Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het einde 2.

U leest om dit moment het verhaal het einde 2 gepost door fred beenstra. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: fred beenstra
Gepost op: 2009-12-26

Verhaal:

het einde 2
Mijn dienst was net begonnen, ik maakte in mijn auto een ronde door het dorp. Er was geen hond op straat, nou ja dat is logies met kerst. Ik dacht aan mijn familie die nu gezellig samen rond de kerstboom liedjes aan het zingen waren, waarom moest ik nou weer op kerst werken er gebeurde toch niets. Ik werd weer in de realiteit geroepen toen ik over het hobbelige zandpad reed. Dit was het vervelendste stukje van mijn route, een heel stuk rijden voor paar afgelegen huisjes. Toen maakte mijn auto een vreemd geluid en was het afgelopen, de auto wou niet meer starten. Daar zat ik dan afgelegen in het donker met kerst. Ik stapte uit om te kijken wat er nu was met de motor. Ik deed de voorklep open en pakte mijn zaklamp. Kan ik u helpen? Ik schrok me kapot! Nee zei ik het lukt me wel. De man liep verder, het was net alsof hinkte. Ik keek naar mijn motor, ik zag het meteen, de distributieriem was gescheurd, dat kon er ook nog wel bij. Ik pakte mijn portofoon om de centrale te bellen, maar natuurlijk had het hier geen bereik. Ik zag nergens een lichtje van een huis en de man was al verdwenen. Ik wist toevallig dat hier vlak bij een huis was waarin een oude vrouw woonde, misschien kon ik vanuit daar de centrale bellen om de auto en mij op te halen. Ik liep al ongeveer een half uur toen ik bij het huis aankwam. De deur stond open, er was niemand. Is er iemand thuis? Riep ik. Geen antwoord, ik riep nog een keer. Misschien was ze er niet en had ze bij het verlaten van het huis de deur open laten staan. Ik liep naar binnen en ging opzoek naar de telefoon. Ik kon de telefoon nergens vinden, ik wist niet wat ik moest doen. Nergens was een telefoon te vinden en het eerstvolgende huis stond hier een kleine 3 kilometer vandaan. Ik heb getwijfeld om te gaan lopen maar toen begon het vreselijk te sneeuwen. Er zat niets anders op om te wachten totdat het ophield met sneeuwen en dat ik naar huis kon lopen. Ik maakte de kachel aan, er lagen nog maar een paar blokken hout in die naar ongeveer een uur wel uitgebrand waren. Gelukkig lag er op een salontafel een pak papieren, ik liep er naartoe toen ik het briefje zag liggen er stond iets opgeschreven met een onduidelijk handschrift, ik kon het niet lezen want er zat allemaal rode vlekken op. Toen merkte ik dat het bloed was. Het lag ook op de grond, ik voelde het bloed naar mijn hoofd stromen. Het bloed spoor liep naar de bank waar op een dikke deken lag, tenminste dat dacht ik. Ik haalde de deken van de bank, een vreselijke stank steeg op. Ik ging over mijn nek. Er lag een lijk op de bank, het was de oude vrouw die hier woonde! Ze was neergeschoten een schot in haar schouder en buik. Ik moest hier weg. Ik rende naar buiten het donker in. Ik kwam bij mijn auto, hij was volkomen onder gesneeuwd. Ik stapte in, toen zag ik een lichtje branden een rood lampje. Ik zag het meteen liggen, de portofoon van een collega. Een geluk bij een ongeluk. Ik pakte hem op, toen klonk er een knal. Een scherpe pijn voelde ik in mijn arm ik liet meteen de portofoon vallen. Toen klonk er nog een knal, en nog een. Ik voelde pijn over mijn hele lichaam. En toen werd het zwart.


UIT ??!! niet getreurd er komt meer!!

ik schrijf verhalen op verzoek, stuur een mail naar fred-beenstra@hotmail.com
tot de volgende keer :P

Aantal keer bekeken: 2617
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online