Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het pakje.

U leest om dit moment het verhaal het pakje gepost door leonard. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: leonard
Gepost op: 2008-12-19

Verhaal:

het pakje
mijn buurvrouw is een geile dame, ik moet eerst even vertellen dat ze twee kinderen heeft en nu ongeveer twee jaar gescheiden is.Sindsdien heeft ze zover ik weet geen vriend of vriendin gehad.
maar nu even terug, naar het begin.
ik zat laatst alleen thuis, toen er werd gebeld, het was mijn buurvrouw, er was een pakketje voor me bezorgd, maar omdat ik niet thuis was werd het even bij haar afgegeven.
Nu moet je weten dat ik al enige tijd haar wel zag zitten, zij is een mooie vrouw, is iets gezet en heeft haar mondje wel bij haar.
ze vroeg of ze even binnen mocht komen want ze wilde me iets vertellen, zo gezegd en gedaan. Ze nam plaats op de bank en ik vroeg of ze iets wilde drinken, wel een glaasje wijn dat wilde ze wel. ze begon haar verhaal te vertellen over, iemand die haar 's avonds als zij naar bed toe ging bespiede en dat haar dat opwond.
tijdens het verhaal voelde ik in mijn broek iets groeien en zag dat het haar ook niet onberoerd liet, ze zat te schuiven en te draaien op de bank.
ik ging naast haar zitten, en tijdens haar verhaal legde ik nonchalant mijn hand op haar bovenbeen.
ik liet hem omhoog kruipen en zij ging iets makkelijker onderuit zitten, ik had verder geen aansporing meer nodig en nam haar heerlijke borsten onder haar truitje in mijn hand, de tepels waren al knap hard.
mijn mond sloot zich om haar rechtertepel en zij zuchte ga door ik ben zo geil op je.
Je begrijpt dat ik me dat geen tweede keer liet zeggen en nam haar meteen op de bank, waar zij kermend van genot klaar kwam.
nu begrijp ik waarom zij de laatste tijd steeds meer bij me langs komt,maar daarover de volgende keer.

Aantal keer bekeken: 8813
Waardering: 4.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online