Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het ezeltje.

U leest om dit moment het verhaal het ezeltje gepost door michelle. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: michelle
Gepost op: 2007-9-12

Verhaal:

het ezeltje
Joepi riep kim.!Eindelijk heb ik een eigen paard!Nou schat zij haar moeder eigenlijk krijg je geen paard maar een ezel die zijn wat goedkoper en makkelijker te verzorgen.Wat!! riep kim.Jullie zeiden dat ik een echt paard kreeg.Ja maar die zijn erg duur kim,zij vader streng.Maar op dit lieve ezeltje kun je ook rijden hoor zegt haar moeder vlug.Nou goed dan zij kim zacht.Oke zij de verkoper dat is dan 500 euro.Ze hadden betaald en liepen het erf af.Nou schat ga er eens op zitten dan hou ik hem wel vastzegt haar vader.Ja is goed zij kim met een zucht.Ze klom op het ezeltje.En hoe ga je hem noemen? vroeg moeder om haar een beetje op te vrolijke.Ehhh ik noem hem pudding.Wat riepen vader en moeder tegelijk!Ja wat riep kim het is toch mijn ezeltje.Hij zit wel lekker zeg zegt kim vlug.O dat is mooi zegt haar vader.Thuis aangekomen zet ze pudding op de wei en geeft hem een kus op zijn neus.Pudding zegt ze zacht ook al ben je een ezel vind ik je toch wel heel lief ik schrok alleen een beetje dat ik geen paard kreeg maar een ezel.Het leken me domme dieren maar dat zijn ze dus niet riep ze ze zijn juist heel lief.Maar pudding ik moet naar binnen want ik moet mijn huiswerk gaan maken.Ik kom straks terug om je binnen te zetten en je eten te geven.Ze rent naar binnen en pakt haar huiswerk.Ah shit zegt ze morgen so aardrijkskunde en daar is ze al zo slecht in.Ze zet haar computer aan even kijken of er iemand op msn is.Nee niemand.Dan gaat ze kijken op de schoolsite of er een les uitvalt.Ehhh m2d ja hebbes.Eens kijken en ja hoor aardrijkskunde valt uit roept ze kei hard.Dan roept haar moeder we gaan eten kim.Kom er aan roept ze.Ze propt haar eten in haar mond.En zegt met haar mond vol ik ga pudding binnen halen.Ze rent naar de wei en gilt kei hard pudding!!Pudding kijkt op.En begint te balken.hiaaaiaa klinkt het.Ze doet het hekje van de wei open en doet hem een halstertje aan zo zij ze en nou vlug naar binnen want het begint al aardig koud te worden.Ze loopt met pudding naar het kleine schuurtje wat omgebouwd was als een klein stalletje.Ze zet hem er in en geeft hem voer.Dat is lekker he jongen zegt ze zacht en geeft hem een knuffel.Dan doet ze het staldeurtje dicht en loopt weer naar binnen.Drie weken later hadden zij en pudding al een hele sterke band die niemand meer kon verbreken.Ze had het nog aan niemand verteld uit haar klas want ze was bang dat ze voor gek verklaard zou worden als ze zij dat ze een ezeltje had.Ze fietsten naar school.O nee daar kwamen die stomme trutjes ui haar klas aan.Ze pesten haar altijd.Ze fietsten heel hard door.En toen ze aan was gekomen zetten ze haar fiets vliegens vlug in de stalling.En rende naar binnen.Hoi kim hoorde ze.Het was carolien.O gelukkig dat is haar beste vriendin.O hoi carolien.Zo jij ziet er gehaast uit kim.Ja ik heb heel hard door gefietst omdat die trutten amber sanne en nikkie me achter na kwamen.Triiiiiing o daar gaat de bel we moeten naar h115 zegt carolien.Wat hebben we voor les?O ehh frans.na school verteld ze aan carolien dat ze een ezeltje heeft.Carolien keek haar raar aan.Verstond ik dat nou goed.Een ezel?Jaa zij kim trots.Carolien barste in laggen uit.Ja wat ze legt het verhaal uit dat haar ouders het te duur vinden om een paard te kopen.En daarom een ezel hebben gekocht.O okeej maar ik vind het een beetje raar zegt Carolien.Hoezo? vraagt kim geschrokken.
Nou gewoon een ezel dat is toch een beetje raar.Hij is anders heeeeeeel lief zegt kim boos.Ik ga hier links egt carolien doei tot morgen.Doei riep kim bot.Ze kwam de volgende dag op school ze was laat en liep vlug de klas binnen.O daar ben je riep juffrouw mieke.Ga maar vlug zitten.Maar dan heeft ze in de gaten dat iedereen uit haar klas haar uit lagt.Carolien krijgt een rode kleur.Ja zij sanne carolien heeft verteld dat je een ezel hebt.Wat riep ze uit!Je had belooft niks te zeggen zegt ze tegen carolien.O dat heb je niet gezegt.De hele klas roep hahah een domme ezel.De juf kijkt kim aan.En schreeuwt koppen dicht!!!!!!!!!!!!!!Dat is niet leu kwat jullie zeggen.
Amber gilt nog een keer domme ezel.Toen was kim het zat en riep door de klas ezels zijn nie stom.HAHA zegt sanne en die naam pudding.Kim rent de klas uit.En gaat naar de wc.Waarom zegt iedereen dat toch.Ze hoort dat de deur open gaat.Het is carolien.Waarom heb je dat nou gezegt Carolien?Weet ik niet zij carolien.Ik vind het alleen een beetje raar dat je een ezel hebt en ik dacht dat ik dat wel mocht vertellen.o zij kim dus je deed dat om mij te kwetsen.Ehh nee zij Carolien.Nou zij Kim boos ga maar weg en zeg maar dat ik er zo weer aan kom.Okej zegt carolien op een nare toon.Sinds die dag heeft ze nooit meer iets tegen carolien gezegt.Ze liep naat het weitje toe en riep pudding!!Heey jongen ik heb je weer gemist.Ik heb er een vriend bij gekregen zegt ze maar ben een vriendin verloren.En ze zet pudding aan het hekje van het weitje vast en begint te poetsen.Ze pakt het hoofdstel en zadel en begint hem te zadelen.Ze loopt naar de bak.Zo we gaan een stukje rijden en begint te stappen.Daarna gaat ze draven en dan begint ze te galoperen ze vond het heerlijk die wind door haar haar.Als ze klaar is geeft ze hem een wortel en zet hem op stal.Haar ouders hadden het verhaal gehoord en wilde een oplossing zoeken want kim wilde niet meer naar school omdat ze alleen maar gepest werd.Haar ouders zaten aan tafel en besproken samen een oplossing.Maar ze kwamen er niet aan uit.Toen ging de bel o ik doe wel open zegt kim en rent naar de voordeur ze doet open en haar mond valt open van verbazing.Haar hele klas staat voor de deur en de mentor juf mieke ook. < wordt vervolgd>

Aantal keer bekeken: 10372
Waardering: 5.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online