Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het duinpad.

U leest om dit moment het verhaal het duinpad gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2009-8-14

Verhaal:

het duinpad
hoi, laat ik me eventjes voorstellen. ik ben stella een jonge meid van 19 jaar met krullende blonde haren, een goed figuurtje mooie cupmaat (b35) en een 'niet te groot' kontje. en ik heb een verhaal dat ik kwijt wil.

mijn verhaal gaat als volgt.

het speelt zich een jaar geleden af toen ik voor het eerst een baantje had.

ik werkte namelijk aan het strand, helpen met van alles: bedjes, bedienen, drankjes etc.
maar dat allemaal terzijde.
elke avond als ik klaar was moest ik rond een uur of 12 terugfietsen over een lang duinpad.
ik vond dit allemaal erg spannend maar ook behoorlijk eng, je weet maar nooit wat er allemaal kan gebeuren, zeker niet als een meisje zoals ik.
maar langzamerhand begon de angst een beetje af te nemen, het werd gezonde spanning.. soms zelfs een beetje opwinding.
s' avonds laat lag ik dan in me bed te fantaseren wat er allemaal met zou gebeuren bijvoorbeeld als een vreemde man mij zou te pakken krijgen (dit was eigenlijk mijn angst maar toch, het was zo'n lekkere gedachte).
dus op een avond had ik een paar drankjes gedronken en had ik mezelf niet meer helemaal in de hand, ik fietste terug in het donker over het pad en begon al te fantaseren.. ik werd zo ongelofelijk nat van de gedachte en dat plus dat ik flink aangeschoten was dat ik het er maar op waagte.

na ongeveer 3 mannen (meestal oudere, hond uitlatend) gepasseert te hebben met een superzwoele blik vond ik dat het zo wel tijd was voor actie.
ik passeerde een man van rond de 60 die daar een late wandeling aan het maken was.
ik stopte en zag dat de man een beetje schrok, maar na een lieve glimlach op mijn gezicht zag hij dat er niks aan de hand was sterker nog, ik zag dat hij een beetje opbeurde.
hij had waarsgeinlijk al meteen gezien dat ik dronken was dus wist hij dat hij er gebruik van kon maken..

weet u mischien hoelaat het is? vroeg ik
ja zij de man maar wat doe jij nog zo laat buiten?
ik zij: ik heb net gewerkt meneer.
zo zo dan ben jij al ouder dan je er uit ziet jongedame, dus u denkt dat ik nog een meisje ben vroeg ik met me dronken kop..
nou ik kan u wel het tegendeel bewijzen hoor (ik had al wat ervaring met jongens aangezien ik al flink bekent stond als de 'slet' op school maar ik was nog wel keurig maagd).
zo zo zij de man, kom maar is mee dan.. (ik wist niet goed wat ik moest doen, de ene kant was ik bloedgeil de andere kant zij iets me dat het misschien gevaarlijk was.. uiteindelijk won het eerste).

we liepen van het duinpad af door naar een paar bosjes en een stukje verder kwamen we bij een oud schuurtje uit. ik wist niet dat dat schuurtje hier stond aangezien het zo beschut was door alle bomen en struiken.
eenmaal aangekomen zette ik me fiest neer en draaide me naar de man toe, die inmiddels al flink aan me kontje had gezeten.
ik ging door me knieen en zag al een flinke bobbel zitten waar de man z'n pik zat (ik dacht bij mezelf, zozo een hele prestatie op zijn leeftijd) ik gulpte z'n broek los en trok'm naar beneden gelijk met z'n onder broek.. een enorme joekel van 19cm staarde me aan en ik was flink verbaast aangezien ik de pikken van mijn vriendjes was gewent. had je niet gedagt he sletje zij de man tegen mij toen hij mijn verbaaste gezicht zag.
ik zij niets maar keek hem heel geil aan en sloot me hand om z'n enorme pik.
na een paar langzame halen begon ik zijn eikel te likken, oow wat was ik nu geil me droom was uitgekomen!
na een paar rondjes met me tong om zijn eikel begon ik hem nu flink te pijpen
ik zoog hem lekker afwisselent met likjes onder ze ballen ik hoorde de man steeds harder kreunen tot hij me op een begeven moment omhoog trok en zij, ik ga je nu heel hard neuken sletje dat komt er van als je mee gaat met vreemde mannen.
ik wou eigenlijk nee zeggen aangezien dit niet het idee was van een idiaale ontmaagding.. maar ik was zo geil en zo onder invloed van de alcohol dat ik me niet kon verzetten. hij duwde me hardhandig tegen de zijkant van het schuurtje en trok me shirt en me broekje omlaag, hij deed alleen me bh nog af aangezien ik geen slipje droeg op de avonden dat ik werkte, dat gaf me een lekker gevoel. maar daar stond ik dan, helemaal naakt met me handjes tegen de schuurzijkant aan.
ik hoorde het bekende geluid wat mannen maakte als ze iets lekkers zien.. en moest tog eventjes glimlachen (ik vond het heerlijk om te zien hoe deze totale vreemde naar me stond te gluren).
plots gaf de man me een harde klap op me kontje en ik gaf een klein gilletje dit had ik niet verwacht
maar de man pakte me heupen vast en trok ze naar achter.. hij pakte ze pik en stootte hem in een keer in me maagdelijke kutje! ik schreuwde het uit van de pijn maar het deed de man niks, met diepe halen neukte hij me van achter terwijl ik niks kon doen, tranen stroomde over me ogen.
het was na een tijdje tog wel lekker en ik begon te kreunen de man hoorde het en begon nog harder te stoten aah aah aah lekker ga door ga door! riep ik en de man begon steeds sneller te gaan ik me poesje waar het vocht nu van af stroomde.. toen op het moment waar ik zeker van was dat ie klaar kwam (ikzelf was al zeker 4 keer gekomen) trok hij ze pik naar achter uit me niet meer zo maagdelijke kutje en trok me bille uit elkaar ik was erg benieuwd wat hij ging doen ik hoopte dat hij me ging beffen want uit ervaring wist ik dat ik dit egt geweldig vond.. maar helaas was dit niet het geval hij spuugde uit het niets in me kontje zomaar op me sterretje en begon het helemaal in te smeren, ik vond het eigenlijk best lekker en werd helemaal gek toen hij zomaar ze vinger er in stak hij begon me lekker te vingeren in me kontje eerst een vinger toen 2 en uiteindelijk paste er gewoon 3 vingers in! ik was inmiddels met me knieen en handen op de grond gaan zitten en lag nu als een hondje met me hoofd op de grond en me kontje omhoog waar deze man me heerlijk in aan het vingeren was
toen vroeg hij aan me of ik wel eens van anaal had gehoord, ik moest bekennen dat ik er wel een van had gehoord en wel eens een vinger in me kontje had gestoken tijdens het spelen met mezelf. hij knikte en zij.. dan ga ik je nu in je kont neuken!
ik was een beetje bang aangezien ik had gehoord dat het pijn deed maar besloot het maar allemaal te laten gaan aangezien ik het al allemaal al zo ver had laten komen.
me kontje was nu helemaal flexibel en de man stak zonder pardon ze pik er in, oef dat was wel eventjes schrikken maar na de pijn tijdens me ontmaagding viel dit best wel mee eigenlijk vond ik het na een paar haalen best lekker en de man vond het schijnbaar geweldig want ik hoorde hem het uitschreeuwen van plezier dus daar lag ik dan, als jong blond sletje door een oudere man in me kontje geneukt wordent.. deze gedachte maaktte me egt zo geil dat ik ik gillend klaar kwam JAAAH HEERLIJK NEUK ME IN ME KONTJE ALS EEN SLETJE na deze uitbarsting van mij voelde ik de pik schokken en spoot de man me hele kontje vol.

ik heb daarna zijn pik nog schoon gelikt en ben toen naar huisgegaan, me ouders vroegen nog wat ik in godsnaam had gedaan aangezien ik betraande ogen had, ik zij dat ik van me fiets gevallen was...


Aantal keer bekeken: 11744
Waardering: 6.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online