Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het geheim van...de rat!.

U leest om dit moment het verhaal het geheim van...de rat! gepost door michelle. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: michelle
Gepost op: 2009-11-25

Verhaal:

het geheim van...de rat!
hallo allemaal,ik ben sylvia,en ik heb een ratje. hij heet lionel. eigenlijk mag ik geen rat,maar deze was zo lief,zo schattig,ik kon het niet laten.
hij leeft in een oude klerenkast,op mijn kamer.niemand kijkt daar ooit in,dus dat is makkelijk. de kast is helemaal ingerigd,zoals het ultieme rattenparadijs! ik heb helemaal aan de kast lopen klussen,want daar ben ik erg goed in. dat was dus nog makkelijk,maar o wee,als hij begint te piepen.
dan piept hij de hele buurt bij elkaar!
en mijn moeder naar roepen:sylvia,wat ben je aan het doen!!!!!!! ik denk dat dit iets met die kast van je te maken heeft,zegt ze dan.
ik moet er een een kijkje in nemen.
neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! roep ik dan.
maar toen gebeurde het.
op een dag kwam ik thuis,en ik zag dat de kast open stond.mam! riep ik. ja? zei ze met haar... boze stem!!!!
onee,dacht ik,dat kan niet veel goeds betekenen... en ja hoor,daar stond ze,met lionel in de hand,met een rooie kop wijzend naar mij...

word vervolgt...
ik hoop dat jullie deel 1 mooi vonden,binnenkort verschijnt deel 2.

Aantal keer bekeken: 3459
Waardering: 4.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online