Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het bijzondere kindje.

U leest om dit moment het verhaal het bijzondere kindje gepost door Romy. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: Romy
Gepost op: 2011-8-10

Verhaal:

het bijzondere kindje
Er waren eens 3 dochters van de koning.
De oudste en de middelste dochter hadden krachten.
De oudste kon alles breken zelfs van een hoef iets rechts maken.
En de middelste kon boeken van alle talen lezen.
Maar de jongste dochter had geen bijzondere krachten wat ze wel had is dat iedereen haar mocht.
Op een dag toen hoorde ze dat er een gevaarlijke tovenaar in het land was.
Dus ging de Oudste dochter als eerst erop uit, toen ze bij de tovenaar kwam verandere de tovenaar zich in een slang en ontweek elke zet zie je deed.
Dus moest de Oudste dochter rennen voor haar leven.
Toen was de middelste aan de beurd. En ook zij ging op pad en kwam de tovenaar tegen. Ook zij probeerde de tovenaar te verslaan , maar ookal kon ze alle boeken in alle talen lezen.. ze kon de tovenaar niet verslaan.
Toen ging de jongste dochter op zoek en vond de tovenaar.. maar toen de tovenaar in haar ogen keek en haar wilde aanvallen veranderde alles is hem door de uitstraling van de jongeste dochter en hij keerde terug en heeft nooit meer iets slechts gedaan. De jongste dochter kreeg een imac als kado , omdat ze zo haar best had gedaan

Aantal keer bekeken: 5559
Waardering: 4.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online