Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

het park...

U leest om dit moment het verhaal het park.. gepost door koos van der doorn. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: koos van der doorn
Gepost op: 2011-6-30

Verhaal:

het park..
Op een mooie dag gingen een paar mensen kamperen. 'zullen we even een boswandeling maken??'vroegen ze 'oke zeiden de andere'het werd al snel avond en ze waren al snel verdwaald. 'waar zijn we??'vroegen de kinderen bang. 'er is niks aan de hand we zullen het wel vinden'zeiden de ouders. op een gegeven moment kwamen ze bij een park. ze gingen daar in en de deuren van de ingang sloegen meteen dicht. ze hoorden geritsel, een krakent geritsel, opeens kwam er bliksemsnel een beest of man of wat anders maar het was een hele rare schim, hij pakte de kinderen en ouders en wat er toen gebeurde?? weet niemand... maar, er zijn velen die nog in dit bos hebben gekampeerd en hier zijn geweest, dus de schim wacht... en wacht... tot de volgende slachttoffes het park binnenkomen... en voorgoed blijven.......

Aantal keer bekeken: 2570
Waardering: 4.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online