Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het is te laat!!.

U leest om dit moment het verhaal het is te laat!! gepost door Nynke Dijkstra. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Nynke Dijkstra
Gepost op: 2006-7-3

Verhaal:

het is te laat!!
Het is te laat!!!

Hoofdstuk 1 De eerste schooldag..

Cleo!!! Cleo!! Riep vader van onderaan de trap. Je wou toch nog leren!! Kreunend opende Cleo haar ogen.. en keek op haar horloge.. ''dit is kindermishandeling! 7 uur !! hoe haalt hij het in zijn hoofd.. Al met al was Cleo de gelukkige dochter die ondanks alles enorm veel van haar vader hield.. Oh ''oliebol'' zegt ze het is de eerste schooldag, nadat ze een beetje wakker was geworden werd ze toch wel een beetje zenuwachtig.. Wie zouden er allemaal nog zijn? Zouden ze veranderd zijn.. allerei gedachten spookte door haar hoofd.. Todat ze schrok van het geschreeuw van haar vader, die blijkbaar nog zenuwachtiger was als haar! ''Cleo!! schiet nou toch op!! zomenteen kom je nog te laat.. Cleo schreeuwde luid terug! '' ja pa ik kom al''!!

Cleo liep naar beneden en smeerde haar lunchpakket klaar.. Gaf pa een kus en vloog op haar fiets. Eenmaal op het schoolplein was niemand aanwezig. Ze kreeg de kriebels.. zo kaal dat het was!! Ze heeft zich toch niet vergist? Nadat ze niemand zag besloot ze te gaan zitten op het bankje in het zogenaamde chill lounge'' wat ze vorig jaar besloten hebben te gaan noemen als ze pauze hadden.. Bij het fietsenhok kwam een jongen aanlopen.. Gelukkigt denkt Cleo ik ben niet de enige!! ze besloot om naar hem toe te lopen om te vragen hoelaat ze nou op school moesten wezen.. de jongen stak een sigaret op en knikte met een onduidelijk gebaar.. Toen hij wegliep kreeg cleo een naar gevoel.. '' wie is hij eigelijk?'' wat een rare oren.. En onbeleefd ook!! toen ze weg wou lopen zag ze dat die jongen een papiertje liet vallen zich omdraaide en vervolgens met een gemeen lachje wegliep. '' Zou ze hem oprapen?'' Wat zou er in staan...

Ze raapte het papiertje op en opende het.. Kom om 7 uur bij het kerkje achter het meertje..Kom je niet. Dan kunnen er nog wel eens rare dingen gebeuren.. Ik weet waar je woont ik weet je te vinden.! Cleo schrok zo dat ze de eerste leraren niet aan hoorde komen.. En het papiertje op de grond liet vallen.. '' He Cleo'' Hoe kom jij zo vroeg op school verzeild? Cleo brabbelde wat en zei vervolgens met een wit gezicht.. '' ik eh.. Ikke.. Nou het zit zo ik wist niet precies hoelaat enzo.. Gaat het wel goed met je Cleo? Je ziet zo wit.. Ja ik.. Nou ben gewoon een beetje zenuwachtig that's all! Je liet geloof ik ook wat vallen. Meneer de vries pakte het papiertje. en gaf het terug aan Cleo waarop hij antwoorde met een smiechtig lachje!! Geen spiekbriefjes wel? Cleo stamelde wat en bromde dat ze naar de wc moest.. Toen ze in de wc aankwam had ze pas door hoe het zweet haar uitbrak.. En hoe bang ze eigelijk wel niet was geworden. Ach ze moest zich waarschijnlijk niet zo aanstellen!! Tis gewoon een stomme grap.. ze haalde even diep adem.. en besloot naar de kantine te gaan om een flesje water te benuttigen.. Eenmaal daar was het enorm druk geworden en haar beste vriendin was ook al gearriveerd!! Gelukkig'' Voordat ze wou roepen werd ze al met van alles geconfronteerd!! Hoe haar vakantie was.. wat ze allemaal heeft beleefd.. Jongens. Eh STIL riep Cleo ik moet je even wat kwijt..Voordat we leuke dingen bespreken.. Ze vertelde het hele verhaal!! waarop Jantine keihard in de lach schoot! Ach joh daar trap je toch niet in? Cleo werd een beetje kwaad!! wat wil je nou? Ik vind het anders aardig menes!! he ik bedoelde het niet verkeerd! Ik wil je alleen maar vertellen dat zulke dingen nog nooit gebeurd zijn in het dorpje als dit.. nee nou stampelde Cleo kwaad Eens moet de eerste keer wezen he!! En ze liep de klas in. Na enige uren was het tijd om de school te verlaten en weer naar huis te gaan. Wat ga je doen? Vroeg jantine ga je erheen? Nee joh ik denk het niet!! mischien heb je gelijk en is het gewoon een grap...

Hoofdstuk 2:. Het kerkje..

Toen Cleo thuis was gekomen besprak ze met haar pa de schooldag. Hoe het was en hoe aardig de leraren weer waren!! tijdens de thee raapte Cleo al haar moed bij elkaar.. Moest ze het zeggen? Pa? ja lieverd''? Uuhm Ik kwam iemand tegen vanmorgen, enne.. Ze kreeg het niet uit haar keel en besloot iets heel anders te zeggen.. Nou uuhm ik moet even een boek ophalen vanavond voor morgen..het is belangrijk.. Nou dan doe je dat toch? Pa keek een beetje vreemd.. Normaal doe je er ook niet zo geheimzinnig over Cleo heb je meteen al een vriendje ofzo plaagde hij. Niet grappig melde Cleo.. en vloog naar boven. eenmaal op haar kamer zette ze de muziek aan en ging op bed liggen.. ze dacht na over wat ze ging doen.. En in alle gedachtes die ze had verzuimde ze in een diepe slaap.. Na Enkele uren schrok ze wakker!! De telefoon ging. Ze stormde naar beneden en pakte de telefoon op. ''Hallo? u spreekt met.. tuut tuut tuut.. ''vreemd'' Opgehangen.. ze keek op de klok Half 7!! Pa was ook nergens meer te bekennen.. Wel een briefje.. '' Hoi lieverd ik ben kaarten met de club ik heb eten voor je in de magnetron staan'' Liefs papa! Eten? Ik moet weg!! ze pakte een appel.. en liep de steeg door.. daar stond ze nog even een paar minuten stil.. toen hoorde ze in de verte.. Cleo....Waar ben je dan... Moet ik je vinden.. Cleo werd lijkwit!! die stem waar komt het vandaan hoe weet hij mijn naam? Ze wou rennen zoals ze nog nooit gerend had!! maar het lood in de schoenen werd zo zwaar dat ze niet meer een stap kon verzetten.. Ah daar ben je.. Hoorde ze een felle stem zeggen.. Ja Stamelde Cleo.. met alle kracht die ze nog had probeerde ze zich te verzetten tegen de angst!! en probeerde net als hem een felle toon te zetten.. Wie ben jij? en wat heeft dit te betekenen!! Kijk maar uit meisje.. Ik ruik je angst! En de zweetplekken zitten overal!! Cleo wou niet huilen maar door alle angst kon ze emoties niet langer meer uithouden!! ze werd tegelijk kwaad en woedend hoe kon ze zo dom zijn? Waarom moest ik gaan dacht ze.. De jongen klapte in zijn handen en melde dat ze bij de les moest blijven!! HE zegt ie luister!! Ik wil dat je mij helpt omdat je me nu al gezien heb.. wat niet de bedoeling was.! Je bent zogenaamd mijn slachtoffer.. Slachtoffer? wat bedoelde hij!! Wat? Ja zegt de jongen ik wil vanavond bloed zien.. en ik wil omdat jij de angsthaas bent wil ik dat jij ze lokt...... Om te bewijzen dat ik geen grapjes maak!! zal ik je laten zien wat ik bedoel! hij opende een luik waar een gigantische stank van weg kwam!! Kijk.. zegt hij.. En Cleo keek met de grootste ogen.. en werd zo wit als een vampier... Nee dit kan niet waar zijn.

Ze wist niet waar ze kijken moest en hoopte dat hij het luik snel dicht deed.. '' kijken zul je!! Neee schreeuwde ze nee!! ik wil niet.. De jongen greep haar vast.. Hij voelde ijskoud aan.. en had een kracht van een gorilla die woest was!! Kijk!! kijk schreeuwde hij!! Cleo moest wel!! bij elke poging die ze probeerde haar ogen dicht te doen.. Greep hij haar nog steviger vast.. Hij lachte vals!! en cleo werd zo bang dat ze het niet meer hield.. ze viel flauw..

Toen ze wakker werd lag ze op een bankje ergens in het park waar ze altijd met haar school kwam als ze biologie hadden.. waar ben ik stamelde ze.. ze keek om haar heen en zag dat de sterren goud schenen en zonder dat ze het besefte kreeg ze alles weer met een flits door haar hoofd.. die jongen waar is hij? Ze stond op en wou weg!! weg van deze plaats!! maar een tweede briefje greep haar nieuwschierigheid weer aan.. en ze raapte het op.. weer een tekst...

Je eerste poging was niet zo geslaagd.. als de tweede poging net zo erg is als de eerste poging zal ik het anders aanpakken en betreed ik je famillie erbij!! Dus kom op tijd, zelfde plaats zelfde tijd de volgende avond...'"
Cleo wist dat het menes was.. en rende naar huis! ze wist niet hoeveel tranen ze achterliet het leken er in ieder geval oneindig veel!! Eenmaal thuis waren alle lichten uit.. He papa is nog niet thuis, Dat is al gelukkig al een pluspunt.. Maar hoe moet ik dit aanpakken!! Ik kan dit niet ik wil het niet.. Ik bel de politie!! Ik kan ze de plek wijzen!! waar de afschuwelijke afgescheurde lijken lagen.. Nee ik kan me famillie niet in gevaar brengen ik wil het niet en ik kan het niet!!
Cleo besloot haar discman zo hard te zetten dat ze haar verstand wel moest zetten op de muziek.. en vandaar viel ze in een diepe slaap..

De volgende morgen vroeg Cleo zich af of dit allemaal wel gebeurd is!! het liefst wou ze dat ze in een droom was gestapt en daar vervolgens gewoon een eind aan kon maken.. maar het was echt.. Het briefje lag nog vers als de dag van gisteren onder haar kussen..Ze wou er niet aan denken.. Maar haar gedachte ging nergens anders heen..Todat de bel ging!! Gered dacht ze!! dat moet Jantine wezen!! Snel kleedde ze zich aan en haalde een borstel door haar haar!! Snel strormde ze de trap af en opende de deur!! ',''He he.. Dat duurde lang!! Ja sorry kom snel binnen!! dan zet ik een kopje thee,. Jantine knikte een gebaar van dat ze dat wel waardeerde.. Het is tenslotte nog vroeg!. Wat hebben we eigelijk het eerste uur? Oh verpleging EHBO moet een leuke les wezen.. Cleo probeerde zo kalm mogelijk te reageren maar had de zware last tot aan haar oren zitten! Jantine?? Ja?, Ik Uuh.. heb weer een briefje gekregen van diezelfde jongen! En ze legde het hele verhaal uit. Jantine werd een beetje fel. ,''Als je mij kwaad wil hebben moet je vooral met je enge verhalen komen!! ik hou er niet van dat weet je best.. ''ja maar.. Nee je moet ophouden elke keer zo eng te doen! Ik wil daar niks mee te maken hebben stel je voor dat het echt gebeurt.. Ze slokte haar thee op en slofte naar de deur.. '' Kom we moeten gaan,'' Cleo staakte een zucht.. en wist dat ze er echt alleen voor stond.. De hele weg zeiden ze niks tegen elkaar.. Eenmaal in de les kon Cleo haar hoofd er niet bij houden.. Cleo!! kijk uit met die naald! je steekt zomenteen nog iemand in het oog., Sorry meneer. Ik ben niet zo lekker. ,''je ziet inderdaad niet zo fris uit'' Pak een asprien en ga maar naar huis.. Je bent er echt niet bij. Sorry ik.... haar zin werd niet afgemaakt omdat de leraar al weer druk bezig was met andere dingen. En Cleo dus besloot gewoon weg te gaan!

Eenmaal thuis vroeg haar vader waarom ze zo vroeg was! Ze moest wel liegen!! als ze zei dat ze zich ziek voelde kon ze vanavond niet weg! En ze wilde haar famillie niet in gevaar brengen.. Ze wilde ook haar pa niet verliezen.. de gedachtes worden steeds erger ik focus me alleen nog maar op een ding dat is hem!! hij is een machtkwestie geworden! dus ze moest hem wel helpen ook al anders wist ze nog niet waar ze aan toe was... Ze moest ergens anders aan denken!! De computer!! ik ga gewoon chatten... Eenmaal op de chat aangekomen was ze rustig geworden totdat de zin voorbij kwam die ze eerder heeft gelezen!! ,''ik weet waar je woont ik weet je te vinden... neee neee nee hij weet alles.. Hij laat me niet met rust.. Ik sta machteloos.. In alle angst gooide ze de computer van de tafel in de hoop dat de zin verdween!! de computer maakte een wrede smak.. En viel uiteindelijk met zwart beeld op de grond.. Cleo staakte een kreet en schrok zo dat ze gewoon even tot 10 moest tellen ze word niet gek.. Ik ben niet gek;; Ze herhaalde het continu ik..Cleo? Cleo!!! HE! wat is er gebeurd!! Cleo keek op en klemde zich vast aan haar vader die bezorgd allemaal vragen stelde.. Lieverd.. wat heb je.. Kom eens zitten.. Er.. er is niks papa ik,.. ben gewoon geschrokken van een eng beeld op de computer.. enne.. Nou rustig maar ga maar even slapen.. die computer kijk ik morgen wel even na.. De vader van Cleo wachte tot Cleo in diepe slaap was vertrokken en fronste met opgeheven wenkbrauwen haar kamer uit.. Cleo deed haar ogen weer open en wist dat haar vader het de tweede keer niet geloofde.. Ze moest alles op een rijtje krijgen hoe dan ook..

Hoofdstuk 3.. Lokken met geweld..

Cleo liep naar beneden met een wreed gevoel in haar hoofd.. Wat moest ze nu weer tegen haar vader zeggen.. Ik moet een smoes verzinnen.. Een hele goeie waarbij ik wel weg moet!! Tijdens het eten vroeg haar vader wat ze op de computer had gezien. Die vraag heb ik voorbeid dacht ze, nu moet ik hem zo goed mogelijk brengen.. ,'' nou iemand had een mailtje gestuurd waarbij een filmpje was van een knappe jongen.. maar na een paar seconden moest ik me boksen hard doen enne toen in een keer werd die knappe jongen een heel eng iets.. en toen schrok ik zo!! dat., het gesprek werd onderbroken. Je moet ook niet zomaar je mailtjes openen.. Ja maar het was van clarris! dat is vertrouwd neem ik aan.. Maare even terug op wat ik wou zeggen.. Ik moet vanavond weer eventjes weg..Ik moet de hond van Jantine uitlaten omdat ze moet opassen!! haar vader keek met een fraaie blik. Waarom doen haar ouders het niet dan,''? Dat is het hem nou juist.. die zijn weg! Nou het moet maar weer!! niet te laat thuis hoor morgen moet je weer vroeg!! ,''papa het is zaterdag morgen!!,'' Oh jeetje dat is ook zo!! Maar alsnog niet te laat want morgen zou je met je tante een bloementje halen voor je moeder haar graf.. Het is een jaar geleden dat je moeder te overlijden kwam!

Tijdens het afruimen moest Cleo meteen denken aan de fijne herinneringen die ze had met haar moeder.. Haar overlijden kwam plotseling..Ze was aan het drinken en opeens stikte ze op een of andere manier.. Het was te laat om haar te redden. De dokters konden niks meer doen.. De oorzaak is nooit gevonden en de oorzaak zal altijd een raadsel blijven..
Ze werd afgeleid door de tijd.. en zag dat het alweer bijna kwart voor 7 was!! Shit!! ik moet weg!.. Papa ik ga!! ja je weet wat ik gezegd heb he!! Toen ze de deur dicht deed.. Verkrampte al haar lichaamsdelen weer bijeen en voelde ze zich alsof ze gestoken werd door 10 wespen!! Het was zo naar!! Maar ze moest wel... Cleo liep stevig door in de hoop dat het gedoe snel voorbij was... En daar stond hij weer...dezelfde lach.. dezelfde kleren. He daar was je alweer grinnikte hij!! Heb je wat geslapen schatje? Cleo stamelde wat waarop de jongen nog harder lachte.. Na een paar seconden verkrampte het gezicht van de jongen naar een gemene valse afdruk..Hij sprak me aan met een ijzige stem.. ,''Jij gaat mij helpen." Ik ben namelijk opzoek naar joun lieve vriendinnetje.. Ze geloofd het allemaal niet toch? Laten we daar als eerste even verandering in brengen.. Nee schreeuwde Cleo waarom doe je dit!! waarom!! waarom!! he siste de jongen als er iemand is die praat ben ik het!! Jij luisterd en voert het uit begrepen? Cleo snikte je bent niet goed wijs!! De jongen pakte haar vast en pakte een vlijmscherp mes die hij vervolgens op de keel van Cleo zette. ,''Zeg dat nog eens en ik zal er voor zorgen dat je het nooit meer zegt,'' In een paar seconden leek het of Cleo niet meer kon ademen.. Haar keel werd afgeknepen door de sterke duimen die tegen haar aderen drukte.. Ze roggelde wat in de hoop dat hij de booschap begreep!! Uiteindelijk liet de jongen los!! Je kan gaan.. Op 1 voorwaarde ik wil haar vanavond nog bij mij zien? je doet het op een uiterst aantrekkelijk lok methode! Als je niet komt opdagen? Ben je van mij! Je wilt toch niet hetzelfde als je moeder he? Wat? wat... waar heb je het over stamelde Cleo.. Wat heeft me moeder er mee te maken.. Hoe.. Hoe weet je dat!! Wat denk je nou bitch ik zoek me slachtoffers zorgvuldig uit.. Ik heb een plan.. En je moeder wou niet luisteren.. Dus ik vertelde haar precies hetzelfde wat ik jou nu ga zeggen.. Ik weet waar je woont ik .. Ja dat weet ik nou wel stamelde ze!! wat wil je nou wat heb je met me moeder gedaan!! Woede overheerste angst en angst werd een moment van geweld!! ze stapte zonder nadenken op de jongen af en sloeg hem.. ze sloeg zo hard ze het kon.. Ze had hem in haar macht ze bleef slaan.. totdat de jongen neerviel op de grond.. Cleo schrok van wat ze gedaan had maar was uiteindelijk opgelucht.. Ze moest even bij zinnen komen.. ,''Wat nu? snikte ze.. Ik.. ik moet een touw hebben Dan bind ik hem vast!! Maar het was te laat!! de jongen brabbelde wat en stond uiteindelijk weer overeind!! Jij!! siste hij Jij Kleine rat!! Cleo wist niet hoe ze voor elkaar had gekregen maar ze kreeg het voor mekaar weg te rennen keihard.. Ze hoorde de felle woorden mee waaien in de wind!! Ik krijg jou wel!! Vanavond nog!!!! Dat was het laaste wat ze hoorde...

Nog bibberend op haar benen thuis aangekomen kon ze de sleutel nauwelijks in de deur opening krijgen! Ok stamelde ze rustig nu,... rustig nu.. Hij weet niet waar ik woon hij probeert me gewoon bang te maken! Na een paar minuten kreeg ze het voor elkaar de deur te openen en stamelde naar binnen alle lichten waren uit! Zou papa slapen? Nee dat kan niet dan laat hij altijd een lichtje branden en het is nog maar half 8 al leek het uren geduurt de hebben. Cleo liep naar de woonkamer waar ze alle lichten aan deed.. En goed in het rond keek of er niets bijzonders was.. Een briefje!! Ze stormde er op af om te lezen wat er op stond.. ,''He lieverd ik verveelde me een beetje alleen thuis dus heb Marleen mee gevraagd naar de bios.. Doe je de deuren op slot en laat je het hal lichtje branden? Ik weet namelijk niet hoelaat ik thuis ben.. ,''Liefs papa!. Cleo probeerde zich te focussen op wie Marleen was.. een nieuwe lover..Direct daarna voelde ze zich alleen.. verlaten en doodsbang.. Zal ze papa bellen? Nee ik ben geen klein kind meer.. Ik ben veilig.. Ik ga gewoon tv Kijken en concentreer me erop.. Na een uurtje hoorde Cleo vreemde geluiden rond het huis.. meestal in de middag hebben ze een kraai die de laaste stukjes brood oppikt van het dak die haar vader er altijd op het gooit.. maar dit was anders.. Dit was een gebonk.. Eerder op de avond hoorde ze een auto op de oprit.. die waarschijnlijk gewoon moest keren.. Maar allerei gedachtes spookte door haar hoofd.. Ze was weer bang.. Het angst stroomde door merg en been.. Zou hij het wezen? Nee niet denken Gewoon de buurman die weer eens niet weet hoe laat het is of die niet weet waar zijn eigen huis is.. De buurman was aardig dement geworden.. maar wist nog dondersgoed dat een opvanghuis voor bejaarden geen optie was!! hij vertikte het. Na allerei gedachtes te hebben verzonnen hoorde ze een mega bonk op de deur.. En de felle stem.. Doe open!!! Of ik ram de deur open!! Ik weet dat je er bent.. Ik ruik je!! Ik ruik de gure lucht.. Ik kom naar binnen hoor.. eeen ijzige lach die ze eerder heeft gehoord.. In alle angst bleef ze stokstijf zitten.. Terwijl eminem vrolijk verder zong met het nummer sing for the moment.. Ze wist niet wat ze moest doen!! Ze had de telefoon naast zich liggen.. Ze moest.. Dat moet ik!! Ik moet de politie bellen voor het echt uit de hand loopt!! Ze pakte de telefoon en draaide het alarmnummer.. ,' een ogenblik geduld alstublieft u wordt zo spoedig mogelijk geholpen!! Weer het gebonk!! En de ijzige stem!! Als JIJ na 5 tellen nog niet open doet.. Breek ik de deur open!! Cleo aarzelde geen moment.. meer pakte de telefoon en sloot zichzelf op in de hal.. waar ze bij moest komen van de hyperventilatie!! OPEN schreeuwde hij nog luider.. Na 2 minuten kwam eindelijk een vriendelijk vrouw aan de telefoon die vroeg waarmee ze Cleo kon helpen.. Ik U.. u moet me helpen Nu!! ik ben in gevaar Ik Help me toch.. Ze kwam niet uit haar woorden... Rustig meisje zei de vrouw wat is er aan de hand? Ik stamdelde Cleo Ze was een paar sec stil om te horen wat ze eigelijk nog hoorde.. het was geen gebonk meer en ook geen geschreeuw!! Maar het waren voetstappen!! Hij was binnen!! Haar keel werd dicht geknepen door angst... en ze liet daarbij de telefoon uit haar handen vallen.. De vrouw bleef doorpraten..., De telefoon smakte op de harde vloer in de hal waar Cleo stond.. Nu wist hij zeker waar ze was!! Cleo werd bijna zwart voor haar ogen en het zweet brak haar zo uit dat de drupjes van haar neus vloeide.. De voetstappen kwamen steeds dichterbij.. Maar nu ook die stem!! Ik weet waar je zit.. Ik heb je gevonden.. Je had moeten luisteren bich.. Nu ben je van Mij.. Cleo moest een poging proberen om dat raam open te krijgen.. En via die kant te onsnappen.. De jongen genoot van wat hij deed en ging op zijn gemak zitten kijken naar de tv. Cleo hoorde het omdat ze de tv hoorde overzappen naar een andere zender.. Nu moet het lukken,.Nu mag het niet te laat wezen!! en ze wrikte en wroelde maar er kwam geen beweging in.. Papa had express dat raam exra vergrendeld omdat het een makkelijk huis is om in te breken.. Waarom moet dit mij overkomen snikte Cleo.. Ze moest nadenken.. Heel diep.. Ze moest kijken wat hij deed.. Ze kon zo de gang in lopen.. en dan via de deurkier kijken wat hij deed.... Nee Denkt ze ik moet tijd rekken.. De politie!! waar is de telefoon!! Na enkele seconden had ze hem gevonden en greep zo snel ze kon de telefoon van de grond.. De vrouw was nog steeds aan de telefoon en had gehoord wat de jongen zei het immers maar een klein stukje.. en de felle stem het kon niet missen!! Cleo fluisterde zo zacht dat de vrouw haar nauwelijks kon verstaan.. Wat is u adres mevrouw? Dan komen een aantal agenten even kijken of het allemaal ok is..Ok?? Ok het is niet ok u moet Nu komen NU!! Wat doe je Schatje van me? Ben je bang? tegen wie praat je? De jongen lachte nog even wachten schatje.. Dan ben je van mij.. Cleo probeerde haar aandacht op de vrouw te houden.. En zei langzaam maar zacht haar adres.. De agente had het doorgekregen en melde dat de agenten binnen 5 minuten op de stoep konden staan.. enigzins was Cleo opgelucht..Maar 5 minuten!! Hij heeft mischien maar 1 minuut nodig...

De angst greep Cleo nog erger toen ze de voetstappen dichterbij hoorde komen... Wat nu? had ze de deur op slot gedaan?. het is menes nu.. De tv is uit en de jongen wordt nu wel erg ongeduldig.. ,''Niet zo vriendelijk van je meisje... Om mij zomaar in de kou te laten staan! Heel onvriendelijk zelf.. Nu heb je mij kwaad gemaakt.. Wil je weten wat er een jaar geleden met je moeder is gebeurd? En de voetstappen kwamen nog dichterbij.. Nee ik wil het niet horen.. Wat heeft hij haar aangedaan... Ze deed haar tranen drogen en dacht alleen maar aan het moment dat haar moeder en zei gelukkig waren.. het luchte niet meer als 10 seconden op toen De jongen de deur had bereikt waar Cleo achter stond.. Ze verkrampte en het moment wat er toen gebeurde was ijzig... Als ze hier levend vandaan wou komen moest ze een plan verzinnen..Plotseling schalmde de stem van de jongen keihard door de kamer. PAS MAAR OP CLEO, IK KOM ERAAN! Cleo's hart sloeg over. Ze keek zenuwachtig om zich heen.. wat moest ze doen? WAT SCHEELT ERAAN CLEO?. IS HET GELUID TE HARD NAAR JE ZIN? Zijn oorverdovende stem leek uit alle hoeken van de kamer te komen. ,, ZULLEN WE VERSTOPPERTJE SPELEN? CLEO? Cleo reageerde niet, ze dacht razendsnel na. De jongen had alle troeven in handen.. Er bleven maar 2 opties over..Cleo kon proberen weg te komen, of ze kon proberen om de jongen te grazen te nemen. Voordat hij haar te grazen nam. Maar daarvoor had ze een wapen nodig. het enige wat bereikbaar was waren de paraplu's en de tenstokken. die haar vader elk jaar mee neemt naar de camping..maar daarmee redde ze het niet van een pistool.. of mes. Ze moest snel zijn. Cleo voelde hoe haar plan in duigen viel.. en besloot af te wachten tot de politie kwam. Ze hadden er nu allang moeten zijn. Waarom duurt het zo lang? ,,CLEO IK KOM HOOR. WAAR BEN JE DAN? Cleo probeerde rustig te blijven maar ondanks alles wou het maar niet lukken.. Logies ook ze is alleen en voelt zich teleurstellend dat ze niets heeft om zich veilig mee te kunnen verweren. Opeens zag ze felle lichten hun kant op rijden.. Daar zijn ze!! Ben ik gered? ,,De sirenes kwamen steeds dichterbij. ,,Je bent dom geweest Cleo om de politie te bellen! Denk dat je dat ik daar na een jaar plannen nog niet op voorbereid ben? Ik heb altijd een noodplan.. Je zult mij niet te grazen nemen ik neem JOU te grazen gniffelde de jongen.. En het was stil.. Doodstil.. Cleo hoorde de angstaanjagende adem niet meer van de jongen en het eeuwige gebonk op de deuren was afgelopen. Zou hij echt weg zijn? Nee ik geloof het niet! In een kwestie van seconden stond de politie binnen! ,,Mevrouw Is alles in orde? We kregen een melding en.. Hier ben ik schreeuwde Cleo! Is hij weg? ik bedoel hij is hem gesmeerd pak hem!! en ze openden de deur waar ze achter verschuild zat.. Zo blij de tranden sprongen in haar ogen.. Ze was gered. Sprakeloos snakte ze na adem en probeerde zo snel als ze kon de politie uit te leggen wat er gebeurd was.. Ik stamelde ze ik. ,, Stil maar meisje. Neem een glaasje water en vertel eens rustig wat er gebeurd is.. Hij stamelde hij heeft me moeder en.. en hij ik .. Ze kreeg niks anders uit haar mond dan gestamel.. de angst was nog steeds dichtbij hij kon zich verstopt hebben, Ik kan hier niet blijven agent stamdelde Cleo.. Ik wordt bedreigd.. Hij is hier! In huis. Ik hij heeft lijken achter bij de kerk! Kan je ons er wijzen? vroeg de agent.. hoe ziet de jongen er uit. Cleo wierp een terugblik op alle gedachtes die ze had.. Hij was helemaal in het zwart en was berensterk hij was Monsterlijk!! Ik wil hier niet blijven agent ik. Heb je een telefoon nummer van je vader? Weet hij hiervan? Neee ik wil dat hij hier niks mee te maken heeft! Ik wil anoniem gesprek doen. anders zeg ik niks. Ok ok dat is duidelijk.. rustig maar. Wil je met ons naar het bureau je verhaal doen? Alles dacht Cleo alles beter als nog 1 minuut langer hier blijven....

Hoofdstuk 4: Het politiebureau

Toen ze op weg waren naar het politiebureau vroeg Cleo zich af.. ,, 'ben ik echt gered? Is het echt over.. Ik kan het haast niet geloven! Het duurde gelukkig niet meer als tien minuten voor ze op het bureau waren.. Er kwam meteen al een agent aanlopen die vervolgens heel vriendelijk vroeg wat de naam van Cleo was en of ze mee wou lopen naar binnen om vervolgens verhaal te doen. Toen ze binnen waren vroeg de agent of ze mischien ook wat drinken wou.. Water is voldoende agent dank u.. Goed zei de agent.. Ben je een beetje van de schrik bekomen? En denk je dat het lukt om je verhaal te doen? Ik heb het een en ander gehoord en het was niet niets.. Als jij denkt dat je er klaar voor bent mag je beginnen.. Cleo nam een slok van haar water, en zuchte even diep waarop de agent nog een keer vroeg of het wel ging lukken.. Cleo deed net of ze het niet hoorde en begon te vertellen.. Ze vertelde alles! het schoolplein., de briefjes, de dreigementen en dat gezicht., Ook vertelde ze wat hij wist over haar moeder.. De lijken.. Alles alles kwam in een gedachte te boven en ze kon het eindelijk aan iemand kwijt.. De agente keek nu bloedserieus en typte alles heel zorgvuldig uit.. Dit alles leek eeuwen te duren maar het was eruit..En mischien pakken ze hem vanavond nog op dan kan ik gewoon rustig slapen schoot het Cleo te binnen. Zo meisje je bent heel dapper geweest.. Ik moet even overleggen, Op de gang in de hal staat een telefoon daar kan je je vader even bellen.. Ik zeg niet dat je het hem moet vertellen het lijkt me wel heel verstandig.. NEE schreeuwde Cleo, Ze schrok een beetje van zichzelf en bedaarde. Sorry, mompelde ze ik bedoel.. Nee het kan niet hij mag het niet weten ik.. Rustig maar meisje ik zal het je niet lastiger maken dan het al is.. Ik hoop alleen dat je beseft dat het niet echt veilig is.. En ik weet niet hoe ik je in veiligheid moet brengen als de belangrijkste persoon tot nu in je leven er niets vanaf weet. Ik bel hem dat ik gewoon thuis kom en dat hij ook moet komen omdat ik iets engs heb gezien op tv ofzo.. Ik verzin wel wat. de agent keek nog even op fronste zijn wenkbrauwen en liep vervolgens naar de gang. Cleo stond ook op en liep naar de telefoon in de hal.. Ik moet liegen, ik vind het zo vervelend maar ik moet!! dacht ze ik kan hem verdrietig zien.. Als hij dit weet, Dan ben ik bang dat hij het niet red.. Hij heeft al zoveel te verduren gehad.. en ik kan hem niet nog meer pijn doen.. Ik kan hem niet zeggen over mama.. en over wie hij is.. Hij kan het niet aan ik weet het zeker.. Ik verzin gewoon wat.. Cleo draaide het nummer 0622352432... met de Vries hoorde ze aan de andere kant van de telefoon... He Pa het is met je dochter.. He lieverd wat is er? er is toch niks gebeurd he.. Nee papa wat denk jij dan!! ik wou alleen uuh even melden. Nou dat ik nog even wat later thuis kom.. vind je dat goed? Het is tamelijk gezellig enne.. Schat.. wat moet ik hier nou op zeggen! je weet dat ik uit ben hoe kan ik nou dan nee tegen jou zeggen. Ik ben een hapje eten en kom dan naar huis.. Ik weet niet hoelaat het wordt.. maar doe je voorzichtig? ja papa jij ook.. dikke kus! Doei lieverd.. En dat waren de laaste woorden.. Wat was Cleo blij het leek wel een eeuwigheid geleden dat ze haar vader gesproken of gezien heeft.. In de tussentijd was de agent ook klaar en vroeg of Cleo nog even wou komen om de laaste details te bespreken.. Nou meisje zei de agent dit is een ernstige zaak die meteen behandeld moet worden.. We willen daarom niet al te lang wachten.. Kan ik je mobiel bereiken? Ja vertelde Cleo..En ze gaf hem het nummer.. ,,'wat gaat er nu gebeuren vroeg Cleo? ben ik veilig of wat? Nou we doen ons uiterste best maar we moeten eerst bewijs hebben voordat we echt een dader kunnen pakken he. Maar maak je geen zorgen ik laat een agent bij jullie huis staan totdat je vader thuis komt.. NEE dat.. dat kan toch nit ik wil niet..Ssst siste de agent ik heb hem al duidelijk gemaakt dat hij niet moet vertellen wat er gebeurd is maar dat er gewoon een melding werd gemaakt dat er iemand wou inbreken.. het komt wel goed.. vertrouw me maar....
Kunt u me dan nu naar een vriendin brengen alstublieft? ,,'ik kan wel wat afleiding gebruiken.. Nou dat vind ik goed maar ik kan je elk moment een belletje geven dat je moet komen om de bewijzen te bespreken.. het lot ligt in onze handen maar de waarheid weet alleen jij het beste meisje.., Nou looop maar mee dan gaan we gauw.

In de auto gaf Cleo een belletje naar haar beste vriendin en probeerde zo geloofwaardig mogelijk over te komen.. Met de kerstman was het.. hahah hoorde ze aan de andere kant.. Heel grappig zei Cleo. Ben je thuis? ja natuurlijk waar anders! Wou je effe langskomen ofzo.. Nou het zit zo ik ben namelijk van me fiets gevallen en de politie heeft me gevonden maar ik wil papa niet bezorgd maken kan hij me naar jou brengen? Wie.. je pa? tuurlijk kom maar Neee nee de politie.. Oh ok.. uuhm ja tuurlijk kom maar joh ik ben wel alleen thuis.. geeft niet als mijn vader zich maar geen zorgen maakt.. Nou is goed meid zie ik je zo.. Ja tot zo..en de verbinding werd verbroken.. De agente keek een beetje fronsend in de spiegel.. en Cleo duikte meteen met haar hoofd naar beneden.. Ik snap je wel meisje.. Het is moeilijk om leed te delen als je er zelf al zoveel last van heb.. maar je hebt er heel erg goed aan gedaan om je verhaal te doen.. Bij jou is het gebeurd maar er kunnen nog meer slachtoffers vallen.. Cleo knikte.. De agente draaide de auto in het parkeervlak stapte uit.. en gaf Cleo een hand. Zo meisje hier ben je voorlopig even veilig.. Ik stuur een agent naar jullie huis. en die zal je vader uitleggen dat het allemaal goed is.. Ja heel erg bedankt voor alles.. Is goed meisje je hoort nog van me..

Toen Cleo de deur bereikt had keek ze nog even naar de politiewagen die rustig wegreed.. Het had ook anders kunnen lopen spookte het door haar hoofd.. haar gedachten werden meteen afgeleid toen haar vriendin de deur open deed haar een omhelsing gaf en vervolgens melde dat ze zich een beetje zorgen maakte.. Alles goed hikte ze? ja ja ja melde Cleo kunnen we niet gewoon iets leuk doen? dan dat bezorgde gedoe.. Ja melde Jantine we kunnen naar het park gaan daar zijn Mark en Pieter ook!! Die vond je toch zo leuk? uuh nee was een grapje.. laten we gewoon een filmpje kijken.. Hmmz ok welke film wil je erin hebben.. Doe maar wat.. In plaats dat ze een leuke comedy pakte werd het een horror met veel bloed geweld en moord.. Nog meer spanningen stegen naar Cleo haar hoofd.. Ze mocht niks laten merken.. maar tis al donker en weer flitste er van alles door haar hoofd.. Deze hele dag heb ik nog niks anders gedaan als nare dingen denken. Hij kan me hier niks doen hier ben ik veilig.. Na een bak popcorn en een halve fles cola.. werd het in de film stil om de spanning er nog erger in te houden... En in die stilte werd er zachtjes op de deur geklopt en het wapperen van de brievenbus klapperde.. Cleo staakte een kreet en de popcorn die ze had vloog de hele kamer rond.. Het is hem!! schreeuwde ze paniekaanval overheerste de kalmte die ze nog maar net kon beheersen.. haar vriendin zetten de tv op pauze en probeerde haar vriendin te kalmeren! HE schreeuwde ze rustig maar!! Cleo wou niet horen wat haar vriendin zei ze wou weg vluchten!! ze had een naar gevoel.. wie kan het nou anders wezen op dit tijdstip.. dacht ze. Maar nadat Jantine haar tot bedaren heeft kunnen brengen legde Jantine uit dat er wel vaker iemand uit de buurt kwam op post van ons wat bij hun in de bus gekomen is te brengen en alsnog in de brievenbus van ons te doen. Cleo zuchte eens diep en probeerde te concentreren op wat haar vriendin zei... en hoopte dat dat het was.. Jantine liep naar de hal.. En pakte de envelop op.. Cleo stond er met rode pen beschreven op.. Vreemd dacht Jantine.. Niemand weet toch dat ze hier is? Ze liep naar de kamer om Cleo te vertellen waarom er een envelop met haar naam in de brievenbus van Jantine terecht komt.. Cleo er staat joun naam op.. Meer had Cleo niet nodig om haar gezicht te zetten op iets wat nog witter was als melk.. Cleo? gaat het wel..Cleo!!! Zwart alles werd zwart.. Het werd Cleo teveel ze viel neer op de grond.. na een halfuur kwam ze bij en mompelde wat.. Jantine? maar er was geen gehoor.. Is het nou gewoon zwart voor me ogen? Cleo wrijfde nog eens een keer en keek goed in het rond.. Nee! het is donker de lichten zijn uit.. Ze probeerde te besefffen wat er aan de hand was.. En de rilling schoten door het lijf.. angst smoorde haar opnieuw.. Ze zag een schim staan.. Pff ik schrok me dood Jantine wat doe je allemaal...?


Cleo wrijfde nog een derde maal in haar ogen.. En kreeg een vreemd gevoel.. Jantine? waarom zeg je niks!! Toen kwam het.. de valse lach.. de stem.. Ze was erbij!! Ze probeerde overeind te komen maar de jongen was zo snel dat ze snel in een greep zat die niemand nooit niet mee wou maken... Hier ben ik weer CLEO!! heb je me gemist? Cleo wou zo hard als ze kon schreeuwen maar er kwam geen geluid uit haar mond.. het enige wat ze eruit kreeg was gegorgel en een piepende snijdende Jel.. Je bent van mij!!! Snauwde de jongen je hebt me erg laten wachten.. Hoe was het op het politiebureau? Heb je alles kunnen vertellen? bitchie!! En de jongen streelde met een mes het hele lichaam van Cleo... Ze kon zich niet veroeren.. Ze kon niks.. ze was op.. doodop.. Het enige wat ze nog over had, was zich overlaten aan de wrede jongen die gewoon stapelgek is.. Zo zei de jongen.. jij komt maar even met mij mee.. dan laat ik je zien wat ik van plan ben met joun lieve vriendinnentje.. Met alle moeite kon ze hem met alle angst van wat er kon gebeuren vragen wat hij met Jantine heeft gedaan.. Wil je dat zo graag weten KIJK dan maar schatje van me.. KIJK! De deur van de keuken ging open.. En daar zat Jantine helemaal vastgebonden aan de stoel.. JANTINE schreeuwde Cleo.. het spijt me snikte Cleo het spijt me zo.. Ik wou het niet ik... STIL schreeuwde de jongen, Je moet je muil houden!! je maakt me ziek met je gesnotter!! Je bent toch zo dapper? Houd je waffel anders doe ik je vriendinnetje nog even een tikkeltje harder pijn!! Jantine haar kleren waren helemaal verscheurd en er zat een goeie vleeswond bij haar dijbeen.. Jantine probeerde wat te mompelen maar met de zakdoek in haar mond kwam er niks uit..... alleen maar gebrabbel.. Cleo probeerde dapper over te komen en vroeg de jongen wat hij nou wil!! Waarom zeg je niet wat je wil!! LUISTER zegt de jongen ik heb je een tijdje geleden gevraagd wat ik wou.. Als jij je eraan had gehouden was dit alles niet gebeurd maar je wou niet luisteren!! Dus ik zeg het je nog 1 keer.. Jij gaat me helpen met de slachtoffers die ik wil!! Aangezien ze niet zo snel met mij meelopen moet jij daarvoor zorgen door een leuk verhaaltje te verzinnen.. Zoniet? dan neem ik maatregelen.. Je bent nu van mij!! VAN MIJ hoor je? Cleo week haar hoofd naar beneden en kon niks anders dan daar aan toe te geven.. ze moest wel ze had geen keus... We spelen het spel als volgt.. Ik stel je een paar vragen.. en als je die fout beantwoord.. Snij ik een snee in een lichaamsdeel van je vriendinnetje.. Beantwoord je het goed? gaat de zakdoek uit haar mond.. Heb je alle vragen goed? Dan laat ik je vriendin gaan.. en ga ik verder alleen met jou op pad.. Cleo had een gevoel die voor ieder mens onbeschrijfelijk is.. Zo onbeschrijfelijk dat het gevoel nog erger is als een konijn die geen andere keuze heeft dan gepakt te worden door de poes.. Ik moet me wel overgeven...ik heb geen keus.. Cleo knikte.. Mooi laten we dan maar beginnen gnifte de jongen.. Vraag 1.. Wie ben ik en wat wil ik met jou? Cleo probeerde zo normaal mogelijk over te komen door precies te antwoorden wat de jongen wou horen... De jongen keek haar met een dodelijke blik aan,. en moest er uiteindelijk aan geloven om jantine te bevrijden van de verschrikkelijke prop in haar mond!! Als je schreeuwt zei de jongen.. sla ik je gelijk bewusteloos begrepen! Jantine kon niks anders dan een knikje wat ja betekende te geven aan de jongen.. 1 vraag goed dacht Cleo.. Als ik alle vragen nou goed heb is Jantine vrij.. Alles beter dan me beste vriendin hier bij te betrekken als hij haar laat gaan.. Kan ze naar de politie die weet ervan!! ze zouden me meteen gaan zoeken.. Ergens had Cleo weer hoop.. Maar het was gauw verdwenen ze waren immers nog niet klaar... Vraag twee siste de jongen.. Denk jij dat ik een stomme gek ben? of denk je dat ik hier voor dit alles een reden... Wat gemeen dacht Cleo!! ik kan hier toch niet op antwoorden wat zeg ik? als ik zeg dat hij gek is dan.. dan wordt hij kwaad.. als ik zeg dat hij niet gek is en hij hier alles goed aan doet.. voel ie zich vast trots.. maar t maakt hem alleen maar erger.. Cleo besefte dat optie 1 ergere gevolgen kon hebben voor haar vriendin en haar dan optie 2.. ze moest het er wel op wagen..en ze vertelde de jongen de optie 2 die ze bedacht had.. De jongen lachte luid!! Zo jij denkt dus dat ik niet gek ben.. Nou dan kan ik nu net zo goed je vriendinnetje haar tong eraf snijden!! NEE schreeuwde Cleo alsjeblieft ik smeek je... STIl.. ik ben aan het woord en IK heb gelijk.. JIJ hebt het antwoord fout geantwoord.. Ik ben wel degelijk slim.. Maar laat het op een andere manier zien die mensen niet begrijpen.. Dus goed gek mwuhaahahahh snauwde de jongen.. Toen weer die blik.. De koude angstaanjagende blik.. Wat. stamelde Cleo wat ga je nu doen?! Alsjeblieft ik.. ik.. toe ik.. CLEO snauwde de jongen jij moet ophouden met praten.. nog even en je spuugt mijn mooie jas eronder met je stomme gestotter! Jantine probeerde met alle macht de touw van haar handen te krijgen.. Maar ze moest voorzichtig zijn een kik.. En de jongen zou nog wel eens rare dingen kunnen gebeuren.. De jongen liep met een stampende voet naar Jantine.. pakte zijn mes en zetten het op de armen van Jantine.. Nee smeekte ze.. alsjeblieft ik.. vind je niet gek ik.. De jongen luisterde niet.. en sneed een gigantische snee in de armen van Jantine.. Cleo gilde.. en Jantine sloeg een kreet van pijn.. De jongen lachde.. 2 stomme meisjes die in het lot zitten van twee handen een lichaam en een stem.. Hoe geweldig!!! lachde hij.. Jantine en Cleo konden weer hun tranen niet bedwingen en probeerde steun naar elkaar te zoeken door de emotie telepatische een beetje proberen te sturen.. Ik heb geen zin meer om een vraag te bedenken.. Ik heb zin in RAUW vlees snauwde hij.. En ik denk dat ik maar eens begin bij je vriendinnetje... Jantine kon niks anders doen als afwachte en hopen dat hij het niet meende.. Cleo kon alleen maar toekijken.. ze kon niks meer bedenken... Tenzij... De kandelaar kwam in zicht die de moeder van Jantine had gekregen van de opa van haar... En als ze nou even wat kon bedenken.. Ze moest!! het doen het was haar laaste kans.. Ze had hem eerder te grazen genomen.. waarom lukt het hem en mij niet... Cleo schraapte al haar moed. bij elkaar.. He riep ze.. terwijl de jongen omkeek keek hij haar met het vuur in de ogen aan.. Cleo moest snel wezen voordat hij weer iets bedacht had,.. Pak haar dan schreeuwde ze luid.. Je wil het toch zo graag? toe het dan!! toe maar ik kijk wel toe!! en ik help je!! De jongen keek een beetje verbaasd en liet zich niet gek maken door haar geschreeuw maar ging er juist op in.. Dus zei hij.. je wilt graag bloed zien? zo mag ik je weer.. Cleo moest haar ene been op tillen om te voorkomen dat de andere ging trillen..als ze stilstond viel ze door de mand.. Haar benen trilde zo erg dat het angst gewoon overal betrokken was.. De jongen pakte zijn mes.. en liep richting Jantine.. Jantine probeerde te begrijpen wat Cleo aan het doen was.. Maar toen ze de jongen aan zag lopen werd ze bang zo bang dat ze begon te razen en te gillen... De jongen probeerde haar te sussen door heel erg te dreigen dat als ze doorging gelijk haar kop eraf ging.. Nu dacht Cleo NU moet ik ingrijpen.. In een oogwenk pakte ze de kandelaar stormde in een kwestie van een seconde op de jongen af en sloeg.. Ze sloeg nog harder dan ze eerder al gedaan was.. Het ding was van ijzer dus kon makkelijk iemand zwaar verwonden.. De jongen had geen eens tijd meer om Cleo te bekijken van wat ze gedaan had.. Hij viel achterover kreunde... en was toen bewusteloos... Cleo zuchte eens diep zette de kandelaar aan de kant en probeerde Jantine te bevrijden!! We moeten weg zei ze!! Kom op help me een handje.. Jantine begon te huilen.. Wat.. wat is dit ik.. wat is dit jammerde ze!! NIet nu Jantine we moeten hier weg!! kom op!! toen ze het laaste touw los hadden gekregen stond Jantine om.. en steunde meteen aan de tafel die voor haar stond.. Wat is er? voel je je wel goed?.. Ik ben een beetje duizelig.. maar het gaat wel.. Kom.. Toen ze de voordeur hadden bereikt.. Probeerde Cleo hem met alle macht te openen.. OP Slot schreeuwde ze!! waar is de sleutel Jantine.. Waar heb je hem!! onder het matje stotterde ze.. Cleo keek zo snel onder het matje die aan de voordeur lag.. NIKS Hij heeft ons opgesloten we zitten als ratten in de val!! Probeer de tuin doe iets!! Cleo rende naar de achterdeur die vervolgens ook op slot zat.. Het enige wat daar hing was een briefje.. GOTCHA stond er op! Hij heeft alles voorbereid snikte ze.. alles.. Er was nog maar 1 optie de jongen vasbinden voor hij wakker wordt.. en hopen dat geschreeuw uit de ramen lukt.. en of de politie weer te bellen.. Besluit nummer 2 stond vast en Cleo rende naar de telefoon.. Afgesneden!! NEE NEE schreeuwde ze waarom? Hij moet alles gedaan hebben toen ik bewusteloos was.. Cleo werd kwaad.. zo kwaad dat ze naar de keuken stormde eeen mes pakte.. en de jongen een goeie steek in zijn been te geven dat als hij wakker wordt.. hij in iedere geval niet meer zo hard liep.. Jantine kon haar nog net tegen houden.. Als je dat doet vermoord je hem mischien wel!! NOU EN schreeuwde ze hij maakt mijn leven kapot.. of dat heeft hij al gedaan.. Cleo kom op.. kom tot jezelf kwaad met kwaad vergelden noemen ze dat kwaad wraak nemen is nooit goed!! denk aan je goede opvoeding denk aan de goede voorbeelden... Cleo begon te huilen zakte door haar knieen en kon nu echt eens huilen...Alles kwam eruit.. het hele verhaal.. Jantine keek een beetje wit.. maar moest zich sterk houden door er nu voor haar te zijn,.. Na een tijdje keken ze in de keuken en zagen dat de jongen bezig was overeind te komen.. NEE schreeuwde Cleo.....

Ze stormde naar de jongen schreeuwde dat hij weer moest gaan zitten.. ze greep de mes opnieuw en voelde hoeveel macht ze had.. maar nu moet ze wel overtuigend overkomen.. Jantine schreeuwde Cleo!! Luister Jantine.. 1 leven maar.. 1 leven voor alles wat hij gedaan heeft wil ik wel zitten in de gevangenis.!! De jongen ontblootte zijn tanden.. en grinnikte.. ,'' hoe voelt het nu schatje.. om zoveel macht te hebben? proef je het.. voelt het alsof je bloed de verkeerde kant op stroomt? Cleo schreeuwde dat hij zijn mond moest houden.. en dreigde nu zodanig met het mes.. dat de lach van de jongen nog breder werd.. WAT LACH JE NOU schreeuwde Cleo.de jongen grinninkte een tweede maal... Ik wil dat je me steekt.. eerst in me been.. om alvast te oefenen... Cleo keek een beetje beduusd.. maar moest haar angst eens aan de kant zetten.. en liep naar de jongen toe.. De jongen bleef vervolgens rustig zitten. Met die enge glimlach op zijn gezicht.. Jantine stond nog verschrikt in de deuropening.. en hoopte dat Cleo de juiste beslissingen nam.. NU schreeuwde hij.. NU steken.. Cleo schrok zo dat ze hem met een slag stak.. ze deinste achteruit en viel vervolgens achterover.. de jongen gaf een kreet van pijn.. En keek met een snelle en felle blik richting Cleo... HOE voelde dat CLEO!! Lekker he!! Cleo krabbelde overeind.. en ze voelde dat ze wat duizelig werd... Nu midden in het hart schatje.. er midden in.. NEE schreeuwde Jantine.. Alsjeblieft niet doen... Cleo... op dat moment aarzelde Cleo.. geen moment... en stak hem nog een keer... Midden in het hart... Weer deinste ze achterover.. nu met haar hoofd tegen de tafel.. ze was bewusteloos.. Jantine schreeeuwde!! Wat gebeurd er!! snikte ze.. Het duurde niet langer als twee minuten en de jongen was heen gegaan... Jantine keek nog even met een angstige blik naar de jongen.. en zag hoe zijn middenrif als het ware aan het verdwijnen was.. Ze kon nog maar net op de tijd de andere kant op kijken.. om niet te kokhalzen.. Jantine zakte door haar knieen.. en probeerde Cleo bij zinnen te brengen.. CLEO wakker worden we moeten hier weg.. Nu!! Cleo brabbelde wat.. en kwam vervolgens rustig overeind.. Ze keek Jantine met een felle blik aan.. Cleo? waarom kijk je ze raar.. Cleo probeerde wat te zeggen maar het leek net of kwam er lucht uit.. Ze greep naar haar keel.. en keek Jantine met een gemene blik aan.. Ze probeerde Jantine duidelijk te maken dat ze niet wist wat er aan de hand was.. Ik denk dat het door de klap komt zei Jantine.. Maar je moet nu meegaan!! Sta op!!! Jantine krabbelde overeind.. en probeerde handgebaard duidelijk te maken dat ze de sleutel niet hadden.. Cleo liep naar de jongen.. keek hem met een gemeen lachje aan.. en klauterde in alle zakken die de jongen had.. en met alle geluk van dien zat het belangrijkste erin.. de sleutel... Jantine staakte een kreet van opluchting en beveelde Cleo zo snel als ze kon die deur open te maken.. Cleo deed wat haar gevraagd werd en ze stomelde alletwee naar buiten.. Een kreet van opluchting kwam te boven...Nu zo snel mogelijk naar de politie popelde Jantine!! NEE schreeuwde Cleo.. NEE.. Jantine schrok van de vreemde stem die Cleo had.. en vroeg haar of alles nog wel goed was.. Cleo lachte.. en zei vervolgens niks...
Onderweg was het akelig stil.. En jantine haalde van alles door haar hoofd.. zo was ze erachter gekomen dat Cleo zich nogal vreemd aan het gedragen was... ,'' Cleo? ik vraag het je nogmaals.. Voel je je wel helemaal lekker? Cleo knikte.. Ja tuurlijk.. ik voel me prima.. Heerlijk!! .. Jantine voelde een rare sfeer om hun tween.. en besloot gewoon een beetje te kalmeren.. Jantine? zullen we een spelletje doen.. SPELLETJE snauwde Jantine het is je echt in je BOL geslagen he!! Hoe haal je het in je hoofd om nu even gezellig een spelletje te gaan doen.. Nou stamelde Cleo ik dacht even wat afleiding.. Jantine heeft in haar hele leven raar kunnen kijken maar nu sloeg het toch alles.. Voordat ze wat wou zeggen werd ze onderbroken door Cleo.. ,''Luister jij loopt voorop.. ik verstop me en probeer jou in alle stilte te zoeken.. terwijl jij loopt weet ik niet waar jij bent.. Uhuh ja nog gekker mij hier alleen laten lopen!! Ik denk het niet Cleo.. Toe nou ik heb gelezen dat dit spel ontspannend werkt... In alle vertrouwen knikte Jantine ja... Cleo lachte.. draaide zich om.. en in de tussentijd dat Jantine wegliep.. was Cleo al in het park verstopt.. Jantine wou het niet laten merken maar voelde dat de adreline door haar lichaam aan het stromen was.. en dat bevende knieen nu tot orde waren gekomen... Ze liep door.. en bij elk geratsel schrok ze zich wezenloos.. er leken uit elke hoeken stemmen te komen.. om gek van te worden.. Na een paar minuten vond ze het spelletje niet meer ontspannend en besloot haar te roepen.. Het was donker en het enige wat ze wou was naar huis.. Het was doodstil.. Jantine liep nog sneller.. ,''Cleo kom nou ik vind het niet leuk meer!!,'' Je moet nu komen!! Het begint te regenen.. en toen dat gezegd was.. hoorde ze de eerste regendruppetjes al vallen.. Jantine.. was een zacht gefluister... Het leek of de naam als een geest langs de oren van Jantine sisde... CLEO alsjeblieft.. na eeen paar meter verder had Jantine het gevoel dat er voetstappen heeel dicht bij haar in de buurt kwam.. In een oogwenk keek ze om.. Niemand.. Nogmaal schreeeuwde ze.. CLEO.. ze was bang nu.. waar kan ze nou wezen jammerde ze.. Na een minuut weer die voetstappen.. En opeens.. HEBBES schreeuwde Cleo met een oordverdovende stem.. Had je niet gedacht he vriendinnetje van me!! ,'' Cleo laat me los je doet me pijn.. .Cleo aarzelde geen moment pakte een touw.. en bond het om haar middel .Daarna Smeet ze Jantine met een wrede greep op de grond. .. .. Het enige wat Jantine kon doen was het vastgrijpen van Cleo's keel.. maar het mocht niet baten.. Angst was overheersend. en het werd zwart.. Cleo buigde over het lichaam heen.. keek in de richting van de lucht en lachte.. Keihard.. ze had macht.. en deze macht heeft ze nog nooit geproefd.. ,'' JE BENT VAN MIJ.. snauterde ze..


Aantal keer bekeken: 8909
Waardering: 7.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online