Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het mooie meisje.

U leest om dit moment het verhaal het mooie meisje gepost door xxx. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: xxx
Gepost op: 2009-3-29

Verhaal:

het mooie meisje
Het was een moie nacht. En David ging naar het caffé, het was zijn lievelings caffé. Maar toen hij daar aan kwam zag hij in de hoek het mooiste meisje dat hij ooit heeft gezin ziiten. ze had een lang wit kleed en ze was zo mooi dat elke ster zo blozen.

zonder na te denken ging hij naar haar toe. ze hadden veel plezier samen. toen bestelde David een glas rode wijn. Maar toen hij het gaf stote hij het om. al de wijn liep of haar kleed. Maar het meisje was niet boos. David vroeg of hij haar naar huis mocht brengen. Het meisje stemde toe.

Toen ze thuis kwamen gaf ze hem nog een kus. Hij raapte al zij moet bij elkaar en vroeg of ze morgen avond terug wilde afspreken. Alweer stemde ze toe.

De volgen de avond belde hij aan aan haar huis. Een oude vrouw deed open. David vroeg of haar dochter thuis was. Maar de vrouw zei dat haar dochter jaren geleden gestorven is. Maar voor de zekerhei deden ze haar graf open. Haar lijk lag er noch altijd in. Ze had een wit kleed met daar op een rode vlek...

Aantal keer bekeken: 5397
Waardering: 6.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online