Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het ezeltje< het vervolg>(moet deel 1 hebben gelezen).

U leest om dit moment het verhaal het ezeltje< het vervolg>(moet deel 1 hebben gelezen) gepost door michelle. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: michelle
Gepost op: 2007-9-13

Verhaal:

het ezeltje< het vervolg>(moet deel 1 hebben gelezen)
Wat doen jullie hier! vraagt kim geschrokken.Hoi zij juf mieke vriendelijk.We komen kijken naar je ezel pudding.Want de hele klas had zo raar tegen jou gedaan dat ik had gezegt dat we eens bij jou langs gingen om te kijken of die ezel ook echt zo dom was.O ja zij kim nou kom binnen.De hele klas komt binnen en ze ziet dat carolien met een heel boos gezicht naar kim kijkt.De laatste dagen hebben ze nog meer ruzie gekregen.De klas loopt naar binnen.Als de hele klas binnen is zegt de juf ga jij maar alvast met de kinderen naar het ezeltje toe.Ik praat wel even met je ouders.Is goed zegt kim en loopt naar het stalletje waar pudding aan het knabbelen is op zijn hooi.Nou hier is hij dan.Iedereen kijkt er naar maar ze zeggen helemaal niks.Kim schaamt zich dood en krijgt een kleur.dan zegt ze vlug ik haal wel even wat poets spullen dan kunnen we hem gaan borstelen.Ze rent naar binnen.Nou zegt het tutje van de klas Amber.Wat een raar beest zeg.Ze loopt naar hem toe en roept pudding!Dan kijkt pudding op en tot Amber's schrik ziet ze dat hij hartstikke schattig is met die lieve kraal oogjes.Maar ze wil ook nie voor gek gezet worden en zegt snel stom beest.Dan roept stefan een van de populairste jongen uit kim's klas.Ik vind hem anders best schattig.En iedereen vind dat.Amber krijgt een kleur.Shit daar had ze niet op gerekent.EEhhhhh zegt ze ik vind hem ook wel lief.En op dat moment komt kim met de poetskist aan.Nou iedereen een borstel en borstel hem maar zegt ze vriendelijk.Het is echt een schattje zegt Amber.O ik dacht dat je eerst iets anders zij zegte kim.Als ze klaar zijn mogen ze allemaal een ritje op maken.En ze vinden hem helemaal geweldig.Amber was aan de beurt en toen ze even gereden had zij ze ik neem me woorden terug die ik heb gezegt heb over pudding.Het is echt een schat!!Ze zetten pudding terug in zijn stalletje.En iedereen komt om haaar heen staan om een keer bij haar af te spreken.Om natuurlijk op pudding te rijden.Haar ouders en juf mieke komen weer naar buiten.En ze zien Kim helemaal glunderen.De juf loopt naar de kinderen en zegt we moeten gaan ik had belooft aan jullie ouders dat jullie om 7 uur thuis zouden zijn en het is half 8.De kinderen lopen het erf af.Dan gaat Kim naar haar ouders en verteld ehh Amber wil morgen afspreken en stefan overmorgen en lieke over 3dagen.Ja onderbrak haar moeder je bent nu heel populair op school.Kim zegt een ezel is nog niet eens zo gek en stom ze zijn juist schattig.Nou schat zij haar moeder we hebben nog een verassing!OOOO roept Kim opgewonden.Dan ziet ze dat haar vader weg loopt en haar moeder neemt haar mee naar binnen.Even hier wachten schat.Oke zegt kim ik ga heel even naar je vader.Na 5 min roept haar vader kom maar,ze loopt naar buiten.Ze gelooft haar ogen niet.Er staat een bloed mooi zwart fries paard.Kim was verstijft.Voor jou zegt haar moeder.wooooooooooooooooooooooow gilt Kim maar ik had aan pudding wel genoeg.Ja weet ik zegt haar moeder maar we zagen dat pudding een beetje eenzaam is en nu heeft hij ook een vriendje.OOO dank je wel en geeft haar vader en moeder een kus.En dan zegt ze je leven kan in 1 dag helemaal veranderen!!!!!!

Aantal keer bekeken: 4505
Waardering: 6.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online