uitgekleed en we gaan in het salon zitten. we praten gedurende 10 minuuten alleen maar over sex. hoe langer we er zitten hoe stijver hun lekkere dikke zalige pikken worden. "goed," zegt een van de mannen. "leg jullie neer op het bed met de benen gesprijd. eerst gaan we jullie zo neuken en dan gaan we over naar het gene waarvoor we hier zijn gekomen." hij lacht. we leggen ons op onze rug en sprijden onze benen. die met het blonde haar die heeft gesproken lekt eerst aan mijn kut en stteekt zijn penis er danin bij de bazin. de jongen met het bruine haar likt aan de bazin haar kut maar steekt zijn penis er bij mij in. "hebben jullie al met de nep pikken gewerkt?" vraagt de jongen met het bruien haar "jaa," zeg ik "ze waren fantastisch, maar niet zo goed als jij!" ik kus heb, hij steekt zijn tong bij me naar binnen en speelt met die van mij. we stoppen zodat hij verder zijn gang kan gaan. nu gaat zijn pik sneller in en uit. ik denk dat hij klaar gaat komen want hij wenkt m'n hoofd naar hem. ik zet me recht en hij duwt zijn pik in m'n mond. hij spuit zijn zalige sperma diep in mijn keel. het is zo veel dat ik niet alles kan inslikken dus glijd er een beetje uit mijn mond. ik ruk zijn prachtige pik uit mijn mond en ga van het bed. hij weet wat ik wil en dat vind ik nu zo het fantastische aan wilde en goddelijke sex met ervaren mensen zoals deze spierbundel. dus hij gaat liggen en ik steek zijn pik weer in mijn mond en lik hem schoon. "je bent zalig!" zegt hij. ik kan moeilijk zeggen 'weet ik' met die mega spermaspuiter in mijn mond. hij haalt hem eruit en ruilt hem voor zijn tong. na even gekust te hebben stoppen zowel ik en de bruin harige jongen als mijn sexy bazin en haar blonde vrijer. we leggen ons terug op onze rug met onze benen gesprijd. de 2 jongen overleggen vrijven soms even over onze natte kutten en stoppen hun pikken erin. de blonde jongen heeft volgens mij de kleinste pik. "goed," zegt de blonde jongen " we gaan eraan beginnen. we gaan beginnen met haar (ik dus). dat is het gemakkelijkste omdat jij (mijn bazin)haar dan kan tonen hoe het gaat om te helpen." de bazin en ik knikken goedkeurend. mijn bazin heeft al geholpen om twee pikken bij iemand in de kut te stoppen. ik lag nog steeds neer met mijn benen gesprijd. ik sloot mijn ogen en ineens voelde ik twee tamelijk dikke penisen in mijn kut. ze gingen op en neer. ik voelde dat een iemand al had gespoten. even later spoot ik en daarna nog iemand. het zelfde deden ze bij mijn bazin. omg! dat was heerlijk. we gingen nu met z'n vieren in de jaquzzi zitten. ik ging op de schoot van de jongen met bruin haar zitten. zijn pik gleed in m'n neukgaatje en terwijl we aan het tongen waren gingen we op en neer. ik spoot zijn pik er bijna uit! hij stopte met me te kussen en hij ging recht staan. hij duwde m'n hoofd naar zijn pik toe. nog voor hij in mijn mond zat spoot hij me vol met sperma. ik likte hem schoon en ging daarna naar mijn bazin. ik gaf haar een kus en zij dat ik het van haar ging over nemen. ik zette me op haar plaats. de blonde jongen neukt blijkbaar liever anders dan die met het bruine haar. hij kwam op mij zitten en ik pakte zijn pik vast en stak die in mijn kut. hij ging op en neer. "kus je tijdens het neuken?" vroeg hij "ja, als je wil ..." probeerde ik te zeggen maar hij stak zijn lul in mijn mond. ik pijpte hem en snel kwam hij klaar. ik bleef hem nog even pijpen en daarna stak hij zijn pik weer in mijn kut. en nu kusten we. hij kon beter kussen als de bruine jongen. maar deze had een kleinere pik. elke z'n min en plus kantje zeker!?

ik keek op de klok. wow! we hadden al 3 uur zitten neuken en pijpen met de jongens. ze gingen weg maar zeiden dat ze morgen gingen terug komen. maar wat we dan zouden beleven (hopelijk meer!!) beschrijf ik wel eens in een ander verhaal!

weetje : neuken met 2 pikken in je kut is de max!!

Aantal keer bekeken: 13701
Waardering: 5.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online