Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het paard dat op hol sloeg .

U leest om dit moment het verhaal het paard dat op hol sloeg gepost door imano roefel. Dit verhaal is gepost in de categorie dieren verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar dieren verhalen?
Categorie: dieren verhalen
Gepost door: imano roefel
Gepost op: 2009-12-8

Verhaal:

het paard dat op hol sloeg
Het is nog niet zo lang geleden ik kan het mij nog zeer goed herinneren.Het was in de zomervakantie van 2008 het was een zonnige dag en ik was samen met mijn vriendin gaan wandelen met onze paarden.Twiana en Mary twee leuke een rustige paarden niets mee aan de hand toch? dat dachten wij ook toen we een tijdje onderweg waren hoorde we allemaal gerommel achter ons ik keek om en ik zag donkere wolken in de verte. En die wolken die kwamen maar steeds dichter en dichter bij. De paarden en Anne mijn vriendin had het ook opgemerkt. Toen werd het ineens donker een het begon super hard te waaien en toen was er een enorme knal. ik zag hoe mary verschoot en begon te stijgeren. Normaal kan Anne z'on situatie wel aan maar een paard dat op hol slaagt dat hou je niet tegen.Ik zag Mary haar maaiende hoeven in de lucht en toen ging alles precies in slomotion.Anne vloog over haar paard een kwam met een smak op de grond terecht.


Einde.(vervolg komt nog)

Aantal keer bekeken: 5173
Waardering: 6.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online