Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het muziekdoosje.

U leest om dit moment het verhaal het muziekdoosje gepost door kiwiaaneenstok (zoek ons op op youtube onder deze naam). Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: kiwiaaneenstok (zoek ons op op youtube onder deze naam)
Gepost op: 2009-8-30

Verhaal:

het muziekdoosje
het muziekdoosje,

Er was eens een meisje van 13 jaar oud.
Ze leefde gelukkig samen met haar ouders, ze had voor haar 13de verjaardag een muziekdoosje gekregen met de melodie van 'fur elise'.
Haar mama zei : speel het af wanneer je me nodig hebt ik zal er dan zijn.
En een paar dagen later verongelukte haar ouders in een verkeers ongeval.
Het meisje was doodongelukkig, ze moest bij haar tante gaan wonen heel ver weg.
Het was een oud groot huis, ze vond het lijken op een spookhuis.
Toen ze ging slapen zette ze haar mukiekdoosje op haar nachtkastje, ze keek naar de tektst die er op geborduurt was :
speel het af wanneer je me nodig hebt ik zal er dan zijn.
Ze speelde het af en ging slapen.
Een tijdje later hoorde ze het mukziekje weer, ze keek naast haar ; en ze zag haar mama met het muziekdoosje in haar handen.
Ze riep: Mama, mama! Ik heb je gemist, ze liep naar haar mama maar opeens.... was ze weg, in de duisternis verdwenen..
Ze dacht dat het een droom was dus ging ze terug slapen.
De volgende nacht speelde ze het muziekje weer af en viel in een diepe slaap. Opeens schrok ze wakker ; ze hoorde de melodie weer. Ze keek en daar stond haar moeder weer.
Haar mama zei steeds weer dezelfde datum op een dramatische toon en ze zei: Pas op! en verdween in de duisternis...
Het meisje was doodsbang, was dit nu een droom? of een waarschuwing?
Ze viel in een diepe slaap.
Een paar dagen later op de datum dat haar moeder zei dat ze moest oppassen,
deed haar tante heel vreemd..
Ze zei:Ik moet je iets laten zien.
Ze liep mee naar de kelder waar ze nog nooit was geweest. Haar tante deed de deur open en ze schrok zich te pletter!
Overal hingen lichaamsdelen van mensen opgehangen. Ze wou weglopen maar daar stond haar tante met een bijl..
De volgende stond er in de krant :
Opnieuw meisje dood gevonden in verlaten huis..
Bij het meisje lag een muziekdoosje.
In dat huis heeft in 200 jaar niemand nog gewoond...

THE END


Chek Kiwiaaneenstok op youtube
voor het filmpje van dit verhaal.
Onder de naam Kiwiaaneenstok

Aantal keer bekeken: 5501
Waardering: 7.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online