Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het enge paard.

U leest om dit moment het verhaal het enge paard gepost door amber declercq. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: amber declercq
Gepost op: 2009-2-24

Verhaal:

het enge paard
op een namidag was amber op de manage en daar was ze graag maar tot op een dag dat ze van haar mama en papa een eigen paard mocht hebben maar het engste van de hele manege en ze nomen hem mee naar huis en de volgende ochtend poetste ze hem en de volgende dag moeste ze er op rijden voor de lente jumping maar die nacht hoorde ze opeens gegil en ze riep mama,papa ze horde help,help ze riep mama,papa en ze rende naar de kamer van haar mama en papa weg waren ze weg ze hoorde iets rap lieps ze naar haar kamer en ze deed de deur op slot en toen hoorde ze het paard praten en dat gong zo mijn lief amberke ik sta op de trap een min later hoorde ze mijn lief amberke ik sta op de trap toen hoorde ze 2 min later mijn lief amberke ik sta voor je deur mijn lief amberke ik ben onder je bed een 5 tal min later voelde ze het bed bewegen help mama ,papa JA hoorde ze wij zijn de zombie 's en jij gaat er aan net als ons help iemand anders even later roept het paard schreewen heeft geen zin maar ik zal verder doen zecht het paard mijn lief amberke ik lig op je en ze roept maar ik voel niets maar nu zal je het wel voelen auw rooept ze en het paard roept boeh en nu zal ik naar de baan gaan voor een nieuw slachttofer pas op van op een nacht heb ik jou te pakken.





Aantal keer bekeken: 3543
Waardering: 6.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online