Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het meisje dat twijfelt.

U leest om dit moment het verhaal het meisje dat twijfelt gepost door Only-Girl×.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Only-Girl×.
Gepost op: 2010-10-21

Verhaal:

het meisje dat twijfelt
Dit is waar gebeurt verhaal.
het gaat over een meisje van 13 jaar.
lees het maar.

Het meisje had met een jongen die vaak playde.
ze had voor de 2de keer met die jongen maar het bleek weer fout te zijn haar beste vriend was voor de trein gesprongen ze had het erg moeilijk. Tot op een woensdag haar vriendje het uitmaakte om een hele stomme reden : ik wil mijn hoofd legen dus ik wil even geen relatie meer met een meisje.
het meisje was gebroken en haar vriendin zei : hij wil geen relatie met een meisje maar met een jongen. Toen was het meisje weer blij en kon ze weer lachen.
1 week later stelde iemand voor : er is een jongen die een leuk en spontaan meisje zoekt en jij bent vast wel iets voor hem! Dus ze kreeg zijn msn. Ze gingen praten en praten en praten ging goed joh. Ze gingen voor het eerst afspreken maar het meisje durfde niet aleen omdat ze hem via internet kende dus ze nam haar 2 beste vriendinnen mee. Ze zag hem staan en dacht wow hij is groot hij was 1.85 hij vroeg haar ze zei ja en ze kuste elkaar. Ze gingen een beetje in de stad hangen en lol maken.
op een donderdag kwam de jongen naar haar huis.
ze gingen op haar bed liggen en gingen zoenen & tongen ze vermaakte zich helemaal! Tot dat haar vriendin langs kwam en hij opeens de aandacht voor haar had hij noemde haar sgat en streelde steeds haar been , het meisje deed net of ze sliep ze gingen gewoon door alsof het meisje helemaal vergeten was.
de jongen moest naar huis en wat krijgt het meisje 1 kusje en hij fiets naar huis met haar vriendin achter op.
Het meisje ging twijfelen en dacht ik hoop dat het goed komt!


Aantal keer bekeken: 3002
Waardering: 2.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online