Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het leven is een droom.

U leest om dit moment het verhaal het leven is een droom gepost door rap'nborrie. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: rap'nborrie
Gepost op: 2009-3-5

Verhaal:

het leven is een droom
het leven is een droom dus laat me slaapen, ik zit me heele leven met de zelfde vragen, en niemant die het weet niemant die ik kan vraagen, het leven is een droom.

waneer ik kijk naar die dingen die dingen op de straat, dan denk ik aan die dingen die dingen die ik haat. zoveel mensen zo veel pijn, je wil niet weeten hoe het voelt op gehaat te zijn. ze zeuren schelden vloeken en tieren en dat alleen door het idee om elkaar te vertieren.

ik zit met een probleem, het probleem van het leven, het probleem van de liefde, dit probleem heet overleven.
het is moeilijk om te doen, en moeilijk te begrijpen, maar aan het eind zijn we hetzelfde en iedereen staat dan te kijken, alle emotieskoomen naar boven alles word geloven, al die mensen die mij haten, worden dan gestraft door te praaten.
te praaten over mij, want ik ben er dan niet meer, het is hun schult, dat ik hem heb gesmeert. maar na een tijd word het vergeeten, er word niet meer aan gedacht, en dan maaken ze grapjes waar iedereen om lacht.
ik denk dat ze niet beseffen en ook niet willen weeten. wat negeeren voor een mens als mij betekent

Aantal keer bekeken: 2973
Waardering: 8.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online