Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het begon.

U leest om dit moment het verhaal het begon gepost door juliette. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: juliette
Gepost op: 2010-1-25

Verhaal:

het begon
ik moest alleen thuis blijve ik ging een film zien ik haalde wat pocorn uit de keuke en toen belde er iemand hij zei om 12 u snacht begint het griezele ik dacht het is wel een van men vriende ik keek naar de film en op eens verscheen er: nog een minutje en dan ist 12 u snachts berijd je maar voor ik dacht dat kan niet een van men vriende zijn en de film werd ook enng dat minutje werd al snel een scondje op eens hoorde ik de rame klepperen er kwam iets ik zag 2 ogen en gilde van de angst opeen kwamen die 2 ogen naar binnen en het lichaam versceen het was.. het was... een monster ik gilde nog eens luid op de buren kwamen en dat was toevallig familie en ma en pa gaven hun ook de sleutels ze kwamen binnen en opeens was het monster verdwenen en kimberly zei je kijkt te veel naar griezelfilmen!!!
ga nu maar slapen neeeeeeeeee
riep ik zonder dat ik het wist kimberly werd nog bozer ze trok me mee naar men kamer en ze bleef in de living opeens na een uur of zo hoorde ik een gil ik rende uit men kamer en zag kimberly daar dood liggen met een mes en er stond op tv jij bent de volgende en het word veel meer prey met jou te vermoorden ik werd zo bang en belde naar ma en pa ze zijden dat ik maar droom en ze zijden dat ze pas morgen om 6u snachts of beterg gezegt overmorgen 6u smorgens komen ik was zo bang en belde een vriendin maar daar lag ze uiteindellijk en ik was de volgende

Aantal keer bekeken: 2329
Waardering: 3.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online